taaskaan ei mennyt miehen kanssa halut yksiin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhaa

Vieras
viikonloppu alkoi lupaavasti. perjantaina mies lämmitteli, mutta sit alkoi kyselemään, että voitasko, voitasko. siinä meni mun halut. ja itse asiassa sen hiplailut oli jossain peräreijän tietämillä, joten se ei juuri kiihottanut. kun huomautin asiasta, sanoi, että ai, mä oon vähän eksyksissä.

Miten mies voi 10 yhteisen vuoden jälkeen olla eksyksissä?!

Sitten ei tapahtunut eilen yhtään mitään, vaikka lapset oli hoidossa. Jäi vaan katsomaan telkkaria kun mä menin jo nukkumaan. aamulla heräsin siihen, että autolla lähti "johonkin". kuulemma työjuttuja oli kesken.

Tänään menin päiväunille ja mies jäi syömään. hoitelin itseni omin käsin onneen sit. antaa olla, kun toinen on tuollainen. miksi sen pitää alkaa kyselemään tyhmiä tms. miksei se vois vaan panna!!!

Hohhoijaa. Sinä sitten naama norsunvitullaan menit tukka pystyssä paskanen t-paita päällä tänään nukkumaan jotain päikkäreitä...Turha valitella ettei saa seksiä, jos ei koskaan hymyile, tee itselleen jotain, tee toiselle jotain kivaa. Elämässä ja parisuhteessa pitää vissiin tehdä muutakin toisen hyväksi kuin panna ja olla pantavana. Kun muuten kommunikaatio luistaa, niin sitten tekee mieli molempien sitä seksiäkin.

Itsehän en muusta tiesä, kuin omasta kokemuksestani. Nimim. Onnellinen -10kg, joka pitää itsestään ja miehestään huolta.

Alkuperäinen kirjoittaja -:
KIrjoitat vain siitä mitä mies teki. Mitä sä itse teit asialle?

sen tekemiset ärsyttää. ja nyt oon siinä tilassa, että koko seksin ajatteleminen ärsyttää.

Mä lämmittelin sen silloin perjantaina hyvin lämpimäksi jo sohvalla. Oli aika hyvin pedattu tilanne, kun mentiin sänkyyn. mutta eipä se sit sen kummemmaksi muuttunut.

Ja odotin sit että kerrankin mies olis tehnyt aloitteen lauantaina, kun oli aikaa ja perjantai oli mennyt pilalle. pjaska!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

sen tekemiset ärsyttää. ja nyt oon siinä tilassa, että koko seksin ajatteleminen ärsyttää.

Mä lämmittelin sen silloin perjantaina hyvin lämpimäksi jo sohvalla. Oli aika hyvin pedattu tilanne, kun mentiin sänkyyn. mutta eipä se sit sen kummemmaksi muuttunut.

Ja odotin sit että kerrankin mies olis tehnyt aloitteen lauantaina, kun oli aikaa ja perjantai oli mennyt pilalle. pjaska!

Pedattu tilanne? Miksi ette panneet siinä?

Alkuperäinen kirjoittaja turhaa:
viikonloppu alkoi lupaavasti. perjantaina mies lämmitteli, mutta sit alkoi kyselemään, että voitasko, voitasko.

Siis mitä tässä nyt on kamalaa, ilmeisesti annoit jotenkin ymmärtää, ettet lämpene - ja mies joutui vähän vonkaamaan? Eikö tuo voitasko tarkoittanut "voitasko panna"?

en ala olemaan ihana, ei tuo mieskään sellaista ole. molemmat saadaan kotona olla verskareissa ja tukka pystyssä. tosin tänään kyllä aamusuihkun jälkeen kuivasin ja laitoin tukan, mutta en miestä silmällä pitäen, ihan oman olon vuoksi.

No odotitko sä vaan sängyssä, että mies jatkaa siitä mihin jäitte? Vai olisitko itse voinut jatkaa siitä mihin jäitte?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
viikonloppu alkoi lupaavasti. perjantaina mies lämmitteli, mutta sit alkoi kyselemään, että voitasko, voitasko.

Siis mitä tässä nyt on kamalaa, ilmeisesti annoit jotenkin ymmärtää, ettet lämpene - ja mies joutui vähän vonkaamaan? Eikö tuo voitasko tarkoittanut "voitasko panna"?

jossain kohtaa ei tarvis enää kysellä vaan PANNA! olisko mun pitänyt huohottaa, että pane, pane, pane!!! kirjoitettuna kuulostaa hyvältä ratkaisulta, mutta tilanteessa meni sit loputkin halut, kun ensin sain antaa suuntimaa oikeille alueille. ja sit vielä epävarmana kysellään. taisin sanoa, että ei ole ennenkään lupia tarvinnut kysellä ja hyvää yötä.

jossain kohtaa ei tarvis enää kysellä vaan PANNA! olisko mun pitänyt huohottaa, että pane, pane, pane!!! kirjoitettuna kuulostaa hyvältä ratkaisulta, mutta tilanteessa meni sit loputkin halut, kun ensin sain antaa suuntimaa oikeille alueille. ja sit vielä epävarmana kysellään. taisin sanoa, että ei ole ennenkään lupia tarvinnut kysellä ja hyvää yötä.

NO ei ole ihme jos mies lupaa kyselee kun sulla menee halut ja hrneet nenään pienemmästäkin.

Pedattu tilanne? Miksi ette panneet siinä?

lapset oli silloin kotosalla, ja sängyssä on enempi tilaa heilua.

Noh, jos ei ole ihanaa- ei voi olla ihana. Niin kai se sitten menee. Parempaa parisuhdettakin tietty voi harkita....Itse en ainakaan ole viikkoakaan ilman hyvää seksiä.

NO ei ole ihme jos mies lupaa kyselee kun sulla menee halut ja hrneet nenään pienemmästäkin.

No niinpä. Ilmeisesti ap teit jotakin, mistä mies tuli epävarmaksi tilanteesta. Ja siksi kysyi. Tuskin kysyi ärsyttääkseen sinua?

en tiedä milloin miehestä noin vässykkä tuli. tai ehkä sitä ei sit haluta.

No ehkä se vaistoaa sun turhautuneisuuden ja kokee, että aina koskee jotenkin väärästä paikasta ja tekee muutenkin sun mielestä näköjään kaiken väärin.

Pieni vinkki jonka itse olen oppinut vuosien tuollaisen jahkailun jälkeen; sano suoraan mitä haluat, mies ei ymmärrä naista ja naisen aivoituksia. Nykyään sanon suoraan että nyt panettaa ja aina on mies ollut heti pelissä mukana. Kyllähän sitä toivois että tulis romanttisesti vietellyks ja mies tulkitsis mua kuin avointa kirjaa vaikken sanois sanaakaan, mut kun se ei toimi niin.

en ala olemaan ihana, ei tuo mieskään sellaista ole. molemmat saadaan kotona olla verskareissa ja tukka pystyssä. tosin tänään kyllä aamusuihkun jälkeen kuivasin ja laitoin tukan, mutta en miestä silmällä pitäen, ihan oman olon vuoksi.

Turha odottaa toiselta huomaavaisuutta, jos ei itsekään ole valmis panostamaan asiaan.
Pelkällä haluamisella ei pitkälle pötkitä. Molempien pitää antaa (enkä tarkoita seksiä), että suhde voi hyvin.
Ei se rakkaus sillä kukoista, että vaan odottaa, kuinka se toinen rakkauttaan näyttää.
Jos itse haluaa jotain, tavoitteeseen pääsee parhaiten antamalla itse ensin.

Eli jos haluat hellyyttä, annat sitä ensin itse miehelle. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Mies ei ole ajatusten lukija. Jollet kerro miehelle, mitä haluat, miten hän voi osata antaa oikeaa asiaa?

Antaessaan saa...

Mä voin kuvitella sun tilanteen, koska aikoinani olin samassa tilanteessa: meillä oli seksiä vain silloin, kun minä tein aloitteen ja tein tilanteen "otolliseksi". Rupesin pikkuhiljaa kypsymään tilanteeseen, että aina minä olin aloittentekijä ja minä jouduin tekemään kaikki "työt". Lopetin ja kas kummaa siihen loppui seksikin :saint: :saint: . Ei vaan aina jaksa olla se aloitteentekijä...

Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:
Mä voin kuvitella sun tilanteen, koska aikoinani olin samassa tilanteessa: meillä oli seksiä vain silloin, kun minä tein aloitteen ja tein tilanteen "otolliseksi". Rupesin pikkuhiljaa kypsymään tilanteeseen, että aina minä olin aloittentekijä ja minä jouduin tekemään kaikki "työt". Lopetin ja kas kummaa siihen loppui seksikin :saint: :saint: . Ei vaan aina jaksa olla se aloitteentekijä...

Ehkä mies kuvittelee että tiedätte millon se tahtoo, ja jos ette tee alotetta niin se luulee että teille ei vaan enää käy.

Yhteistyössä