T
turhaa
Vieras
viikonloppu alkoi lupaavasti. perjantaina mies lämmitteli, mutta sit alkoi kyselemään, että voitasko, voitasko. siinä meni mun halut. ja itse asiassa sen hiplailut oli jossain peräreijän tietämillä, joten se ei juuri kiihottanut. kun huomautin asiasta, sanoi, että ai, mä oon vähän eksyksissä.
Miten mies voi 10 yhteisen vuoden jälkeen olla eksyksissä?!
Sitten ei tapahtunut eilen yhtään mitään, vaikka lapset oli hoidossa. Jäi vaan katsomaan telkkaria kun mä menin jo nukkumaan. aamulla heräsin siihen, että autolla lähti "johonkin". kuulemma työjuttuja oli kesken.
Tänään menin päiväunille ja mies jäi syömään. hoitelin itseni omin käsin onneen sit. antaa olla, kun toinen on tuollainen. miksi sen pitää alkaa kyselemään tyhmiä tms. miksei se vois vaan panna!!!
Miten mies voi 10 yhteisen vuoden jälkeen olla eksyksissä?!
Sitten ei tapahtunut eilen yhtään mitään, vaikka lapset oli hoidossa. Jäi vaan katsomaan telkkaria kun mä menin jo nukkumaan. aamulla heräsin siihen, että autolla lähti "johonkin". kuulemma työjuttuja oli kesken.
Tänään menin päiväunille ja mies jäi syömään. hoitelin itseni omin käsin onneen sit. antaa olla, kun toinen on tuollainen. miksi sen pitää alkaa kyselemään tyhmiä tms. miksei se vois vaan panna!!!