Taasko lääkäriin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
5,5v poika sairasti mitä luultavammin rs-viruksen, maanantaina alkoi antibioottikuuri, koska keuhkoista kuului rohinaa. Nyt illalla valitti, että rintaan koskee. Kuumetta ei ole ollut moneen päivään, yskä vaivaa vieläkin. Muuten poika on kaikin puolin kunnossa. Odotellaanko, että jos se itsestään parantuisi vai tilaanko ajan lääkäriin? Ehkä yskiminenkin voi aiheuttaa kipua.

Luulis, että yskä tekee kipeeksi siis jos on pitkään yskiny. Jos ei kuume nouse ja vointi muuten hyvä siis syö, juo, nukkuu, leikkii ok eikä henkeä ahdista niin MINÄ seuraisin vielä, jos olis siis mun lapsesta kyse. Toki kannattaa ainaki soittaa lääkäriin jos huolestuttaa niin saa ammattilaisen arvion asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja dfgh:
Luulis, että yskä tekee kipeeksi siis jos on pitkään yskiny. Jos ei kuume nouse ja vointi muuten hyvä siis syö, juo, nukkuu, leikkii ok eikä henkeä ahdista niin MINÄ seuraisin vielä, jos olis siis mun lapsesta kyse. Toki kannattaa ainaki soittaa lääkäriin jos huolestuttaa niin saa ammattilaisen arvion asiasta.

Alle viikon tämä tauti nyt vasta ollut päällä ja yskii vielä jos touhuaa jotain. Katsotaan huomenna miltä näyttää, saattaa olla, että menee itsestään ohi.

Yhteistyössä