Taasko se alkaa :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraampi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieraampi

Vieras
Tuntuu pelottavan tutulta olotila tällä hetkellä.
Mua ei huvita syödä, kenenkään kanssa en halua puhua, itseään saa koota tovin ennen kuin saa itsestään irti lähteä edes kauppaan. Mikään ei huvita. Väsyttää ja tekisi mieli vain nukkua.
Pienetkin vastoinkäymiset tuntuu ylivoimaisilta.

Jos mä nyt olisin oikein fiksu, mä huomenna pakkaisin lapsen autoon ja lähtisin ajelemaan sukulaisille. Mutta saanko aikaiseksi?

Mä en taas jaksaisi tätä :'(

mulla sama paniikkihärön kanssa. aina kun tuntuu että se on voitettu, se p..ska kurkkaa nurkalta ja olo on pettynyt, masentunut, väsynyt jne.

pakkaa tavarat ja lähde sukulaisille. otat niskaperseotteen olosta ennekuin se valtaa kokonaan :hug:

No masennusta ollut viimeisen 4 vuoden aikana enemmän ja vähemmän. Välillä iskee päälle kuin yleinen syyttäjä. Tukiverkon avulla olen pystyssä pysynyt.
Tämä sukulainen kenen luo olisin huomenna menossa, tietää tilanteen. Saisin hetken koota itseäni, tehdä pitkiä kävelyreissuja metsässä ja lapsella olisi ihana aikuinen seurana kun minä taas kiskon itseäni pinnalle. Ja mitään ei minulta kyseltäisi, saan puhua jos tahdon.

Tunnet jo oireet, joten nyt vaan toimit ennen kuin menee olo liian vaikeaksi. Pakkaat tavarat jo vaikka tänä iltana valmiiksi, jolloin huomenna aamulla voit lähteä heti matkaan. Jos vielä voit tänä iltana olla yhteydessä tuohon sukulaiseen, sovi jo nyt huomisesta menosta sinne. Sitten on "pakko" huomenna mennä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tunnet jo oireet, joten nyt vaan toimit ennen kuin menee olo liian vaikeaksi. Pakkaat tavarat jo vaikka tänä iltana valmiiksi, jolloin huomenna aamulla voit lähteä heti matkaan. Jos vielä voit tänä iltana olla yhteydessä tuohon sukulaiseen, sovi jo nyt huomisesta menosta sinne. Sitten on "pakko" huomenna mennä.

Riittää että aamulla soitan. Ja tosiaan kun tiedän mitä tulossa on, niin pakko kai se on repiä itsensä liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Nyt ko tiiät mitä tuleman pittää niin teet sille jotaki ennenkö on liian myöhästä. Kovasti voimia :hug:

Kiitos!
Ja todella aion tällä(kin) kerralla täältä nousta. Vielä ei ole niin pahaksi päässyt, ettenkö pystyisi tilanteeseen puuttumaan.

Yhteistyössä