M
Miehen mielestä sekopää
Vieras
Mies lupasi aikanaan kuun taivaalta,mutta pian jäi työttömäksi ja alkoi vaatia säästöjäni yhä enenevässä määrin.Minä hoisin kodin ja lapset sekä talousasiat.Perheneuvolassa käytiin puhumassa vastuun jakamisesta tuloksetta.Olin raskaana,voin todella huonosti,valvoin,oli supistusherkkää,seksi ei maistunut,mies haukkui siitä,kävin seks.terapeutilla,mutta sekään ei johtanut mihinkään.Mies oli tyytymätön,haaveili netissä autoista,jotka ostaisi,ei osallistunut mihinkään,suuttui,kun vaadin kotitöiden jakoa tms.Hän tuli ja meni miten huvitti ja syytti minua kontrolloijaksi,sitojaksi,kun halusin tietää,koska aikoi olla kotona.
Juuri ja juuri ehti seikkailuiltaan synnytykseen,mutta lähti sitten taas ja olin 5v,2v ja vauvan kanssa yksin.Valvoin,hoisin kodin,välillä hän piipahti ja haukkumalla vaati rahaa.
Nyt hän on 2 viikkoa ollut urakalla töissä.Nukkuu autossa tai jossakin,tukee ja menee miten sattuu.Odotan,että voisi töiden myötä paremmin ja alkaisi maksaa velkojaan minulle sekä osallistua arkeen,kun on kotona.Mutta sieltäpä tulee viestiä,että ostelee työtänsä parantavia työkaluja,kunhan saa tilin ja saako pesää,jos tulee kotiin piipahtamaan.Kun kerroin,että olisi kiva saada apuakin suuttui taas ja pommitti tekstarein,ettei tällaisia vaatimuksia kukaan jaksa ja hän tulee,kun huvittaa,jos huvittaa.
ja kyseessä on yli 40-vuotias mies...
Juuri ja juuri ehti seikkailuiltaan synnytykseen,mutta lähti sitten taas ja olin 5v,2v ja vauvan kanssa yksin.Valvoin,hoisin kodin,välillä hän piipahti ja haukkumalla vaati rahaa.
Nyt hän on 2 viikkoa ollut urakalla töissä.Nukkuu autossa tai jossakin,tukee ja menee miten sattuu.Odotan,että voisi töiden myötä paremmin ja alkaisi maksaa velkojaan minulle sekä osallistua arkeen,kun on kotona.Mutta sieltäpä tulee viestiä,että ostelee työtänsä parantavia työkaluja,kunhan saa tilin ja saako pesää,jos tulee kotiin piipahtamaan.Kun kerroin,että olisi kiva saada apuakin suuttui taas ja pommitti tekstarein,ettei tällaisia vaatimuksia kukaan jaksa ja hän tulee,kun huvittaa,jos huvittaa.
ja kyseessä on yli 40-vuotias mies...