M
mää
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja harlekiinifani:Mä tykkäsin tytski. Hyvä! Anna palaa vaan ja näytä epäilijöille!
Pitikö tyttelin välillä harmautua,että saa ees kehuja?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harlekiinifani:Mä tykkäsin tytski. Hyvä! Anna palaa vaan ja näytä epäilijöille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin tosta kirjan pätkästä.Tuli mieleen kuin oisin sen aiemminkin lukenut. Että missä se tuore näkökulma?
Noo ööö...mä oon aika kaukana tosta tyttelistä. T:harlekiinifani ikää34v.....Ps...siitä toisesta ketjusta se romaanin kirjoittaja ja musta se oli hyvä!Alkuperäinen kirjoittaja mää:Alkuperäinen kirjoittaja harlekiinifani:Mä tykkäsin tytski. Hyvä! Anna palaa vaan ja näytä epäilijöille!
Pitikö tyttelin välillä harmautua,että saa ees kehuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Katti83:Ihan joo peruskamaa, tuo kirjas 1.luku siis.Voisin jatkaa lukemista kyllä toisenki luvun verran. Toisaalta musta tuntuu että oon lukenu hyvin monta samanlaista/samankaltaista kirjaa... Siis aihepiiriltään.
Ootko tytsi-89 lukenu Häräntappoasetta?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Innaliini:Kirjoitetaanko samppanja suomeksi noin vai shampanja? Kun itse laitan aina shampanja?
Sen voi itse valita, kummatkin on oikein. Samppanja on suomea, mutta voi kirjoittaa myös Shamppanja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:niin tosta kirjan pätkästä.Tuli mieleen kuin oisin sen aiemminkin lukenut. Että missä se tuore näkökulma?
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Katti83:Ihan joo peruskamaa, tuo kirjas 1.luku siis.Voisin jatkaa lukemista kyllä toisenki luvun verran. Toisaalta musta tuntuu että oon lukenu hyvin monta samanlaista/samankaltaista kirjaa... Siis aihepiiriltään.
Ootko tytsi-89 lukenu Häräntappoasetta?
On se joskus seiskaluokalla tullut luettua.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tuosta kirjani luvusta ei oikein vielä saa kuvaa kirjastani, mutta näkee siitä ainakin mun kirjoitustyylin ja saa jotakin tietoa toisesta päähenkilöstä. Saa rohkeasti laittaa palautetta, otan myös kritiikkiä vastaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:onko tuossa kirjassa tarkotus puhua esim tästä kuolleesta pojasta se-muodossa?
muuttaisin hän-muotoon vaikkakin kirja ilmeisesti kirjotetaan ns puhetyyliin,ei kirjakielellä..?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Niin, mun mielestä tolla ei ollut mitään tekemistä Häräntappoaseen kanssa :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja höpönlöpö:Ei musta hassummalta toi otos kirjasta vaikuttanut..sujuvaa tekstiä. Tosin tuollaista uutta,erinlaista "ajatusta" kaipaa tuollaisiin ns.normitarinoihin..vaikka en tiedä mitä kirja muuten pitää sisällään.
Ja jotenkin olen kuvitellut syöpää sairastavan olevan lähes hiukseton,joten tuo valokuva enkelikiharoineen karahti korvaan.
Alkuperäinen kirjoittaja SolAngel:Esseen kerkesin lukaista, ja ihan kelpo tekstiä se on. Niinku joku sanoi perustekstiä. Parasta kokonaisuudessa oli käsitteiden käyttö; omaa sanottavaa on usein vaikea pukea käsitteelliseen muotoon, ja silloin siitä tulee tyhjän pyörittämistä. En ihmettele opesi antamia pisteitä. Tsempit!
T: Toinen äikänope![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Höh, eikö kukaan muu uskalla laittaa esille tekstejään? B)
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Höh, eikö kukaan muu uskalla laittaa esille tekstejään? B)