Ä
"äitee"
Vieras
normi siivous.pipareita ja torttuja.muutaman salaatin teen kaupanruokien lisäx ja joulu on siinä.lahjat hankin jo llokakuussa.kuusta ei oo ku ei mahu tähä asuntoon.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mä pidä suorittamisena sitä, että valmistelen joulua, koska haluan. Tietyt asiat tekevät joulun ja niihin kuuluu vähän koristelua ja vähän siivousta sekä jouluherkkuja. Rento voi olla hommaillessaankin =)
Minun lapsuuden joulut oli ihan kamalia.,tiedän miten joulu voi stressata ja väsyttää. Mulla oli aina huono omatunto ja itketti jouluisin kun äiti hääsäs ja huusi ja suorastaan töni ja tukisteli lapsia pois tieltään. Muistutti aina miten hän on tehnyt kaiken ja me muut ollaan kiittämättömiä ja laiskoja jne.. Onneksi mummokin on nykyisin löysännyt pipoaan ja osaa jo nauttia.
Minä pidän joulun laitosta joten siivoilen ja koristelen ja laitan herkkuja mutta teen sen useana päivänä ja nautin tekemisestä. Lapsetkin saa touhuta ja laittaa.. Huomenna sitten kaikki herkut seisovaan pöytään ja jokainen saa siitä ottaa mitä haluaa pitkin päivää. Illalla sitten pelataan ja leikitään uusilla leluilla ( odotta legoja jo ihan tohkeissaan )![]()
Mut ainakin tekee. Meitä on tänä iltana joulupöydässä 10 ja tämä lienee viimeinen joulu, kun vietämme joulua yhdessä.katselin äsken ex-anoppia, kun hakivat pikkujätkän heille jouluksi (omasta halustaan).
on tehnyt KAIKEN alusta loppuun, leivät, kaljan, kaikki ruoat. valtavat koristelut, jumalattomasti lahjoja kaikille. valitti eilen kipua ylävatsalla ja päänsärkyä, meinasin jo sanoa, et hellitä vähän, saat sydärin. syömään heille tulee tänään aattona ehkä yhteensä 10 ihmistä, muina iltoina taitavat olla pojan kanssa kolmistaan. hirveä vaivannäkö, mutta tekee ehkä hänet onnelliseksi?
hirveä vaivannäkö, mutta tekee ehkä hänet onnelliseksi?
:wave:
Meillä joulu jo melkein ohitse.. noh, syömistä vaille
paketit on avattu, riisipuuro syöty. Lapset touhuu uusilla jutuillaan ja 2 aikaan aletaan varmaan syömään ja siinäpä se sitte olikin. Turha stressata yhden päivän takia ihan älyttömästi
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29370553:stressi on varmaan joku ihan uus jouluaamun aamupala.![]()