Niin ottaa päähän tosiaan..... miksi juuri meille ei tule? Miksi toisille tulee vahinkoja kun mekin on jo kohta 11 vuotta yritetty eikä mitään tulosta tule?
Usein teidän tekstejä lukiessa mietin,miten paljon monilla teillä on vielä tuskaa edessä jos teille käy samoin kuin meille, että vuodet kuluu. Me jätettiin ehkäisy pois ihan pikkuisen vaat 11 vuotta sitten. Monilla teistä on ollut lapsettomuutta "vasta" yhden vuoden ajan... Miten sitä onkaan jaksanut kaikki nämä vuodet?!!!
Nyt juuri mietin että menenkö leikkaukseen vai en...kun ei sekään ole varma, että se auttaa. Prosenttiluvut ovat noin 50 hujakoilla. Onhan se joka toinen ,mutta joka toinen taas ei. Ja kun meillä on ollut niin että me on oltu niiden joukossa AINA joilla ei onnistu...menenkö siis operoitavaksi vai annanko olla? Miehen kanssa on päätetty että jos ei tänä vuonna niin sitten saa olla. Mä en jaksa koko elämääni elää hoidoissa!!!!!!!
Kun vielä pääsis kateuden tunteistakin eroon... Ja tyhjästä sylistä joka jää. Meillä on suvussa yks pariskunta joilla oli 4 keskenmenoa ja he jäi ilman lasta - nyt mä katson heitä uusin silmin ja ajattelen että siinä ollaan me 20 vuoden päästä

mituisia, katkeria, elämälle vihaisia... TIEDÄn että se on itsestä kiinni paljon, miten antaa lapsettomuuden vaikuttaa...vaan MILLOIN TÄMÄ TUSKA KATOAA???????
Eihän se katoa...mutta muuttaa meillä jo hieman muotoaan. Mun mies sanoi että ei tämä suru lähde meistä elämällä, ei varmaan edes lapsen syntymällä. (mies jaksaa olla positiivinen useammin kuin minä). Emme pitkään aikaan kertoneet kenellekään, nyt huomaan sanovani jo helpommin että me emme ole saaneet lasta tai että meidän vauvamme kuoli ennen syntymää. Tosiasioitahan ne ovat, vaan en enää jaksa selitellä miksi meillä ei ole...
Emme ole sitä itse valinneet!!! Emme ole itsekkäitä työnarkomaaneja jotka haluavat vain haalia itselleen kaikkea, jotka matkustelevat ja elävät "vapaata ja nautinnollista elämää ilman lapsia"!!!!! Tosiaan, miten vapaita tässä ollaankaan kun saadaan kellon ja kalenterin tarkasti rakastella, miettiä työmatkat ja lomat kontrolliultraäänipäivien mukaan ja syödä purkkitolkulla hormoneja jotka vaikuttavat enemmmän tai vähemmän jokaiseen?????? \|O
ANTEEKSI... tulipa paljon!!! Jaksamishaleja kaikille!!!!