Tahtoo läskileirille!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on ongelma etten onnistu laihduttamisessa näin kotona. Tekisi mieli mennä mukaan Suurin Pudottaja -tyyliseen läskileiriin, jossa olisi se ryhmä apuna ja valmentajat, jotka suunnittelisivat laihdutusohjelman joka toimii ja siitä ei pääsisi siellä lipsumaan. Miksi Suomessa ei järjestetä tälläisiä?

Mä voin käsi sydämmellä sulle vakuuttaa etten itsekkään uskonut ikä maailmassa enää onnistuvani laihiksessa kunnes kohtasin karppauksen. Sen aloitettuani olen todellakin saanut paremman olon koko kroppaani, sekä vielä painoakin olen pudottanut nyt vajaat 9kg, ja rasvaisia ruokia saa syödä mikä on iiiihana asia :D Aloitin huhtikuussa karppauksen ja kesällä tuli pieni lipsuminen, mutta taas jatketaan, ja kohta on maaginen 90kg taja tavoitettu ja se tsemppaa taas enempi :) Eli ota itseäsi vielä kerran niskasta kiinni ja tutustu karppaukseen, varmasti onnistut kun minäkin olen jo hyvällä alulla painon pudotuksessa :)

Minä olen jo karppaustakin kokeillut, sinä viimeisenä keinona. Ei toiminut mulla. Olen kyllä niin paljon laihdutuksesta lukenut, että tiedän varmasti oikeat keinot. Jonkinlainen hyvä karppi linjahan olisi se kaikista terveellisin ihan kaikille ihmisille.

Minulla on lähinnä se ongelma ettei ole laihdutuskaveria tai valmentajaa, joka vahtisi joka päivä mitä teen ja mitä en tee.. *huoh*

läskileirille. Miksei voi olla sellasta ikuisten laihduttajien leiriä, että vihdosta viimein sais läskit pois ja liikuntaa yms. elämänhallintaa tilalle?

Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Kyllähän Suomessakin on Suurin pudottaja. Mutta haku tais loppua jo hetko sitten.

..mutta kyllä se on aina loppujen lopuksi kuitenkin omasta motivaatiosta kiinni.

Juu, mutta mä en oo niin lihava että mua sinne oikeesti huolittais. Ja tiedän että on motivaatiosta kiinni, mutta jotenkin ryhmän ja valmentajan tuki auttaisi tässä urakassa. Ei tuntisi olevan ihan yksin tämän asian kanssa. Ja toisaalta tuollaisella leirillä ei olisi muuta elämää sotkemassa laihdutusta.

Mua kiinnostaa, että jos olis karppaamalla laihduttamassa, niin vaikka paino putoisi, vähenisikö elimistön rasva vai ei?? Yksi kaveri on näin laihdyttanut noin 10 kg, on jo kovin hoikka, mutta eipä ole lihaksiakaan. Jos sit kuitenkin kertyy sitä rasvaa sisäelinten ympärille. Onko kukaan karppaaja käynyt inbody analyysissä?

Yhteistyössä