Ä
äippäx2
Vieras
... onko mitään muuta keinoa kuin rasvaimu ja nahkan kurominen kirurgisesti? Täällä teen hiki hatussa vatsalihaksia ja jumppaan mutta ei tunnu juuri olevan vaikutusta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi:Kuulostaa ihan kauheelta nuo teidän vyölaukut!!
Mulla aina ollut simpsakka vyötärö alle kk päästä synnytyksestä. Vatsalihasliikkeitä tehnyt, kuntoillut muutenkin ja raskaudenkin aikana pitänyt kunnosta huolta.
t. vyötärö 60cm
Mulla aina ollut simpsakka vyötärö alle kk päästä synnytyksestä. Vatsalihasliikkeitä tehnyt, kuntoillut muutenkin ja raskaudenkin aikana pitänyt kunnosta huolta.
t. vyötärö 60cm
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi:Kuulostaa ihan kauheelta nuo teidän vyölaukut!!
t. vyötärö 60cm
Ei voi mitään, mulla on timmi vatsa ja hyvät vatsalihakset, vyötärönympärys alle 65cm. Mutta silti sitä ylimääräistä nahkaa on raskauksien myötä jääny alamahalle, ei nyt mikään vyölaukku enään, mut istuessa saa pari kourallista nahkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Oi voi:Kuulostaa ihan kauheelta nuo teidän vyölaukut!!
t. vyötärö 60cm
Ei voi mitään, mulla on timmi vatsa ja hyvät vatsalihakset, vyötärönympärys alle 65cm. Mutta silti sitä ylimääräistä nahkaa on raskauksien myötä jääny alamahalle, ei nyt mikään vyölaukku enään, mut istuessa saa pari kourallista nahkaa...
t. vyötärö 60cm