Taidan olla ainoa, joka on jäässä 24/7

Kirraava Kuuppa

Aktiivinen jäsen
08.10.2008
1 779
0
36
Ei oo enää kivaa. Aina kylmä. Varsinkin talvet on tuskaa. Kesät jotenkin pärjääkin.. vaan annas olla kun asteikko menee miinuksen puolelle. Mä oon umpijäässä koko ajan. Nytkin on päälivaatteiden päällä villatakki ja villasukat ja silti paleltaa.

Voisin muuttaa saunaan asumaan talviajoiksi ja vaan helleaaltojen aikaan tulla sieltä ulos.

Ärsyttää .

Mulla on kans ollut nyt näiden pakkasten aikaan koko ajan kylmä. Ja meillä on ihan lämmintä sisällä, lapsetkin pomppii puol alasti, mutta mulla vaan koko ajan kylmä :(

Meillä on termostaatit täysillä. On aina. Ja autossa mulla on lämppärit täysillä, oli matka miten pitkä tahansa ..
Luulis että tällä ois verenkierronkin kanssa jotain tekemistä, mut ei tässä oikein logiikkaa tunnu olevan. Nytkin on oikeen käden sormet jääkalikat, ja samoiten vasemman jalan varpaat. Toiset taas on suhteellisen lämpimät. :whistle:
Kummalliset elintoiminnot kai sitten..

mäki oon samanlainen. Tai mulla on paremminkin toi ääreisverenkierto aina temppuillut ja sen takia sormet ja varpaat on niinku pakkasesta otetut lähes jatkuvasti :D
Nyt raskausaikana tuntuu, että palelu on vaan yltynyt.. Saa nähdä miten käy kun maha kasvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja just joo!:
opetelkaa syömään!

Osaan. Hyvin ja usein, mutta silti palelen.

Kerran melkein tuskastuin kylmästä kalistessani, kun tuttu mies sanoi, että "söisit enemmän, ni saisit lihaa luittes ympärille ja olis lämmin". Minulta pääsi kipakasti: "En mä ole valinnut olla tällanen!" Mies pyyteli anteeksi ja oli hämillään.

Alkuperäinen kirjoittaja Karvapallo:
mäki oon samanlainen. Tai mulla on paremminkin toi ääreisverenkierto aina temppuillut ja sen takia sormet ja varpaat on niinku pakkasesta otetut lähes jatkuvasti :D
Nyt raskausaikana tuntuu, että palelu on vaan yltynyt.. Saa nähdä miten käy kun maha kasvaa :D

Tässä mallissa ei muuta olekaan, kuin pintaverenkierto. Muu ei mahdu. :kieh:

Mutta sinulla sentään on lupa odottaa tuskanhikeä mahasi kanssa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Miä palelen myös aina |O Läski ei todistetusti lämmitä, miua paleli 20 kiloa painavampana ihan yhtä paljon kun nyt :whistle:

Kuuma suhde auttaa... mutta ei kaukolämpönä toimi. :whistle: Äijä taas reissuhommissa, eli yölläkin on kylmä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Kerran melkein tuskastuin kylmästä kalistessani, kun tuttu mies sanoi, että "söisit enemmän, ni saisit lihaa luittes ympärille ja olis lämmin". Minulta pääsi kipakasti: "En mä ole valinnut olla tällanen!" Mies pyyteli anteeksi ja oli hämillään.

Se on kumma kun muiden pitää kommentoida aina. Minä en kuulu tähän pinoon, sillä olen niin kuumaverinen, että nyt, kun pakkasta on ollut yli -10, olen siirtynyt ULKOILLESSA T-paidasta pitkähihaiseen puuvillapaitaan (päällä minulla on "välikausitakki"). Sukkahousut tulee puuvillahousujen alle sitten kun -15, pitkikset kun jotain -20--25. Niin on se kumma kun joka helkutin päivä törmää ihmisiin joiden pitää kommentoida pukeutumista. Ja kiva kun ollaan koko perhe samanlaisia *odottaa niitä lastensuojeluviranomaisia kylään kun lapsilla "liian vähän päällä"*

Kuuma suhde auttaa... mutta ei kaukolämpönä toimi. :whistle: Äijä taas reissuhommissa, eli yölläkin on kylmä.

Onneks tuo miunkin puolisko on kunnon lämpöpatteri. Sitä ei edes haittaa kun täräytän kylmät räpyläni tai varpaani siihen kiinni. :heart: Miä saisin järjettömän sätkyn jos joku klähmisi miua jäisillä käpälillään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:

Onneks tuo miunkin puolisko on kunnon lämpöpatteri. Sitä ei edes haittaa kun täräytän kylmät räpyläni tai varpaani siihen kiinni. :heart: Miä saisin järjettömän sätkyn jos joku klähmisi miua jäisillä käpälillään :xmas:

:saint:

Minä vain hymyilen kauniisti ja totean, että kylmä kangistaa... ;)

Yhteistyössä