Taidan olla lesbo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Näen unia naisista. Viime yön unessa minulla oli rakkaussuhde toiseen naiseen, ei ehtinyt seksiä tapahtumaan. Olen kyllä nähnyt eroottisiakin unia naisista.

Kerran näin unta teini-iän bestiksestä. Olimme rakastuneita. Eikai nämä unet voi muuta tarkoittaa kun olen lesbo?

Ja joskus todella humalassa olen monesti naisten kanssa. Pään selvitessä mietin taas että mitä helvettiä tuli tehtyä?

Selvinpäin en edes koskisi naiseen. Olin muuten ihastunut siihen teini-iän bestikseeni, mutten kuitenkaan olisi halunnut mitään fyysistä hänen kanssaan.

Auttakaa mua.

lesbounet eivät tarkoita sitä, että ihminen on lesbo!! ne kertovat rakkauden ja läheisyyden kaipuusta. itsekin näen unia naisista, mutta lesbo en herranjestas sentään ole.

toivottavasti et näe insestiunia. ne kertovat myös ihmisen rakkaudenkaipuusta. eivät siitä, että haluaisit sekaantua veljeesi/isääsi/lapsiisi.... tällaiset unet ovat ahdistavia, mutta nekin yleisiä ja normaaleja.

lesbounet eivät tarkoita sitä, että ihminen on lesbo!! ne kertovat rakkauden ja läheisyyden kaipuusta. itsekin näen unia naisista, mutta lesbo en herranjestas sentään ole.

toivottavasti et näe insestiunia. ne kertovat myös ihmisen rakkaudenkaipuusta. eivät siitä, että haluaisit sekaantua veljeesi/isääsi/lapsiisi.... tällaiset unet ovat ahdistavia, mutta nekin yleisiä ja normaaleja.

Mites selität nuo kännisekoilut? Olen nähnyt insestiunen, ja se oli ällöttävin uneni koskaan. Mutta se tapahtui lapselleni, enkä itse siis tietenkään ollut osallisena mitenkään.

No kännissä ihminen tekee mitä typerimpiä asioita. Toisaalta ehkä sun toiveet pääsee silloin pintaan, kun et ole niin kontrollissa.

Uniin nyt ei taas kannata kiinnittää mitään huomiota. Mulla oli tässä yks yö unessa gangbang Backstreet Boysien kanssa, vaikka ne on kaikki mun mielestä huomattavan ällöttäviä.

• Tykkää
Reactions: Kissimi
No kännissä ihminen tekee mitä typerimpiä asioita. Toisaalta ehkä sun toiveet pääsee silloin pintaan, kun et ole niin kontrollissa.

Uniin nyt ei taas kannata kiinnittää mitään huomiota. Mulla oli tässä yks yö unessa gangbang Backstreet Boysien kanssa, vaikka ne on kaikki mun mielestä huomattavan ällöttäviä.

Oih mä olen ollut joskus Backstreet boys fani. Voitko yhtään kertoa millasia ne oli, edes vähän vihjata.

[QUOTE="vieras";24533291]Oih mä olen ollut joskus Backstreet boys fani. Voitko yhtään kertoa millasia ne oli, edes vähän vihjata.[/QUOTE]

No en kyllä muista sen tarkemmin, kuin että se jolla on ne isot sieraimet oli niistä kovin panomies. :D

Jos tuo asia vaivaa sinua, niin et tietenkään ole, eikä sinun mikään p a k k o ole naiseen koskea, hyvänen aika. Ei kukaan väkisin tule lesboksikaan. Ihminen pystyy sentään kontrolloimaan itseään, niin kuin sinäkin muulloin paitsi täyskännissä ja unissa.

Jos tuo asia vaivaa sinua, niin et tietenkään ole, eikä sinun mikään p a k k o ole naiseen koskea, hyvänen aika. Ei kukaan väkisin tule lesboksikaan. Ihminen pystyy sentään kontrolloimaan itseään, niin kuin sinäkin muulloin paitsi täyskännissä ja unissa.

Mutta olen ajatellut, jos nuo unet tarkoittavat, että minun pitäisi olla naisten kanssa.

Että pitäisikö vain hyväksyä, että olen tai saatan olla lesbo.