Taidan olla raskaana....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi äiti82

Vieras
Pakko jonnekin purkaa tätä..Eli meillä on kolme lasta ja keskeytetty yhdyntä ollut käytössä(ollut "aina" meillä ehkäisynä ja toiminut).Nyt mull aon menkat 9 päivää myöhässä ja epäilys raskaudesta on tullut mieleen,en ole vielä miehellekään sanonut että näin taitaa olla...Kai nyt illalla kerrottva epäilys.

Joo kyllähän se on tiedetty.Meillä etenkin mies on uskonut tähän keskeytettyyn,olen sanonut että tietäähän että näinkin voi käydä..Mies on sanonut että meille ei lapsia enää tule enkä minäkään todellakaan vauvakuumetta ol epotenut mutta ei vauva minulle mikään järkytys ole..Lapset on iältään 6v,4,5v ja 2v.Tuntuu vaan että en saa sanottua miehelleni tästä.testikin olis tehtävä mutta oireet on kyllä jo aika selvät.

niinkin voi joskus käydä .

no "toivottavasti" et ole, jos se ei nyt teidän tilanteeseen sovi. mutta jos nyt olet niin toivottavasti kaikki järjestyy teille parhainpäin :hug:

Noissa olosuhteissa mä olisin kyllä turvautunut kunnon ehkäisyyn. Jos kerran enempää ei haluta ja tiedetään ton systemin epävarmuus... Tai sit tää on taas näitä juttuja...

Yhteistyössä