taidan olla tyhmä, mutta meni herne nenään. ainakin puoliks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiukku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiukku

Vieras
olin koirien kanssa iltalenkillä ja kun tulin, niin mies teki itselleen voileipiä. kysyi otanko mä, vastasin et joo, kohta.
kohta meni kun kävin suihkussa ja kun tulin sieltä, niin mies tokas et sua varten jätin ne leipävehkeet siihen pöydälle.. ja mä ajattelin et se olis tehny mullekin voileivät -NIINKUN MINÄ TEEN AINA SILLE JOS TEEN JOTAIN ITSELLENIKIN.
sanoin, että ei taidakaan olla nälkä, pakkasin paiskomalla leipävehkeet kaappiin ja nyt istun ihan tyhmänä maha muristen tässä.
mua sitten vittu riepoo että minä ajattelen aina kaikkia muitakin ja kukaan ei tee mun eteen mitään. PAITSI JÄTTÄÄ LEIPÄVEHKEET PÖYTÄÄN. näin säästyy siltäkin siivoomiselta kun muija tekee viimeset leivät.
mä meen nyt niin nukkuun.

No minusta tuo tapaus itsessään ei ole kyllä mikään suuttumisen tai kiukuttelun aihe, en tajua... mutta ehkä kyse olikin jonkinlaisesta viimeisestä pisarasta, kun susta tuntuu ettei sua huomioida? Kannattaisiko puhua asiasta ihan suoraan? Ei kukaan ole ajatustenlukija.

jaksako vetää herneitä nenukkiin noin pienestä. Hae huomiota jotenkin muuten mieheltäsi mutta tuo lähinnä kuulosti tosi lapselliselta, olisit kysynyt mieheltäsi että teetkö minullekkin rakas? oisko helpottanut tilannetta yhtään..ei kannata aina vain olettaa ja pitää itsestäänselvyytenä, elämässä ei mitään asiaa kannata..ja siksi pitäisi olla ja elää niinkuin eläisi viimeistä päivää, nauttisit siitä että miehesi ei laittanut tyhmästi vain niitä kamoja jääkaappiin, vaan ajatteli että teet sitten kun teet. älä ole lapsellinen, se on tyhmää se! :)

tutun kuuloista.
Mä olen pariin otteeseen kiukutellut miehelle siitä, jos on ostanut vain itselleen jotain hyvää kaupasta, eikä ole tuonut mulle mitään. Itse taas en ikinä osta mitään hyvää vain otselleni, jos sen syön miehen nähden.

no joo, et kuitenkaan suoraan sanonut että tekisi sulle.
mullakin on niin kypsä olo nyt.
Ärsyttää että mies tulee töistä ja vaan syö ja katso jalkapalloa.
haluaisin itsekin ehtiä tehdä muutakin kuin olla lasten kanssa ja tehdä kotitöitä.

viimeisen 3 vuoden aikana olen suoraan sanonut noin 100 kertaa, että haluasiin että kaikki siivoaisivat tätä kotia, en vain minä. olen sanonut miehelle, että hänen pitäisi mielestäni siivota myös joskus. ja ehdottanut esim. perjantaina että aletaan siivota. mutta ei.

ei se tainnu vaan tajuta miesraukka :( sano sille että ens kerralla tekee sullekin jos kysyy.. koita saada itses leppymään :) toi kuulostaa nimittäin samalta mitä mä oisin saattanu tehdä,siis hermostua ja nyt kun lukee toisen hermostuvan niin toi kuulostaa niin pieneltä jutulta kumminkin--

Jep, kannattaa sanoa, mitä toivoo, niin ei pääse nuo asiat kasautumaan isommaksi möykyksi, semmonen yleensä pyrkii sitten esiin, kun tarpeeks kerää kaikkee itseensä. Jos miehes ei toiveista huolimatta tee sulle asioita, joita sä teet sille, voit jo vähän suutahtaakin =) Mut, juu, ei me kukaan niitä ajatuksia osata lukea (voi kun muistaisin ton itsekin ku tulee näitä tilanteita).

Mä ymmärrän :/ Sun ei auta kuin rueta panostamaan itseesi enemmän ja muihin vähemmän. Etenkin vähemmän siihen mieheesi, kyllä hän sitten huomaa, kun ei palvelu enää pelaakkaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja yhtä kystä:
haluaisin itsekin ehtiä tehdä muutakin kuin olla lasten kanssa ja tehdä kotitöitä.

viimeisen 3 vuoden aikana olen suoraan sanonut noin 100 kertaa, että haluasiin että kaikki siivoaisivat tätä kotia, en vain minä. olen sanonut miehelle, että hänen pitäisi mielestäni siivota myös joskus. ja ehdottanut esim. perjantaina että aletaan siivota. mutta ei.

tämän takia ensin seurustellaan ja ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä ennen naimisiinmenoa ja lastetekoa.
Jos mies ei alun alkaenkaan siivoa ja laita ruokaa, käy kaupassa yms, se on syytä laittaa vaihtoon ennen kuin on liian myöhäistä.

notta oma syysi, kun et tutkinut kauppatavaraa kunnolla.

Alkuperäinen kirjoittaja www:
Alkuperäinen kirjoittaja yhtä kystä:

tämän takia ensin seurustellaan ja ollaan kihloissa ja asutaan yhdessä ennen naimisiinmenoa ja lastetekoa.
Jos mies ei alun alkaenkaan siivoa ja laita ruokaa, käy kaupassa yms, se on syytä laittaa vaihtoon ennen kuin on liian myöhäistä.

notta oma syysi, kun et tutkinut kauppatavaraa kunnolla.

hih. nyt olet väärässä. Me asuimme lähes 10 vuotta yhdessä ennen lapsia. ja mies teki yhtä paljon. molemmat olimme opiskelijoita ja aloittelimme työelämää. tosin eihän kotitöitä ja siivoamista ole ollenkaan, kun ei ole lapsia. siis tosi nopeasti siinä telkkaria katsoessa laittoi pyykit ja yliopistolla syötiin päiväruoka ja illalla leipää, /puuroa. siis mitään kotitöitä ei kyllä edes ollut ennen kuin lapsellisena.

en tiedä miksi tämä on nyt ajautunut tähän jamaan tämä tilanne. olin kotona lapsia hoitamassa pitkään. en tajua miksi iso mies ei tajua, että hänenkin kuuluisi siivota.

Alkuperäinen kirjoittaja mmm:
tutun kuuloista.
Mä olen pariin otteeseen kiukutellut miehelle siitä, jos on ostanut vain itselleen jotain hyvää kaupasta, eikä ole tuonut mulle mitään. Itse taas en ikinä osta mitään hyvää vain otselleni, jos sen syön miehen nähden.

Siis oikeastiko joku parisuhteessa/perheessä asuva ostaa kaupasta hyvää VAIN ITSELLEEN???

:( :( :(

Yhteistyössä