Taidan päästä nyt raskaus aikana normaali painoiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Seitsemäs raskaus ja paino ennen raskautta 47kg eli ihan liian vähän kun oon 164cm.Haluaisin olla noin 57kg,kivasti pyöreä.Tosin en silti mikään tikku oo,kyllä mulla muotoja on. :D

Nyt oon kuudennella kuulla raskaana ja puntari näyttää 53kg,ehkä tässä siis saa vielä 60kg rikki loppu raskautta kohti :snotty:

Millähän sitä sais kilot jäämään?Ei kai millään,syön ku hevonen ja aion imettää taas ainakin vuoden joten varmaan taas lähtee kilot.

Ärsyttää. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Millähän sitä sais kilot jäämään?Ei kai millään,syön ku hevonen ja aion imettää taas ainakin vuoden joten varmaan taas lähtee kilot.

Ärsyttää. |O

Voi kulta et millään!

Ite 45kg/165cm, viimesillään raskaana vajaa 60kg ja nyt 3kk ja kilot on tippunut tähän samaa aika päiviä sitten, vaikka kuinka söin ja mässytin rasvasta/sokerista ja normi ruokaa.

tiedän NIIN miltä susta tuntuu, olen itse 168cm/44kg ja antaisin mitä vaan jos painaisin edes kymmenen kiloa lisää! Kyllä multa tissit löytyy eikä kylkiluut paista, mut jalat ja kädet ovat kuin teepussin narut. Tämä mun laihuus taitaakin olla meidän lapsettomuuden syy, mut minkäs teet kun painoa ei vain tule. *istuu nytkin koneen äärellä kainalossa irttaripussi ja limupullo*

mä en halua enempää kiloja, paitsi tietty raskauden aikana on luontevaa et paino nousee.
163 ja 49/50kg
ja oon tyytyväinen, enkä kyl yleensä liho vaikka kuinka söisin herkkuja ja roskaruokaa.

Heh sama ongelma. Raskausaikana painoin yli 70 kg ja olin ihan onnessani. Pituutta mulla 171 cm. Nyt painan taas noin 50 kg kun imetän. Syön aivan sairaasti, eilen esim. puolikkaan wienerpitkon kaiken muun ruoan lisäksi. Light-limsan oon vaihtanu sokerilliseen. En tiedä, miten ne kilot tulis takasin. Yritän syödä ja syödä, mutta laihoin (!) tuloksin.

Kiva kun on kohtalotovereita:) Harvoin se näin päin menee, mutta ongelma tämäkin.

Jos jollain on hyviä lihotus-ohjeita niin otetaan kiitollisena vastaan:)

Mäkin saan syödä vaikka mitä ja vaikka kuinka paljon-ei vaikutusta! :o

Kai sitä on vaan niin hoikka rakenteinen.Nyt sit nautinki taas raskaus aikana pyöreämmistä muodoista ja yritän et jäis edes niin että painaisin 50kg.

Oon yrittäny lihottaa itteeni 10vuotta tohon 50kg asti,tuloksetta.Raskaus aikoina menee se raja vasta rikki. :/

Alkuperäinen kirjoittaja :
jos vaikka koettas syödä ton roskaruuan ja limun lisäks oikeeta ruokaa niin vois sitä painoakin tulla

Juu ja lihasreeniä kehiin kanssa. Varmaan joltain ravintoneuvojalta (mikä näiden virallinen nimitys nyt on) saisi hyviä neuvoja tuohon lihotusongelmaan. Tuntuisi ainakin luontevalta ottaa yhteyttä asiantuntijaan, jos todellakaan ei omin neuvoin liho (onko muuten turvallista lihottaa itseäänä itsenäisesti, laihduttaminenkaan ei mun mielestäni sitä ole) ja jos tosiaan haluaa lihaa luittensa päälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukkis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
jos vaikka koettas syödä ton roskaruuan ja limun lisäks oikeeta ruokaa niin vois sitä painoakin tulla

Juu ja lihasreeniä kehiin kanssa. Varmaan joltain ravintoneuvojalta (mikä näiden virallinen nimitys nyt on) saisi hyviä neuvoja tuohon lihotusongelmaan. Tuntuisi ainakin luontevalta ottaa yhteyttä asiantuntijaan, jos todellakaan ei omin neuvoin liho (onko muuten turvallista lihottaa itseäänä itsenäisesti, laihduttaminenkaan ei mun mielestäni sitä ole) ja jos tosiaan haluaa lihaa luittensa päälle.

On ihan terveellistä,mulla tutkittu eikä mitään syytä oo löytyny ja lääkäri anto luvan syödä mitä vaan ja käyttää paljon ruuissa kermaa jne kunhan muistaa myös syödä vihreää eikä käytä jatkuvasti kovia rasvoja. :) :flower:

Kannattaa muistaa,että hoikallekkin voi se rasva/suola aiheuttaa harmia eli se voi varastoitua ikävästi ja aiheuttaa korkeaa kolesterolia jne...
mulla se tosin on varastoitunut myös läskinäkin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Meinaan sitä,että moni hoikka luulee,että on turvassa noilta ikäviltä jutuilta mitkä ovat yleensä ylipainoisen kummituksina...

Juu ei tietty,mulle lääkäri selitti miten mun kannattaa syödä,kuitenkin suositteli paljon kerman käyttöä ruuassa ja periaattessa vapaat kädet laittaa suuhun mitään vaan mutta muistaen just kovan rasvan sijasta käyttää välillä pehmeitä rasvoja jne. :)

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
:D Joo no en mäkään pyöreä olis jos sen painaisin mut pyöreempi,ainaki mitä ny.. :D :flower:

Mut mulla sattuu olemaan lihasta ja se painaa... :whistle:
Käytän vaatteissa kokoja 34-36 =)

Mä olin ihan onnesta soikeena kun sain ostaa hetki sitten 36 koon grazy age farkut,on muuten ihanat raskaana olevalle jos ei tykkää perinteisiä odotus vaatteita käyttää kuten mä en niin tykkää.

38 koon tilaan sit loppu raskaudesta ja vanhat 32 koot oottaa kaapissa kunnes on poksahdettu.Tosin toivon etten enää ikinä mahdu niihin. :D :D

siis 164 ja 47 on ihan normaali et sä alipainonen ole, pyöreä olet jos olet 164 ja 57. 170 ja yli 70 on jo painoindeksin mukaan ylipainonen et en olisi siitä onnellinen. Tämä sille joka tykkäs olla noissa mitoissa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tiedän NIIN miltä susta tuntuu, olen itse 168cm/44kg ja antaisin mitä vaan jos painaisin edes kymmenen kiloa lisää! Kyllä multa tissit löytyy eikä kylkiluut paista, mut jalat ja kädet ovat kuin teepussin narut. Tämä mun laihuus taitaakin olla meidän lapsettomuuden syy, mut minkäs teet kun painoa ei vain tule. *istuu nytkin koneen äärellä kainalossa irttaripussi ja limupullo*

Limut ja karkit voit unohtaa jos raskaaksi mielit...

Alkuperäinen kirjoittaja itte 170/61 läski:
siis 164 ja 47 on ihan normaali et sä alipainonen ole, pyöreä olet jos olet 164 ja 57. 170 ja yli 70 on jo painoindeksin mukaan ylipainonen et en olisi siitä onnellinen. Tämä sille joka tykkäs olla noissa mitoissa.

Ei todellakaan ole 164 cm 47 kiloisena normaalipainoinen vaan alipainoinen. Sulla on nyt aika vääristynyt kuva siitä minkä kokoinen on ylipainoinen ja mikä ei.

Kokeilkaa sitä Herbalifee? EN oo mikään valistaja, mut pari mun älylaihaa ystävää on saanut siitä kyllä apua. Paino on noussut, vatsa toimii, energiaa riittää.

Yhteistyössä