Taidan päästä nyt raskaus aikana normaali painoiseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja päinvastainen ongelma:
Onko teillä jotain kilpirauhasen liikatoimintaa? Jos meinaan ihan aikuisten oikeesti vetää kunnolla mässyä niin aivan saletisti lihoo.

En muuten lihoa vaikka söisin vuoden ajan levyn suklaata päivässä,kävisin lounaan ja päivällisen grillillä ja iltapalaksi pizzalla.Ei kilon kiloa tule.Maksimi minkä sain 4 kk:n kokeilulla grilli+pizza kuurilla oli puoli kiloa joka sekin katos heti kun aloin syödä taas normaali ruokaa.

Oli meinaan olo jo tosi huono tuon jälkeen,en suosittele kellekkään kokeiluksi. :x :x

Mulla tutkittiin kaikki,myös kilpparit ja lopullinen diagnoosi oli että "Kliinisesti hoikka rakenteinen".Kiloja ei tule. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja itte 170/61 läski:
siis 164 ja 47 on ihan normaali et sä alipainonen ole, pyöreä olet jos olet 164 ja 57. 170 ja yli 70 on jo painoindeksin mukaan ylipainonen et en olisi siitä onnellinen. Tämä sille joka tykkäs olla noissa mitoissa.

Ei todellakaan ole 164 cm 47 kiloisena normaalipainoinen vaan alipainoinen. Sulla on nyt aika vääristynyt kuva siitä minkä kokoinen on ylipainoinen ja mikä ei.

Joo,alipainoinenhan sellanen on,paino indeksi hädin tuskin 17 taitaa olla. :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja hello:
Kokeilkaa sitä Herbalifee? EN oo mikään valistaja, mut pari mun älylaihaa ystävää on saanut siitä kyllä apua. Paino on noussut, vatsa toimii, energiaa riittää.

Mä oon miettiny ehkäsy pillereiden kokeilua-jotkuhan vissiin lihoaa niistä? :)

Mulla vaan piti lopettaa ne kerran kokeilun jälkeen het alkuunsa kun tuli kovat pohje säryt.

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:
Kokeilkaa sitä Herbalifee? EN oo mikään valistaja, mut pari mun älylaihaa ystävää on saanut siitä kyllä apua. Paino on noussut, vatsa toimii, energiaa riittää.

Mulla vaan piti lopettaa ne kerran kokeilun jälkeen het alkuunsa kun tuli kovat pohje säryt.

Pohjesäryt voi olla merkki veritulppariskistä, joten en kyllä välttämättä kokeilisi sitten enää e-pillereitä...ainakaan pelkässä lihotusmielessä.

Onko teillä jotain kilpirauhasen liikatoimintaa? Jos meinaan ihan aikuisten oikeesti vetää kunnolla mässyä niin aivan saletisti lihoo.

No ei ainakaan mulla ole ja en todellakaan kuitenkaan liho.

Aina oon tuossa 45kg/165cm mitoissa ollut, ilman raskauksia. Vaikka vetäsin kuinka mässyä,roska ruokaa ja mitä vaan mättöä, ilman että liikkusin senttiäkään.

Niin jotku lihoo, ei kaikki. En mä ainakaan. :|

siis 164 ja 47 on ihan normaali et sä alipainonen ole, pyöreä olet jos olet 164 ja 57. 170 ja yli 70 on jo painoindeksin mukaan ylipainonen et en olisi siitä onnellinen. Tämä sille joka tykkäs olla noissa mitoissa.

Milloin sä uskot etten mä ole pyöreä,tuu vaikka kattoo :kieh:
Jos muistat niin lihas painaa enemmän kuin läski.. :whistle:

En muuten lihoa vaikka söisin vuoden ajan levyn suklaata päivässä,kävisin lounaan ja päivällisen grillillä ja iltapalaksi pizzalla.Ei kilon kiloa tule.Maksimi minkä sain 4 kk:n kokeilulla grilli+pizza kuurilla oli puoli kiloa joka sekin katos heti kun aloin syödä taas normaali ruokaa.

Oli meinaan olo jo tosi huono tuon jälkeen,en suosittele kellekkään kokeiluksi. :x :x

Mulla tutkittiin kaikki,myös kilpparit ja lopullinen diagnoosi oli että "Kliinisesti hoikka rakenteinen".Kiloja ei tule. :flower:

Mun äiti on ihan samanlainen. Äidillä on todella nopea aineenvaihdunta. Ei se lihoa millään. Veli on saanut äidin geenit. Minä sitten isäni....
Minä olin ennen hoikka mutta sitten tapasin mieheni 4 vuotta sitten :D . Ja hups, 48kg on noussut 58 kiloon. Mies on lihonnut melkein 20kg :laugh: . Olin monta vuotta 42-45kg, sitten paino alkoi nousemaan pikkuhiljaa kun täytin 26v. Ennen ensimmäistä raskautta painoin 55kg ja ennen tätä toista 58kg.

Minä olen pyöreä kun pituutta on 154cm ja normaalisti paino on 58kg. Ja en ole silti edes ylipainoinen.
:laugh: Sulla taitaa olla hieman vääristynyt ruumiinkuva.

Yhteistyössä