Taidan perua eiliset puheeni osittain,en yleistä mut myisitkö itse tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Multakussuu

Aktiivinen jäsen
19.03.2008
1 312
0
36
Viitaten siis tähän eiliseen ketjuuni:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1023531#m10610192

Tänään tuli pari lähetystä niistä,toinen oli mitä odotinkin mutta toiselta palstalaiselta ostamani 6 paitaa...niistä yksi on käyttö kelpoinen.Muut tosi likaisia mm.kaula aukot tummaa likaa,hihoissa,helmassa...

Ei maksanu mulle nuo kuusi paitaa onneksi kun 8,50e mutta odotin kyllä saavani käyttö kelposta...Enkä ole tähän myyjään yhteyttä ottanu enkä aio ottaakaan mutta ihan vaan ihmettelen ja mielenkiinnosta kysäisen,myisitkö sinä valmiiksi hyvin likaisia lasten vaatteita eteenpäin? :o

Mie en kehtais.En tiedä saako kuvista selvää yhtään mitään mutta tosi likaisia nää on... :( Enkä odottanu priimaa saavani vaan ihan käytettyä,siistiä vaatetta tytölleni.

Nooh,tyhmä kai mutta opetus oli.Maksan mielelläni tästä lähin jatkossakin enemmän ostamalla huutonetistä hyvää vaatetta pikkusen kalliimmalla. =)

Entäs jos myyjä ei ole huomannut niitä tahroja?
Mulle on käynyt tosi monta kertaa et olen ostanut kirpparilta vaatteen, joka siel on näyttänyt puhtaalta ja vasta auringonvalossa olen huomannut tahrat.
Samoin olen joskus kotona katsonut huoneen valossa et vaate on puhdas ja vasta loisteputken alla huomannut tahrat :/

Alkuperäinen kirjoittaja sokea:
on niin sumea kuva ja mulla vissiin huonot silmät kun en nää noissa mitään. mutta en siis kyllä ite kehtais myydä likasta vaatetta kenellekään.

Joo,noista kuvista ei saa selvää millasia vaatteet on.Jokanen tosi likaisia ja lisäksi todella nukkaisia...mutta ei ne nyt paljon maksaneetkaan.Kuitenkin toivois saavansa käyttö vaatetta.

Lähinnä tässä vain ihmettelen että miten joku myy tuollaisia likaisia vaatteita eikä mainitse mitään.

Mie vaan tyhmänä odotin saavani sitä mitä itsekin kehtaisin myydä.No,siperia opettaa,se on todettu ennenkin. :ashamed: :D

Alkuperäinen kirjoittaja kuule:
otappa reilusti myyjään yhteyttä äläkä ole raukka ja hauku täällä toisille.

En mä aio todellakaan myyjän nimimerkkiä kertoa enkä nimeä.Eikä mun talous tähän kaadu vaikka köyhä,pian 6 lapsen mami olenkin.En minä sitä itse ihmistä hauku,ihmettelen vain miten joku myy tälläistä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Mulle on käynyt tosi monta kertaa et olen ostanut kirpparilta vaatteen, joka siel on näyttänyt puhtaalta ja vasta auringonvalossa olen huomannut tahrat.
Samoin olen joskus kotona katsonut huoneen valossa et vaate on puhdas ja vasta loisteputken alla huomannut tahrat :/

No luulis myyjän tarkistavan vaatteet kunnolla jos kerran on myymässäki jotai !

Ite tarkistan useammassa valossa vaatteet ja vieläpä läpivalaisen ne
:D

Nämä tahrat on sellaisia että ne näkis sokeakin pimeässä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin pienen rahan takia en jaksaisi kyllä alkaa kuvia ottamaan ja tänne aloitusta tekemään. Mutta huvinsa kullakin.

raha se on kuule pienikin..kyllä mua suoraansanottuna vituttais jos laittaisin penniäkään tollasiin vaatteisiin mitkä on paskaset ja nukkantuneet!! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Multakussu:

Nämä tahrat on sellaisia että ne näkis sokeakin pimeässä. :whistle:

ok

Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin pienen rahan takia en jaksaisi kyllä alkaa kuvia ottamaan ja tänne aloitusta tekemään. Mutta huvinsa kullakin.

myyjäkö se siellä :D

Ei, vaan ihminen jolla on parempaakin tekemistä elämässään kuin surra muutaman euron menetystä. Kaikki kai niitä huonoja kauppoja on joskus elämässään tehnyt eikä niitä silti täällä itketä.

Yhteistyössä