Taidan perua eiliset puheeni osittain,en yleistä mut myisitkö itse tälläistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hehhee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noin pienen rahan takia en jaksaisi kyllä alkaa kuvia ottamaan ja tänne aloitusta tekemään. Mutta huvinsa kullakin.

myyjäkö se siellä :D

no ei todellakaan mutta kuka on raukkis ettei uskalla myyjää lähentyä vaan kuvaa oikeen tänne muille nähtäväksi?huuuooooh

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Noin pienen rahan takia en jaksaisi kyllä alkaa kuvia ottamaan ja tänne aloitusta tekemään. Mutta huvinsa kullakin.

raha se on kuule pienikin..kyllä mua suoraansanottuna vituttais jos laittaisin penniäkään tollasiin vaatteisiin mitkä on paskaset ja nukkantuneet!! :kieh:

Niimpä,mä maksan yksin usean lapsen elatuksen joten kyllä mulle on jo esimerkiksi 2e rahaa..sillä saa jo pari maito purkkia ja vielä jääkin vähän. :D

Ei, vaan ihminen jolla on parempaakin tekemistä elämässään kuin surra muutaman euron menetystä. Kaikki kai niitä huonoja kauppoja on joskus elämässään tehnyt eikä niitä silti täällä itketä.

Enhän mie tätä mitenkään vakavasti ottanu,ehkä pieni pettymys tuli mutta kuten sanoin,siperia opettaa ja that"s it! =) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja s:

no ei todellakaan mutta kuka on raukkis ettei uskalla myyjää lähentyä vaan kuvaa oikeen tänne muille nähtäväksi?huuuooooh

No kun en jaksa alkaa muutaman euron takia mitään vääntämään.Olipa tässä luppo aikaa hetki niin ajattelin ihmetellä täällä ääneen. =)

Ja edelleen korostan etten ole myyjää täällä enkä missään muuallakaan paljastamassa.Voin olla raukkis sinun mielestäsi (meillä muuten tuota nimitystä käytettiin kovasti joskus lapsena riidan tullen toisista) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja sokea:
on niin sumea kuva ja mulla vissiin huonot silmät kun en nää noissa mitään. mutta en siis kyllä ite kehtais myydä likasta vaatetta kenellekään.

Klikkaa kuvaa isommaksi!

Mä en kyllä näe muuta kuin vekin/rypyn aiheuttaman varjon. Vaikka miten klikkaan isommaksi niin en likaa näe. Todella huonot kuvat, ei noilla syytöksiä osoita toteen. Mutta kai se niin on kuin ap sanoo. Turhasta kukaan ei kai tällaista vaivaa viitsisi nähdä ;)

Onko se pieni raha, jos maksaa 8,5 euroa ja saa vastineeksi yhden käyttökelpoisen paidan, käytetyn sellaisen?
Samalla rahalla saa alesta monta uuttakin!

Mun täti kävi Lindexin alessa, ruotsissa kylläkin, mutta kuitenkin, ja osti sieltä kaksi kassillista vaatetta meidän lapsille, a' 50centtiä kappale!

Alkuperäinen kirjoittaja s:

Ap olis raukkis, jos harmaantuisi ja haukkuisi nimimerkin mainiten myyjää...

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
en todellakaan myisi... mulle käynyt joskus samoin, että ostin ison vaatepaketin kirppispalstan kautta, mukana oli reikäisiä ja tahraisia vaatteita, jotain höyheniä ym... puolet niistä meni suoraan roskiin :x

Juu,nääkin oli kuorrutettu kissan karvoilla. :ashamed:

Ota nyt ihmeessä myyjään yhteyttä. Mitään julkista teilaamista ja nikin paljastamista en kannata, mutta tottakai sinun kannattaa ottaa ihan henk.koht. yhteyttä häneen - jos kukaan ei koskaan kommentoi mitenkään niin täähän tienaa kuitenkin hyvät rahat pelkän paskan myymisellä. :/

Yhteistyössä