V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On jokseekin huvittavaa, jos joku kuvittelee olevansa ystävänsä miehelle Se Oikea![]()
Nimeonomaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On jokseekin huvittavaa, jos joku kuvittelee olevansa ystävänsä miehelle Se Oikea![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:On jokseekin huvittavaa, jos joku kuvittelee olevansa ystävänsä miehelle Se Oikea![]()
Nimeonomaan!
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äh.
Mutta mä todella tiedän ystäväni tunteet. Sinulla ei ilmeisesti ole koskaan ollut niin läheistä ystävää, jonka kanssa jaat kaiken ilosi ja surusi, myös parisuhteeseesi liittyvät asiat.
Ja tiedän ystäväni olevan enemmän onneton kuin onnellinen parisuhteessaan.
Silti toivon yli kaiken, että heidän suhteensa parantuisi, koska rakastan myös ystävääni.
Mulla on kyllä ystäviä, jonka kanssa jaan ihan kaiken. Mutta juuri siksi en mitenkään voisin edes kuvitella rakastuvani ystävän mieheen.
Alkuperäinen kirjoittaja rakkaimpani:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Mua oikeesti suivauttaa ajatus että joku mun ystävistä olis rakastunu mun mieheen ja en tietäisi siitä! Sitä vain luottamuksella kertoilisi asioitaan ja toinen imisi jokaisen tiedonmurun itseensä vesi kielellä! Hyi!
Ja mun ystävien miehet ovat mulle rakkaita (ne joiden kanssa olemme läheisiä), mutta kuin veljet! Kuten joku sanoi, ei heitä edes voi ajatella mitenkään muuten, siis mitenkään seksuaalisesti tms. Ei tulis mieleenkään, kuten ei miehenikään ystäviä tule sillä silmällä IKINÄ katsottua.
no kuka tahansa voi olla rakastunu mieheesi, vaikka se ystävä, se mitä ei tiedä, ei voi satuttaa :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äh.
Mutta mä todella tiedän ystäväni tunteet. Sinulla ei ilmeisesti ole koskaan ollut niin läheistä ystävää, jonka kanssa jaat kaiken ilosi ja surusi, myös parisuhteeseesi liittyvät asiat.
Silti toivon yli kaiken, että heidän suhteensa parantuisi, koska rakastan myös ystävääni.
Mulla on kyllä ystäviä, jonka kanssa jaan ihan kaiken. Mutta juuri siksi en mitenkään voisin edes kuvitella rakastuvani ystävän mieheen.
Aivan. Mutta tällä palstalla huomaa, että ihmisillä on hyvin erilainen "moraali" tai miksi sitä nyt sanoisi. Toisille läheiset ystävät ovat niin tärkeitä, että heidän puolisonsa eivät voisi missään tapaksessa olla "seksuaalisen ihastumisen tai rakkaude" kohteita. Itse ainakin pidän siskoni ja hyvien ystävieni miehiä vähän kuten sukulaisiankin, läheisiä ja rakkaita, mutta ei mitään mihin voisi alkaa seksuaalisesti, kuten normaali ihminen ei myöskään rakastu omaan isäänsä tai veljeensä.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tiedän heidän suhteesta KAIKEN olellisen. AIvan kuten ystäväni tietää kaiken olellisen minun ja mieheni suhteestä.
Kuten sanoin, kyseessä on hyvän ystävän mies.
Ei kukaan ulkopuolinen voi koskaan tietää toisen suhteesta kaikkea. Ei edes kaikkea oleellista.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Äh.
Aivan. Mutta tällä palstalla huomaa, että ihmisillä on hyvin erilainen "moraali" tai miksi sitä nyt sanoisi. Toisille läheiset ystävät ovat niin tärkeitä, että heidän puolisonsa eivät voisi missään tapaksessa olla "seksuaalisen ihastumisen tai rakkaude" kohteita. Itse ainakin pidän siskoni ja hyvien ystävieni miehiä vähän kuten sukulaisiankin, läheisiä ja rakkaita, mutta ei mitään mihin voisi alkaa seksuaalisesti, kuten normaali ihminen ei myöskään rakastu omaan isäänsä tai veljeensä.
Alkuperäinen kirjoittaja ystävä:...huonoine puolineen kaikkineen.
Jotenkin van tuntuu että hän olisi mulle juuri se oikea, ja taitaisipa asia olla niin jopa toisinpäinkin, he kun todellakaan eivät ole mikään match-made-in-heaven.
Rakastan omaa miestäni myös, mutta enemmän kuin ystävää.
Enpä toki ole mitään asialle tekemässä, ystävýytemme on liian tärkeä minulle, eikä tulisi mieleenikään hajoittaa kahta lapsiperhettä.
Olen ja rakastan siis jatkossakin, salaa, itsekseni.
Alkuperäinen kirjoittaja ?.?:arghh.ärsyttävää..jotenkin omat kokemukset tulee esille susta, 2 seurustelu suhdetta (ei vielä lapsia silloin) mun entinen ystävä kävi panemassa heitä kumpaakin,toisen kanssa seurusteli muutaman kuukauden. Luottamus muihin naisiin katos sen siliän tien..koko ajan päässä jyllää mitähän toi ajattelee mun miehestä (joo olen huonolla itsetunnolla omistettu ihminen)
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten tämä rakkauteni on ystävältäni pois? Rehellisesti?
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten tämä rakkauteni on ystävältäni pois? Rehellisesti?
No rehellisesti mä kyllä odotan ja oletan ettei kukaan mun kaveri tulevaisuudessa haaveile, vikittele tai havittele mun miestäni. Itse en ikimaailmassa niin tekisi. Se on vaan täysin käsittämätön ajatus. Mun moraali ei missään olosuhteissa sallisi sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Helppoahan niiden on moralisoida jotka eivät ole kokeneet vastaavaa. Rakkaus saattaa hiipiä elämään täysin salaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ah roomeo ja juulia:Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja törkimys:Ootpas sit hyvä ystävä. Kyllä se niin on, ettei kavereiden puolisoita ajatella "niin".
En mä mitenkään aktiivisesti ajattele ja unelmoi tästä miehestä.
Rakkauteni vain...on.
mä olen samassa tilanteessa ollut jo vuosia... mies tietää mun tunteet ja hänellä on myös tunteita minua kohtaan... niin se rakkaus vaan on ja pysyy.... katseet kohtaa ja käsi sipaisee.... välillä niin kipeetä tekevää
Buhuu nyt kyllä puhkeen kyyyneliin, snif...brööööt...niisk.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Miten tämä rakkauteni on ystävältäni pois? Rehellisesti?
No rehellisesti mä kyllä odotan ja oletan ettei kukaan mun kaveri tulevaisuudessa haaveile, vikittele tai havittele mun miestäni. Itse en ikimaailmassa niin tekisi. Se on vaan täysin käsittämätön ajatus. Mun moraali ei missään olosuhteissa sallisi sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja aisiis:Alkuperäinen kirjoittaja ah roomeo ja juulia:Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut :Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja törkimys:Ootpas sit hyvä ystävä. Kyllä se niin on, ettei kavereiden puolisoita ajatella "niin".
En mä mitenkään aktiivisesti ajattele ja unelmoi tästä miehestä.
Rakkauteni vain...on.
mä olen samassa tilanteessa ollut jo vuosia... mies tietää mun tunteet ja hänellä on myös tunteita minua kohtaan... niin se rakkaus vaan on ja pysyy.... katseet kohtaa ja käsi sipaisee.... välillä niin kipeetä tekevää
Buhuu nyt kyllä puhkeen kyyyneliin, snif...brööööt...niisk.
äääbyääää täällä toinen, aijai kun ottaa kipeetä... Hitsin Börjet!
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Helppoahan niiden on moralisoida jotka eivät ole kokeneet vastaavaa. Rakkaus saattaa hiipiä elämään täysin salaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Helppoahan niiden on moralisoida jotka eivät ole kokeneet vastaavaa. Rakkaus saattaa hiipiä elämään täysin salaa.
Ei se kuule hiivi sinne mitenkään salakavalasti. Kyllä sille itse pitää antaa sijaa ja ruokkia sitä. Väittäkää mitä tahdotte.
Mulla on monta tuttua miestä, ystävien miehiä tai mieheni kavereita, jotka ovat varmasti hyvää miesaineista, ja ei silti kyllä ole kiinnostus herännyt.