Taidan tehdä kortsut täyteen reikiä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja priu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja no niin..:
Tässä on taas kyse siitä, miten Mies jallittaa naista tekemään kuten haluaa.
En minä kattelisi tota menoa, ennemmin kusettaisin et syön pillereitä, ja leikin kumiallergikkoa..
Näpäyttäisin kunnolla.

Ap, sä saat kohta ootella kymmenen vuotta, ja miten sitten käykään sinun unelmien ja haaveiden?
Avioliitossa kun on kaksi ihmistä, ja kahden ihmisen tunteet pitää ottaa huomioon. Ei lytätä toisen unelmia oman itsekkyyden vuoksi.
Tämä koskee kaikkia asioita...
Mielestäni olet odottanut tarpeeksi pitkään, ja koska miehesi on sinua petkuttanut ja valehdellut, voit maksattaa samalla tavalla sille takaisin.

Mutta sitten on turha vikistä jos jää jo raskaus aikana yksin ja mies käy vieraissa,miehetkin osaa maksaa potut pottuina.
Edelleen parempi jos hankit miehen joka oikeasti haluaa muksun,ei se vauva aika niin ruusuilla tanssimista ole eli voi olla hoitoapu tarpeen

Ap: Juttele miehesi kanssa. Kerro hänelle samat asiat mitä tässä ketjussa olet kirjoittanut. Aloituksessasi tulee hyvin esille tunteesi ja ajatuksesi. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuota nyt viikonloppuna kävi niin et mies oli aivan törkeässä humalassa mutta silti oli seksiä saatava. Siinä kun miehen päällä vähä lämmittelin, mies muistutti et pitää kortsu laittaa, mä leikin et en kuullut ja jatkoin vaan. Tässä vaiheessa mies itse sitten laittoi sen elimensä sinne ja hommia jatkettiin loppuun asti. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä joten tiedän et tuskin tulin raskaaksi. Kuitenkin on hieman syyllinen olo. Olisiko mun pitänyt kuitenkin kortsu laittaa tai miestä siitä vielä muistuttaa? En ole varma muistaako mies edes koko tapahtumaa :(

Älä nyt kanna tästä tapauksesta syyllisyyttä. Kun tausta on kuitenkin tuo, niin ei sinulta mielestäni voi vaatia, että olet se, joka varmistamalla varmistaa että kortsu on päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja provo:
kannattaako sitä itseään paksuksi saattaa miehelle joka ipanaa ei halua,
vaihda miestä jos lapsi niin tärkeä.Kyllä niitä miehiä jotka perheen haluaa on tässä maailmassa,ei tarvitse vökisin miestä saattaa tilanteeseen johon ei halua.

Onko sitten hyvä hylätä muuten sopiva mies, ja etsiä vain kiireesti joku, joka äkkiä lapsen haluaa. Sellaisia miehiä on kuitenkin määrällisesti vähemmän kuin lapsihaluisia naisia, joten siinä voi joutua tinkimään muista ominaisuuksista. Tuskin sellainenkaan suhde on vakaalla pohjalla

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja provo:
kannattaako sitä itseään paksuksi saattaa miehelle joka ipanaa ei halua,
vaihda miestä jos lapsi niin tärkeä.Kyllä niitä miehiä jotka perheen haluaa on tässä maailmassa,ei tarvitse vökisin miestä saattaa tilanteeseen johon ei halua.

Onko sitten hyvä hylätä muuten sopiva mies, ja etsiä vain kiireesti joku, joka äkkiä lapsen haluaa. Sellaisia miehiä on kuitenkin määrällisesti vähemmän kuin lapsihaluisia naisia, joten siinä voi joutua tinkimään muista ominaisuuksista. Tuskin sellainenkaan suhde on vakaalla pohjalla

Juuri näin itsekin ajattelen asian. En vaan enää tiedä miten pitkään ymmärrys kestää :/ Siis noi aikaisemmat syyt oli vielä sellaisia et jotenkuten ne ymmärsin, mutta viimeisin tekosyy oli jo jotain et toivon et mies heitti sen vaan vitsillä. Kun otin asian taas puheeksi, mies sanoi et enhän mä voi nyt tulla raskaaksi kun on sovittu et mennään sen ja sen bileisiin uutena vuotena :o Mä olin ihan et häh, voin mä selvinkin päin olla. Niin mies oli sitä mieltä, et en voi olla koska hänen juhlafiilis kärsii siitä jos mä olen selvinpäin. Joopa joo. Vannoi ja vakuutti et vuodenvaihteen jälkeen sitten. Mutta en enää usko. Etenkin kun katseli jo ensi kesäksi meille sellaista kaukomatkaa jolle ei todellakaan voi lähteä raskaana tai vastasyntyneen kanssa. Tosiaan alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että olisin ihan mielellään vauvan kanssa sitten ihan kaksikin, jos siinä sitten niin kävisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tuota nyt viikonloppuna kävi niin et mies oli aivan törkeässä humalassa mutta silti oli seksiä saatava. Siinä kun miehen päällä vähä lämmittelin, mies muistutti et pitää kortsu laittaa, mä leikin et en kuullut ja jatkoin vaan. Tässä vaiheessa mies itse sitten laittoi sen elimensä sinne ja hommia jatkettiin loppuun asti. Menkat pitäisi alkaa viikon päästä joten tiedän et tuskin tulin raskaaksi. Kuitenkin on hieman syyllinen olo. Olisiko mun pitänyt kuitenkin kortsu laittaa tai miestä siitä vielä muistuttaa? En ole varma muistaako mies edes koko tapahtumaa :(

Älä nyt kanna tästä tapauksesta syyllisyyttä. Kun tausta on kuitenkin tuo, niin ei sinulta mielestäni voi vaatia, että olet se, joka varmistamalla varmistaa että kortsu on päällä.

Niin, syyllisyyttä tunnen vaikka tiedän et tuskin tulin raskaaksi. En varmaankaan olisi päästänyt tilannetta niin pitkälle jos olisi tapahtunut kierron puolessa välissä.