Taidanpa järkyttää firman pikkujouluissa joitakin henkilöitä vaatetuksella...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huvinsa kullakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sä taisit olla MeNaisten viikon olennaiset- palstalla tai jossain siellä tässä jokin aika sitten. En nyt valitettavasti muista nimeäsi, mutta miehesi on julkisuudessa. Oikeasti, asuvalintasi oli aivan hirvittävän jäätävä. Eikä tämä ole positiivisessa mielessä sanottu.

Mun työpaikalla herättää jo pahennusta jos uskaltautuu tanssimaan jonkun "vieraan" miehen kanssa. Olenhan sentään naimissa... Minimekkohan on jo suoraan perk...stä.

Alkuperäinen kirjoittaja näkikö joku muu?;24900489:
Sä taisit olla MeNaisten viikon olennaiset- palstalla tai jossain siellä tässä jokin aika sitten. En nyt valitettavasti muista nimeäsi, mutta miehesi on julkisuudessa. Oikeasti, asuvalintasi oli aivan hirvittävän jäätävä. Eikä tämä ole positiivisessa mielessä sanottu.

No en ole ja olisi kiva nähdä miltä näyttää mielestäsi "jäätävä" . :-)

mä laitan kans pikkumustan, joka taitaa vähän kiristää... En ehdi laihduttaa enkä ostaa uutta kolttua... (kokoa 44 ei myydä missään, joten ahtaudun tuohon 42:een)

Eli täytyy vaan toivoa ettei kellään ole kameraa tai ei ainakaan julkaise niitä kuvia. (=turha toivo, kyseessä on 500 hengen bileet...)

[QUOTE="alkup";24900491]Mun työpaikalla herättää jo pahennusta jos uskaltautuu tanssimaan jonkun "vieraan" miehen kanssa. Olenhan sentään naimissa... Minimekkohan on jo suoraan perk...stä.[/QUOTE]

kuulostaa niiin tutulta... onko teidän juhlat 9.12? Eli ollaanko samassa kipsassa?

Aion muuten todellakin kans tanssia ukkomiesten kanssa! Pahennuksen kera!

Olen lievästi ylipainoinen ja ikääkin jo 40v. Ja laitan mekon jonka pituus on reippaasti polven yläpuolella. Korkkarit jalkaan ja sopivat sukkikset jottei suonikohjut näy :-)

Muistat sit kans jättää pikkuhousut pois. Ja muistat antaa persettä työkaverille. Ilman kumia. Ja lasti sisään. Plussaa jos jätät pyyhkimättä.

Näin varmistat onnistuneen pikkujoulun.

Yhteistyössä