TAIDETTA JOKA MIELLYTTÄÄ SILMÄÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No tää miellyttää silmää.
Harhakuvasta on tää poimittu
1251218730707433_mustatukkainen_by_Tuoppi.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja Phoebs:

Tein tästä kopion yläasteella, hiilellä muistaakseni. Oli yks suuria suosikkejani siihen aikaan.

Tää on kanssa kiva. Mulla on muuten käsittämättömän kaupallinen maku kuvataiteen suhteen, onneksi muksuilla ei. Toulouse-Lautrecia:

henri-de-toulouse-lautrec-labandon-les-deux-amies.jpg

Yks semmonen taulu minkälaisen haluisin, ni oon odottanu, et siitä joskus tulis kuva , Sami Makkosen, nettisivuille, mut ei taida ikuna tulla. Eikä taiteilijakaan taida enää pahemmin maalailla... harmi ku joskus oisin sen taulun saanu ostaa, mut silloin ei rahaa ollu :(

2629409220_0e2dc17b86.jpg

Tää on vaan sattumalta flickristä poimittu silmää miellyttävä suttu. Tekijän nimeä en jaksa enää penkoa.. Tykkään tuommoisesta vähän kawaii-henkisestä naiivista printtiestetiikasta.

2648392399_50f69dc683.jpg

Tää on sitten Rudolf Koivun lastenkirjakuvitusta. Niin Koivu kuin Martta Wendelin on olleet aina suuria kuvittajasuosikkeja.

toimistoty%C3%B6ntekij.jpg

Kuvataiteilija/valokuvaaja-tuttuni Tiitus Petäjäniemen maalaus "Toimistotyöläinen". Hassuja suherruksia jotka jakavat mielipiteitä mutta tykkään töiden herkullisista väreistä.

Rien_poortvliet_geit_kalf.jpg

Hollantilaisen Rien Poortvlietin maalaustaidetta. Poortvliet on miusta yksi hämmästyttävimpiä eläintaiteilijoita. Olen tykännyt pienestä asti hänen tekeleistään.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Tää on kanssa kiva. Mulla on muuten käsittämättömän kaupallinen maku kuvataiteen suhteen

Niin mullakin, mutta en ole pitkään aikaan stressanut siitä :D Mulle taiteen pitää olla taidetta, esittää ihmisiä, elämää, mennyttä aikaa. Rakastan Renoiria ja hänen aikakautensa tuotoksia.

Alkuperäinen kirjoittaja taiteentuntija:
oletko huomannut peilin taustalla? Se on yksi taideteoksen tärkeä pointti :)
Vilahtaa myös täydellisten naisten siinä vanhassa alkutunnuksessa.

Olen kyl ja tiedän et siitä heijastuvat hahmot on tulkittu milloin maalariksi ja kihlauksen todistajaksi ja milloin morsiamen vanhemmiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Olen kyl ja tiedän et siitä heijastuvat hahmot on tulkittu milloin maalariksi ja kihlauksen todistajaksi ja milloin morsiamen vanhemmiksi.

minkä niminen tuo olikaan?

Alkuperäinen kirjoittaja :

HUHUU!