tais mennä kesä pilalle...

Frost in the ground

Aktiivinen jäsen
26.01.2010
3 513
1
36
Miehellä loppui työ, elokuun alussa ehkä jatkuu taas. Palkka on laitettu kuulemma maanantaina maksuun, mutta eipä näy tilillä vieläkään! Mihin ottaa yhteyttä? Mies ei kuulu liittoon, eikä kyseisessä firmassa ole kuin yksi henkilö, miehen pomo siis (raksafirma). Ja tää pomo ei vastaa puhelimeenkaan...Työsopimuksen pitäis tulla kuulemma postissa myöhemmin.
Työkkärissä tosin kyllä tietävät että mies on ollut siellä töissä, pitäiskö sinne soittaa?

Mies menköön käymään työpaikallaan ja pyytämään kuittia ja selvitystä palkan maksusta. Paikalla käynti on ainut vaihtoehto jos ei puhelimeen vastata. Turha tuosta on mihinkään muuhun instanssiin ottaa yhteyttä, ei ne sitä palkkaa maksa. Hopi hopi, sinne vaan käymään..

[QUOTE="...";24139979]Ei pitäisi ja pyydän anteeksi ap:lta. Oma olo on vaan niin kamala tällä hetkellä. Voimia sinnekin.[/QUOTE]

Mutta kyllä sitä tekee, siis vähättelee muiden murheita, jos on esim. vakavasti sairastunut. Niin vähättelin minäkin, kun äitini sairastui syöpään. Tuntui, että kellään muulla ei ole syytä valittaa, kun ei kuitenkaan kuolemassa ole.. joten ymmärrän sua.

No muuten hyvä tuo että kävis paikalla vaan...Sinne on nelisen sataa kilometriä matkaa, miehen pomolla oli silloin täällä meilläpäin hommia niin siten oli töitä. Pomo oli sanonut miehelle että aikoo laittaa firman vähäksi aikaa kiinni, aikoi kuulemmpitää hermolomaa kun on niin stressaantunut...Puhelimessa vielä kyseli miehen tunnit ja naputteli samalla koneelle kuulemma, ja laittoi maksuun. Nyt siis pomo hukassa, puhelin kiinni :/ Voiskohan tuossa kuitenkin olla vielä mahdollisuus että rahat tulis vaikka huomenna vasta?

[QUOTE="vieras";24140073]Ap ei sitten vissiin itse ole töissä jos köyhyys iskee heti päälle?[/QUOTE]

No valitettavasti en :( Arvaa vain kuinka haluaisin töitä vaan ku ei ole. Ja siis mä oon menossa kuntouttavaan työtoimintaan mun sairauden vuoksi (paniikkihäiriö), eikä sellaistakaan paikkaa ole löytynyt! Kirottu mun elämä...

Yhteistyössä