tais ollla keskenmeno!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
maanantaina siis tein positiivisen raskaustestin kun menkat viikon myöhässä.keskiviikkona oli hieman rusehtavaa vuotoa ja sitten tänä aamuna tuli jo ihan kirkasta verta.Soitin terveyskeskukseen ja just tulin sieltä,kohdun suu oli kiinni ja vuotoa näkyi jonkun verran ja just kun kävin vessassa tuli jo pari hyytymääkin.Maanantaille sain ajan sairaalaan asian varmistamiseksi.Ihmeellistä on se että en ole ollut yhtään kipeä,kuuluuko sitä näin alkuraskaudessa edes olla kunnon kipuja kun keskenmeno tulee?

Ei kaikilla ole kummoisiakaan kipuja, senpä takia kaikki eivät välttämättä edes hoksaa raskaana olleensakaan (jos eivät ole testanneet eivätkä osaa odottaa) vaan luulevat vaan menkkojen hiukan myöhästyneen.

Ei tarvitse välttämättä mennä sairaalaan jos ei ole kovia kipuja ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ei kaikilla ole kummoisiakaan kipuja, senpä takia kaikki eivät välttämättä edes hoksaa raskaana olleensakaan (jos eivät ole testanneet eivätkä osaa odottaa) vaan luulevat vaan menkkojen hiukan myöhästyneen.

Ei tarvitse välttämättä mennä sairaalaan jos ei ole kovia kipuja ym.

miten mä sitten voin olla ihan varma että raskaus on mennyt kesken? paljonko verta ja hyytymiä pitää oikein tulla?

Mulla oli yhdessä raskaudessa vuotoa alussa ja tuli hyytymiäkin, raskaus meni hyvin loppuun asti,ja terve poika syntyi!
Keväällä mulla sit alkoi rv 7-8 vuoto ja seuraavana päivänä tosi kovat kivut/supistukset, hyytymiäkin tuli paljon!Parin viikon päästä ottivat tk:ssa rtestin ja oli selvä keskenmeno!Mut sen jälkeen jouduin parin kuukauden päästä käymään ä-polilla kun vuotoa oli parin-kolmen viikon välein,mut johtu siit et kierto oli sekasin! (nyt raskaana , la-aika parin kk päästä!)
Mä kyllä tiesin heti et selvä keskenmeno kun vuotoa oli tosi paljon, siteitä joutu tunnin välein vaihtaa ja tuntu ettei sekään riitä ja kivut tosi kovat!

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mulla oli yhdessä raskaudessa vuotoa alussa ja tuli hyytymiäkin, raskaus meni hyvin loppuun asti,ja terve poika syntyi!
Keväällä mulla sit alkoi rv 7-8 vuoto ja seuraavana päivänä tosi kovat kivut/supistukset, hyytymiäkin tuli paljon!Parin viikon päästä ottivat tk:ssa rtestin ja oli selvä keskenmeno!Mut sen jälkeen jouduin parin kuukauden päästä käymään ä-polilla kun vuotoa oli parin-kolmen viikon välein,mut johtu siit et kierto oli sekasin! (nyt raskaana , la-aika parin kk päästä!)
Mä kyllä tiesin heti et selvä keskenmeno kun vuotoa oli tosi paljon, siteitä joutu tunnin välein vaihtaa ja tuntu ettei sekään riitä ja kivut tosi kovat!

eipä tässä auta kun odotella mitä tuleman pitää.Mulla ei tuota verta ainakaan vielä tule niin paljon että sidettä pitäisi olla jatkuvasti vaihtamassa.ainakaan vielä,pitää seurata tilannetta ja lääkärikin sanoi että tämä viikonloppu nyt ratkaisee aika paljon mihin suuntaan mennään.

Yhteistyössä