tais tulla vähän liikaa lilan väriä sisustukseen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöpökkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pöpökkä

Jäsen
17.02.2009
155
0
16
voi höh!
täältä sain joskus idean sisustaa lilalla olkkarin ja meni vähän sit överiks ehkä:) nyt on verhot,sohvatyynyt ja matto samaa sävyä!

mulla käy aina niin jos tykästyn johonkin väriin niin en osaa sitä kohtuudella laittaa vaan haalin sit vain sitä tietyn väristä väriä.
tuossa onkin sit pähkäiltävää millä kesäksi saan raikkaamman väriseksi olohuonetta jotta ei ole niin tummaa..

tässä tulos:

Ei näytä kuvassa lilalta. Kaikki näyttää eri sävyltä. Esim. verhoissa en näe lilan säväystäkään. Entäs matto, näyttää ruskealta. Sohvatyynyt näyttää sinisiltä. Ehkä kuva vääristää, en tiedä. Ainut mikä näyttää lilalta on tuo sohvapöydän liina.

No ehkä tuo on hiukkasen rauhaton kokonaisuus, esim. eri kuoseja, enkä ymmärrä noita verhojakaan. Tietysti vaalea sohva piristäisi hirveästi kun nyt kaikki on niin tummaa.

Mutta ihan kiva, sanoisin. Kyllä tuolla varmasti viihtyy.

jouluvalot on siks koska tykkään pitää niitä kun ulkona on niin kamalan pimeää! ei meillä muita joulu härpättimiä enään ole =)

nuo verhot on hirmusen pliisun näköiset jos tuota valkoista ei ole kun ovat sellaista läpikuultavaa ihme kangasta..virittelin noita silloin eri tavoin ja tuo oli paras lisuke noiden lilojen verhojen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei näytä kuvassa lilalta. Kaikki näyttää eri sävyltä. Esim. verhoissa en näe lilan säväystäkään. Entäs matto, näyttää ruskealta. Sohvatyynyt näyttää sinisiltä. Ehkä kuva vääristää, en tiedä. Ainut mikä näyttää lilalta on tuo sohvapöydän liina.

No ehkä tuo on hiukkasen rauhaton kokonaisuus, esim. eri kuoseja, enkä ymmärrä noita verhojakaan. Tietysti vaalea sohva piristäisi hirveästi kun nyt kaikki on niin tummaa.

Mutta ihan kiva, sanoisin. Kyllä tuolla varmasti viihtyy.

juu kuva kyl vääristää nimittäin ne on kaikki kyllä liloja:)

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
näyttää hyvältä :) en kyllä mitään iloisen kirkasta väriä nyt ainakaan tuonne laittais

juu en mä mitään nyt ala tänne lisäämään:) mietin vain että on kesäksi vähän tumma sisustus. mattoa en tahtois kesäksi vaihtaa kun oli aika kallis joten pitää keksiä kesäksi joku sävy joka sopii maton kanssa.

hämää kun en nää hirveesti mitää lilaa. 2 tyynyä sohvalla voisi aavistuksen verran olla lilat ja pöytäliina. Verhot näyttää mustilta ja matto harmaalta. Joko kuva hämää tai sitten mun värinäössä on nyt vikaa...

Mä oon ehkä kamala, mut mitä jos siirtäis tota mattoo toisin päin? :ashamed:

Ettei toisella puolella sohvaa oo iso kuilu pelkkää lattiaa? Jos valaisimen takia on pöytä oltava tossa ja sitte matto siinä alla? Tai siirtää sitä lamppua.

Tai unohtaa mun jutut. :ashamed: :xmas:

Ja toisaalta verhot on liian pitkät... Tai liian lyhyet jos on tarkoitus olla pitkät ja maassa rypyssä.

MUTTA niin, sitä violetti EI oo liikaa :laugh: :wave: :p

Oikein hienoa :D =)

Alkuperäinen kirjoittaja valokuva varmaan:
hämää kun en nää hirveesti mitää lilaa. 2 tyynyä sohvalla voisi aavistuksen verran olla lilat ja pöytäliina. Verhot näyttää mustilta ja matto harmaalta. Joko kuva hämää tai sitten mun värinäössä on nyt vikaa...

joo se kuva todella hämää:) yritin ottaa just kuvaa verhoista,tyynyistä matosta niin et ois nähny mut sitä oikeaa sävyä ei saa kameralla näkymään. meillä joku tollainen ihan perus kamera jolla tulee vain huonoja kuvia haha kuvaajassahan ei ole vikaa :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja valokuva varmaan:

joo se kuva todella hämää:) yritin ottaa just kuvaa verhoista,tyynyistä matosta niin et ois nähny mut sitä oikeaa sävyä ei saa kameralla näkymään. meillä joku tollainen ihan perus kamera jolla tulee vain huonoja kuvia haha kuvaajassahan ei ole vikaa :laugh:

suljin kuvan ja avasin uudestaa mut sama vika. Voi harmi olisin halunnut miten nätti yhditelmä noilla väreillä. Itelläkin ollut mielessä lila sisutuksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Ettei toisella puolella sohvaa oo iso kuilu pelkkää lattiaa? Jos valaisimen takia on pöytä oltava tossa ja sitte matto siinä alla? Tai siirtää sitä lamppua.

Ja toisaalta verhot on liian pitkät... Tai liian lyhyet jos on tarkoitus olla pitkät ja maassa rypyssä.

jos mä siirrän ton maton toisinpäin se ottaa tv tasoon kiinni! ei täälä missään ole isoa kuilua ilman mattoa? en oikeen ymmärrä mitä kohtaa meinaat? pöytä on oltava tuossa koska lamppu on tuossa. lampun paikkaa siirretään koska siihen lyö pään kun nousee sohvalta:) se pitää siirtää vähän sivumpaan mutta tuota olohuoneen pöytää ei oikein saa kyllä siirrettyä tuosta muualle. muuten se on tiellä..

Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

jos mä siirrän ton maton toisinpäin se ottaa tv tasoon kiinni! ei täälä missään ole isoa kuilua ilman mattoa? en oikeen ymmärrä mitä kohtaa meinaat? pöytä on oltava tuossa koska lamppu on tuossa. lampun paikkaa siirretään koska siihen lyö pään kun nousee sohvalta:) se pitää siirtää vähän sivumpaan mutta tuota olohuoneen pöytää ei oikein saa kyllä siirrettyä tuosta muualle. muuten se on tiellä..

Jos sen laittaa vähän sohvan alle :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Kuten sanoin jo eka, älä välitä ja unohda :D

Yhteistyössä