tais tulla vähän liikaa lilan väriä sisustukseen:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pöpökkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi matto on kauniin värinen. Minusta nuo verhot on kyllä luumun väriset enemmän kuin liilat. Liila on muutenkin minusta vaalea sävy ja violetti ja luumu sitten tummia. Itse laittaisin sohvatyynyt ehkä selvästi juuri nimenomaan liilat jotta raikastaisi ilmettä ja toi outo valkoinen verho veks.

Voi, mä haluisin teidän lattiat! Ihana sävy! ;)

Ja mitä noihin väreihin tulee, niin mä en ole vielä päässyt tästä lime-vihreä buumista... Oikein kivalta näyttää teidän olkkari ja vaikka tyynyjä vaihtamalla saa raikkaampaa ilmettä kesäksi! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:
hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana :laugh:

Yhden värin eri sävyjä :) Mutta ihan hyvältä näyttää, ei ole liikaa ollenkaan.

juu siis tokikaan nuo ei ole kaikki ihan samaa sävyä! vaikeaa se olis niin edes saada kun tuo lila väri on vähän kivenalla. verhoja metsästin monta kuukautta samoin mattoa. kaikkea pientä tilbehööriä on kyllä lilaa mutta ei tekstiileitä :|

hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana :laugh:

juu siis tokikaan nuo ei ole kaikki ihan samaa sävyä! vaikeaa se olis niin edes saada kun tuo lila väri on vähän kivenalla. verhoja metsästin monta kuukautta samoin mattoa. kaikkea pientä tilbehööriä on kyllä lilaa mutta ei tekstiileitä :|

Mä oon kans nyt jotenkin uudelleen ihastunut violetin eri sävyihin, just himoitsin Kodin ykkösessä sellaista violettia karvamattoa :)

Mä oon kans nyt jotenkin uudelleen ihastunut violetin eri sävyihin, just himoitsin Kodin ykkösessä sellaista violettia karvamattoa :)

taitaa olla sama matto mikä meillä tai sit se oli se toinen lila mikä niil oli kun ei siellä ollut kun 2 vaihtoehtoa liilaa ja sit oli yks sellanen räsymatto jossa oli liloja neliöitä.

taitaa olla sama matto mikä meillä tai sit se oli se toinen lila mikä niil oli kun ei siellä ollut kun 2 vaihtoehtoa liilaa ja sit oli yks sellanen räsymatto jossa oli liloja neliöitä.

Joo vaikea sanoa varmaksi kuvan perusteella, mutta se oli varmaan se toinen. Se oli sellainen voimakkaampi violetti :) Saattoi tuolla meidän Kodin ykkösessä olla joku kolmaskin, en oo ihan varma. Siellä on niin hyvät valikoimat kun on uusi ja iso liike.

Siis juu ei missään nimessä enää mitään lisäväriä! Korkeintaan valkoisen verhon värisiä tyynyjä pari vielä sohvalle, mutta ei mitään uutta väriä joukkoon, menee liian kirjavaksi, noin on hyvä.

Paitsi lyhennä ne lilat verhot.

Mä kanssa lisäisin kesäksi valkoista piristämään tunnelmaa. Matto voisi mielestäni olla tuo, mutta valkea liina pöydälle ja muutama valkoinen tyyny sohvalle raikastaa tunnelmaa jo tosi paljon.

Kaunis huone =)

Yhteistyössä