I
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihailen:Tuo arkku on hieno, mistä hommattu? Muutenkin tois kivan näköistä.
Alkuperäinen kirjoittaja o.o.t:Alkuperäinen kirjoittaja miksi:sulla on jouluvalot vieläkin?
toiset ottaa joulun pois vasta nuutin päivänä!
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana![]()
Yhden värin eri sävyjäMutta ihan hyvältä näyttää, ei ole liikaa ollenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana![]()
juu siis tokikaan nuo ei ole kaikki ihan samaa sävyä! vaikeaa se olis niin edes saada kun tuo lila väri on vähän kivenalla. verhoja metsästin monta kuukautta samoin mattoa. kaikkea pientä tilbehööriä on kyllä lilaa mutta ei tekstiileitä :|
Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:Alkuperäinen kirjoittaja Arethusa:Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:hehe en mä ole koskaan ajatellu et lila,luumu.violetti yms.. on eri sävyjä =) mä pidän niit kaikkia samana![]()
juu siis tokikaan nuo ei ole kaikki ihan samaa sävyä! vaikeaa se olis niin edes saada kun tuo lila väri on vähän kivenalla. verhoja metsästin monta kuukautta samoin mattoa. kaikkea pientä tilbehööriä on kyllä lilaa mutta ei tekstiileitä :|
Mä oon kans nyt jotenkin uudelleen ihastunut violetin eri sävyihin, just himoitsin Kodin ykkösessä sellaista violettia karvamattoa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miksi ap?:Teillä on rikkaimuri esillä?
Alkuperäinen kirjoittaja pöpökkä:taitaa olla sama matto mikä meillä tai sit se oli se toinen lila mikä niil oli kun ei siellä ollut kun 2 vaihtoehtoa liilaa ja sit oli yks sellanen räsymatto jossa oli liloja neliöitä.