Taisin mokata (puhelinmyyjä soitti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nuo tulevat aina tuntemattomista numeroista, sattuneesta syystä!

Mulle tyrkytettiin tässä yhtenä päivänä hipstereitä melkein väkisin. Kuulemma en mitenkään voi kieltäytyä ilmaisista pikkuhousuista. Mietin, että millaistahan on tehdä tuota työkseen.

näitten höylien ja hipstreiden sekä sukkien myynti on siis aivan mahtavaa hommaa!! kokemusta löytyy: samaa tekstii 200kertaa päivässä ja vihasia ihmisiä :D kaikki hirveen skeptisiä ja ei usko että sen voi oikeasti peruuttaa jos ei halua niitä enempää... yksitoikkoista hommaa.. parempaa kuitenkin kuin työttömyys njoo eikain siin mittää :D

Miehelle tuli höylä ja nyt säännöllisesti siihen teriä. On kuulemma paras höylä mitä on kokeillut. Adiakaspalveluun saa yhteyden ja voi mm. muuttaa sen kuinka tiheään ne lähettää teriä. Tai lopettaa kokonaan!

Moi. ite kans tyhmyyksissäni sanoin et laittakaa vaa paketti tulemaan jos on nii helppoa perua. Ei oo pakettia näkyny niin aattelin et voisikohan joku joka on ne ihme sheiv terät saanut niin laittaa sen asiakas palvelu numeron tähä jos vielä löytyy.

Mä en oikein tajua, miksi ihmiset on niin hölmöjä, että tilaa näitä "ilmaisia" juttuja. Sanoohan sen nyt järkikin, ettei ne mitään ilmaisia ole eikä se ole mikään vastaväite, että kun oli ruoanlaitto kesken ja kiire ja plää plää. Toivotaan, että ap saa nyt tilauksensa peruttua, mutta jatkossa vois ehkä vähän tarkemmin miettii mitä tilailee. Ei ne ikinä ole mitään ilmaisia vaan yleensä niihin liittyy lähes aina tuo, että tilaus jatkuu kunnes toisin sovitaan.

Itse en ikinä tilaa mitään, jos puhelun alussa mainitaankin sana "ilmainen". Siitä tietää, että joku koira on hauduttuna. Muuten suhtaudun ihan myönteisesti puhelinmyyntiin ja saatan joskus jotain tilatakin.

Pari vuotta sitten vastasin myöntävästi kun oli lähettämässä ilmaisia hipstereitä ja sukkia. Paketteja alkoi tulla enemmänkin laskujen kera vaikka sähköpostilla olin perunut homman ja vastauskin tuli että asia ok. No, ei tarvinnut niistä mitään maksaa kun uudestaan laitoin s-postia ja varmaan 7 ilmaiset hipsterit ja sukat sain :D