Taisin sössiä sitten uuden mahdollisen parisuhteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pilalle tais mennä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eipä ole muuta paikkaa minne purkaa tätä pahaa oloa joten teen sen tänne siitäkin huolimatta et paha mieli se täälläkin tulee vaan entisestään.

Kyllä tässä on ollut kurjat kaksi päivää:( Vittu kun ottaa päähään ihan sunnattoman paljon!
mieheltä tuli tekstari et ei tilanne ehkä nyt ole niin paha mitä mä ehkä itse ajattelen. Minä tietenkin mietin heti et oliko toi nyt ihan vaan mun rauhoittelu viesti vai tarkoittiko tosiaan sitä,kai miehet toisaalta kirjoitaa/sanoo juuri sitä mitä tarkoittavat. Ei se kuitenkaan ole mitään soittanut ja itse en millään nyt viittis kun päätin et annan sen nyt olla rauhassa. Kaipa tuo olis sit ilmoittanut selkeesti jos haluaa et tää juttu loppuu.

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26926728:
Eipä ole muuta paikkaa minne purkaa tätä pahaa oloa joten teen sen tänne siitäkin huolimatta et paha mieli se täälläkin tulee vaan entisestään.

Kyllä tässä on ollut kurjat kaksi päivää:( Vittu kun ottaa päähään ihan sunnattoman paljon!
mieheltä tuli tekstari et ei tilanne ehkä nyt ole niin paha mitä mä ehkä itse ajattelen. Minä tietenkin mietin heti et oliko toi nyt ihan vaan mun rauhoittelu viesti vai tarkoittiko tosiaan sitä,kai miehet toisaalta kirjoitaa/sanoo juuri sitä mitä tarkoittavat. Ei se kuitenkaan ole mitään soittanut ja itse en millään nyt viittis kun päätin et annan sen nyt olla rauhassa. Kaipa tuo olis sit ilmoittanut selkeesti jos haluaa et tää juttu loppuu.
Vastaa siihen viestiin, että "Hyvä juttu. Olen itsekin nyt sitä mieltä, että annetaan asioiden mennä omalla painollaan." Siis jos olet sitä mieltä, että asiat saavat mennä omalla painollaan.

Tosiasia on, että jos mies on jo kertaalleen - kuten jostain aiemmasta kirjoituksestasi ymmärsin - mennyt suhteeseen liian nopeasti ja nyt sitten eronneena on todennut tehneensä virheen, niin on täysin normaalia, että mies ei halua tehdä samaa virhettä uudestaan. Seitsemää vuotta sun ei tietenkään tarvitse odotella, kuten edellisessä suhteessasi odotit, mutta anna nyt kulua ensin edes vuosi. Vuoden päästä teidän suhteeseenne on kuitenkin astunut jo ainakin jonkinlainen "arki" ja vasta sen jälkeen kannattaa miettiä, haluaako esim muuttaa yhteen vai ei. Voit itsekin olla just nyt ihastunut tähän mieheen, mutta oletko enää vuoden päästä? Entä jos miehestä alkaa tulla esiin piirteitä, joita tuossa tapailun vaiheessa ei tietenkään halua toiselle vielä näyttää. Tuossa vaiheessa kun annetaan toiselle mahdollisimman hyvä kuva itsestä. Ja vaikka jotain epämiellyttävämpiäkin ominaisuuksia tulisi esille, ihastuksen ruusnpunaisten lasien läpi niitä ei näe.

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26913367:
No me ruvettiin heti seurustelemmaan mutta siihen se sit jäikin,sitä kesti sit sellaset 7 ja puoli vuotta ilman et oltas edetty yhtikäs mihinkään.

mutta mielestäni olet sellainen pirttihirmu, joka haluaa ohjailla miestä. Tai ainakin sellainen vaikutelma tulee....
Jos rakkaus on molemminpuolisesti vahvaa, ei ole tarvetta "edetä" yhtään mihinkään, kun molemmille on ILMISELVÄÄ että tässä on elämäni rakkaus. Siinä vaiheessa naimisiinmeno ym.kuviot ovat täysin turhia, eivätkä todista mitään muka paremmasta tai varmemmasta suhteesta(avioliitotkin kaatuvat). Ja jos lapsia on tullakseen, ne saavat tulla.

Sulla taitaa olla vielä paljon opittavaa elämässä.
Kuinkahan vanha olet?....jos saa kysyä?

Mies josta kerrot, taitaa olla ihan väärä sulle. Tulee juoksemaan pakoon ja lujaa, jos painostat yhtään lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26912461:
Kyllä luulis nyt ainakin ottavan sit yhteyttä jos haluaa sanoa lopullisesti goodbye,annoin sille siihen mahdollisuuden mutta ei käyttänyt sitä.

Hei, älä unta näe. :DMaailma on täynnä sellaisia miehiä, jotka vain liukenee kuin tuhka tuuleen, ja sadan yhteydenottopyynnön jälkeen ne laittaa viestin että "ei nähdä enää mä luulin että sä jo tajusit".

Neuvoni sulle : Anna olla, anna miehen mennä, älä roiku. Jatka elämääsi.
Miehet ei kestä tuollaisia vänkääjiä ja roikkujia. Teot kertoo puolestaan; että mies ei ole rakastunut,
mutta hengaa ehkä kanssasi kun ei ole parempaakaan tarjolla?

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26926889:
mutta mielestäni olet sellainen pirttihirmu, joka haluaa ohjailla miestä. Tai ainakin sellainen vaikutelma tulee....
Jos rakkaus on molemminpuolisesti vahvaa, ei ole tarvetta "edetä" yhtään mihinkään, kun molemmille on ILMISELVÄÄ että tässä on elämäni rakkaus. Siinä vaiheessa naimisiinmeno ym.kuviot ovat täysin turhia, eivätkä todista mitään muka paremmasta tai varmemmasta suhteesta(avioliitotkin kaatuvat). Ja jos lapsia on tullakseen, ne saavat tulla.

Sulla taitaa olla vielä paljon opittavaa elämässä.
Kuinkahan vanha olet?....jos saa kysyä?

Mies josta kerrot, taitaa olla ihan väärä sulle. Tulee juoksemaan pakoon ja lujaa, jos painostat yhtään lisää...

Sunko mielestä se et ollaan vakkari suhteessa monta vuotta,meillä se 7 ni siinäkö ei olis saanut haaveilla mistään muusta kuin siitä seurustelusta.Koskaan en exää painostanut yhtään minnekkään "jatkotoimenpiteisiin".
Ja juu,kyllä mulla ikää on jo "paljon" en oo mikään teini.

Ja kuten sanottu ,otan tän nyt ihan iisisti jos se on nyt myöhäistä ni itteeni saan sitten vaan syyttää mutta turha teidän on tässä mua ruveta haukkumaan ja mollaamaaan,mitä se hyödyttää yhtään mitään...tietysti se on kiva kun toisella on kurja mieli ni lytätä sitä enempi maanrakoon mutta toisaalta kukaan ei tiedä oikeesti meijän väleistä mitään muuta kun se mitä täältä lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26926977:
Sunko mielestä se et ollaan vakkari suhteessa monta vuotta,meillä se 7 ni siinäkö ei olis saanut haaveilla mistään muusta kuin siitä seurustelusta.Koskaan en exää painostanut yhtään minnekkään "jatkotoimenpiteisiin".
Ja juu,kyllä mulla ikää on jo "paljon" en oo mikään teini.

Ja kuten sanottu ,otan tän nyt ihan iisisti jos se on nyt myöhäistä ni itteeni saan sitten vaan syyttää mutta turha teidän on tässä mua ruveta haukkumaan ja mollaamaaan,mitä se hyödyttää yhtään mitään...tietysti se on kiva kun toisella on kurja mieli ni lytätä sitä enempi maanrakoon mutta toisaalta kukaan ei tiedä oikeesti meijän väleistä mitään muuta kun se mitä täältä lukee.

Sorry....ei ollut tarkoitus lytätä. Tarkoitus "herättää"sinut todellisuuteen,
koska turhaan nyt satutat itse itseäsi.
Eikä miusta kyllä 1kk tapailemisen jälkeen kannata alkaa painostaa, sen takia arvelin ikääsi nuoreksi, kyllä moni yli 3kymppinen ainakin tajuaa että ihmisille pitää antaa tilaa ja aikaa, eikä vaan hengittää niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26926955:
Neuvoni sulle : Anna olla, anna miehen mennä, älä roiku. Jatka elämääsi.
Miehet ei kestä tuollaisia vänkääjiä ja roikkujia. Teot kertoo puolestaan; että mies ei ole rakastunut,
mutta hengaa ehkä kanssasi kun ei ole parempaakaan tarjolla?

No en mäkään ole siihen mitään rakastunut,ihastunut kylläkin.
Mä olen ehkä huono ihmistuntija mutta olen törmännyt niin moneen pelimieheen et luulisin osaavani sellaisen jo tunnistaa ja tää ei kyllä ole vaikuttanut yhtään sellaiselta..voin toki olla väärässäkin mutta ihan eri kaliiperia on kuin ne joihin olen törmännyt.

Mulla ei ole ikinä tullut tuollaisten jahkailijoiden kanssa suhteista yhtään mitään. Minä olen saanut joustaa ja venyä kuin purkka, mutta toinen ei ole ikinä voinut joustaa missään. Nyt olen neljättä vuotta suhteessa, jossa annoin selvät sävelet kolmen tapailukerran jälkeen. Tämä on mennyt putkeen. En ymmärrä yhtään, miksi edes katsoin sellaisia jakailijoita jotka vaan soutivat ja huopasivat eestaas minkä jaksoivat...

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26927006:
Mä olen ehkä huono ihmistuntija mutta olen törmännyt niin moneen pelimieheen et luulisin osaavani sellaisen jo tunnistaa ja tää ei kyllä ole vaikuttanut yhtään sellaiselta..voin toki olla väärässäkin mutta ihan eri kaliiperia on kuin ne joihin olen törmännyt.

No miksi sitten roikut hänessä, jos et ole rakastunut?
Täh? Nyt kyllä ihmetyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26927003:
Sorry....ei ollut tarkoitus lytätä. Tarkoitus "herättää"sinut todellisuuteen,
koska turhaan nyt satutat itse itseäsi.
Eikä miusta kyllä 1kk tapailemisen jälkeen kannata alkaa painostaa, sen takia arvelin ikääsi nuoreksi, kyllä moni yli 3kymppinen ainakin tajuaa että ihmisille pitää antaa tilaa ja aikaa, eikä vaan hengittää niskaan.

Joo ja luulis miehen tajuavan kun sanoin sille et en halua taas satuttaa itteeni ni tekevän "eron" sitten suoraan sanomalla eikä vaan niin et lakkaa pitämästä yhteyttä.

Ja entäs jos se ei vaikka soita,enkä mä soita ja se luulee etten mä soita sille ja mä luulen et se ei soita mulle ja sit kumpikaan ei soita ja selvitä tätä tilannetta et mikä tää nyt sit oikeestaan on ja kaikki jää ilmaan roikkumaan.
Hittolainen!!

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26927029:
No miksi sitten roikut hänessä, jos et ole rakastunut?
Täh? Nyt kyllä ihmetyttää.

No pitääkö sitä olla heti rakastunut?! Mä olen ihastunut siihen tosi suuresti ja tykkään siitä ihan mielettömän paljon,kukaan mies ei exän jälkeen ole saanut tälläistä tunne reaktiota aikaan.

On tää kumma ,eka mua haukutaan roikkujaks ja siitä et painostan miestä ja kun kerron olevani ihastunut ,en rakastunut ni siitäkin tulee sanomista. Ja jos olisin rakastunut ni sittenhän se mies ainakin säikkyis ihan totaalisesti(no toki asiaa ei sille tarvis kertoa).

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26927048:
Joo ja luulis miehen tajuavan kun sanoin sille et en halua taas satuttaa itteeni ni tekevän "eron" sitten suoraan sanomalla eikä vaan niin et lakkaa pitämästä yhteyttä.

Ja entäs jos se ei vaikka soita,enkä mä soita ja se luulee etten mä soita sille ja mä luulen et se ei soita mulle ja sit kumpikaan ei soita ja selvitä tätä tilannetta et mikä tää nyt sit oikeestaan on ja kaikki jää ilmaan roikkumaan.
Hittolainen!!

Mitä? Luuletko oikeasti että mies, jonka olet tuntenut 1kk,miettii loukkaako tai satuttaako nyt käytöksellään sinua? Luulen kuule, että hänellä on ihan oma prosessi käynnissä,ja miettii itsekkäästi mitä haluaa.

Soudat ja huopaat nyt itsekin I-HAN liikaa. Mies on jo rivien välistä kertonut ettei nyt tiedä mitä haluaa. Miksi se vastaus ei riitä sinulle? Miksi hänen pitäisi "erota"sinusta, jos ette edes kunnolla ole olleet yhdessä?
Ota nyt hyvä nainen järki käteesi. Ei miehet ajattele noin!

Alkuperäinen kirjoittaja Täh?;26927100:
Mitä? Luuletko oikeasti että mies, jonka olet tuntenut 1kk,miettii loukkaako tai satuttaako nyt käytöksellään sinua? Luulen kuule, että hänellä on ihan oma prosessi käynnissä,ja miettii itsekkäästi mitä haluaa.

Soudat ja huopaat nyt itsekin I-HAN liikaa. Mies on jo rivien välistä kertonut ettei nyt tiedä mitä haluaa. Miksi se vastaus ei riitä sinulle? Miksi hänen pitäisi "erota"sinusta, jos ette edes kunnolla ole olleet yhdessä?
Ota nyt hyvä nainen järki käteesi. Ei miehet ajattele noin!

Mä en vittu tiedä enää mistään mitään!! mä vaan tykkään siitä mielettömän paljon ja haluaisin olla sen kanssa. Mutta eikai tässä sit auta enää mikään. Paska juttu etten sanois:(

Alkuperäinen kirjoittaja pilalle tais mennä;26927006:
No eikö sun sitä suuremmalla syyllä pitäisi nyt ihan rahassa odottaa ja katsoa, mitä tuleman pitää? Miksi nyt edellytät mieheltä, että hän käyttäytyisi kuin pelimies? Pelimiehethän yleensä ihastuvat ja - naisen mieliksi - sitoutuvat nopeasti, mutta aivan yhtä nopeasti myös kyllästyvät ja jättävät naisen kuin nallin kalliolle.

Mulla ei ainakaan ole ollut tarkoituksena lytätät sua vaan saada sut katsomaan asiaa myös sen miehen kannalta. Mä olen elämässä tehnyt omat virheeni, mutta olen oppinut niistä enkä halua tehdä samoja virheitä toistamiseen. Sen vuoksi mulle on tärkeää, että sitoutuessani todellakin haluan sitoutua siihen ihmiseen enkä vain kokeilla, että oliskohan tää perhe&parisuhde-elämä ton kanssa kivaa vai ei.

Niin mikähän se juttu on, mihin pitää viimeistään kuukauden päästä sun kanssa edetä? Muuttaa yhteen, tehdä lapsia? Mies on fiksu. Se haluaa kahtoa rauhassa. Hyvä juttu kun on lapsiakin.

• Tykkää
Reactions: fortunate
[QUOTE="Sirkkeli";26927234]Niin mikähän se juttu on, mihin pitää viimeistään kuukauden päästä sun kanssa edetä? Muuttaa yhteen, tehdä lapsia? Mies on fiksu. Se haluaa kahtoa rauhassa. Hyvä juttu kun on lapsiakin.[/QUOTE]
Hyvä pointti. Kun on lapsia, pitäisi aikuisten ajatella myös heitä. Ei voi tuoda lastensa elämään aina vaan uusia naisystäviä edellisten tilalle. Järkevä vanhempi odottaa, että uusi suhde on riittävän vakaalla pohjalla ennenkuin edes esittelee uutta kumppaniaan lapsilleen.

Kuukauden tuntemisen perusteella mies ei voi mitenkään vielä tietää, miten hyvin tulisit toimeen hänen lastensa kanssa tai miten lapset tulisivat hyväksymään sinut isän uutena puolisona. Kuukaudessa ei opi tuntemaan toista niin hyvin, että voisi edes harkita uusperheen perustamista. Tarvitaan pidempi aika, jotta mies saa mitään todellista käsitystä siitä, miten suhtaudut siihen, että lapset ovat välillä osa teidän yhteiselämäänne. Että miehen pitää tehdä tiettyjä asioita, koska isyys ne asiat edellyttää. Ja tehdä silloinkin, kun sinä haluaisit miehen jakamattoman huomion tai sinun mielestäsi jokin miehen lapsiin liittyvä juttu on ihan turha.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä