Taisin taas viime yönä avautua tuolle ukkopololle, ainakin sen ilmeistä päätellen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

....

Vieras
Minulla on lievää pahempi taipumus humalassa jutella kaikennäköistä, jonka voisi pitää omana tietonaankin.

Mies oli selvinpäin ja kuskina, joten arvaan mitä olen taas puhunut..

Kertokaahan onko totuus se minkä sanoo selvinpäin vai humalassa???

sen mitä selvinpäin ajattelee eikä oikein uskalla/kehtaa..

toivottavasti annoit tulla...

Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Minulla on lievää pahempi taipumus humalassa jutella kaikennäköistä, jonka voisi pitää omana tietonaankin.

Mies oli selvinpäin ja kuskina, joten arvaan mitä olen taas puhunut..

Kertokaahan onko totuus se minkä sanoo selvinpäin vai humalassa???

Riippuu siitä mitä ole tpuhunut. Yleensä alkoholi poistaa estoja ja itsekontrollia ja silloin on taipumus sanoa asioita joita ei selvinpäin systä tai toisesta kehtaa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja kerro kerro kuvastin onko naapurin mies komehin?:
no kerro jo mitä kerroit, oliko edes pahempia kuin totuuden hetki naisen kertomukset!

Arvaan, että olen kertonut miten lähellä olin pettää häntä viime viikonloppuna ja muistelen kertoneeni myös sen, että onneksi en tehnyt niin, koska olisi tullut helvetinmoinen morkkis - mies voi muistaa asian toisin tietysti.

Miehen sukulaisista avaudun aina, jos olen humalassa, joten arvaan että sekin aihe on käsitelty (outolan jengi, tuo miehen suku).

Nuo ainakin.

Onneks mulla ei oo taipumusta olla ees humalassa!En kestäis krapulaa ja sen kautta morkkista,niin ei tuu juotuakaan ku pari siideriä joten ei tarvi miettiä omia puheitaan =)....

Alkuperäinen kirjoittaja Seanna:
Riippuu siitä mitä ole tpuhunut. Yleensä alkoholi poistaa estoja ja itsekontrollia ja silloin on taipumus sanoa asioita joita ei selvinpäin systä tai toisesta kehtaa sanoa.

Alkoholi ei todellakaan POISTA itsekontrollia. Jos kännissä puuhaa jotaki idioottimaista niin kannattaa kattoo peiliin. Sitä alkoholia ei voi syyttää asiasta.

no ei toi onneksi ole paha jos kerran et ole tehnyt mitään väärää. tosin toi syy miksi et pettänyt oli ehkä vähän väärä. eli jos et olisi tunneihminen niin voisit pettää koska ainoastaan morkkis estää sinua tekemästä sitä.

Koittakaa puhua asiat halki ja selviksi tänään ettei jää kumpaakaan vaivaamaan noi puheet.