Taisin tehdä löydön r-testistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja feger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:
Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta :whistle:

Ei sitä tarvinnut paljoa tuijotella.Voihan olla, että jatkuva helle on sumentanut silmät.

Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:
Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta :whistle:

Ei sitä tarvinnut paljoa tuijotella.Voihan olla, että jatkuva helle on sumentanut silmät.

No entäs jos siellä olikin OIKEE haamu?? :D

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
OMG!!! Kuvaa kehiin! :D

Se on jo roskiksessa. Jos ei täti ala tulla kylään, niin pakko kai se on tehdä uus testi. :kieh:

Mulle se täti tuli jo, mä voisin hyvin lähettää sen pois. :whistle: Vai haluatko sä että se pysyykin poissa. :D

No ainakin toistaiseksi saisi tulla vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
Mutta eikö noissa apteekin omissa kuulukin olla viivan paikka... Ite oon aina noilla testannut ja kyllä niissä se viivanpaikka tulee näkyviin.

Minä olen niin monta apteekin testiä purkanut ja tihrustanut, enkä ikinä ennen ole nähnyt moista. :o

Mulla ei ainakaan koskaan ole apteekin testiin tullut yhtään mitään muuta kuin silloin kun oikeasti olin raskaana. Mutta silloin se oli kyllä TODELLA selvä viiva. Juu, ap (mä en tosiaan osaa kirjoittaa sun nimimerkkiä.. :ashamed: ) mä lähetän tätin sinne, I don´t want it no more. :p

Itellä ainakin se viiva on tullut heti näkyviin kun sen on kastanut, vaikka punaista väriä ei oo vielä tullutkaan kuin myöhemmin. Ajatellut aina että se on se viivanpaikka. Mikä sit muuttuu punaiseksi jos on muuttuakseen.

Alkuperäinen kirjoittaja -s-:
Mutta eikö noissa apteekin omissa kuulukin olla viivan paikka... Ite oon aina noilla testannut ja kyllä niissä se viivanpaikka tulee näkyviin.

Minä olen niin monta apteekin testiä purkanut ja tihrustanut, enkä ikinä ennen ole nähnyt moista. :o

Sama juttu..Ja väitän olevani mestari noissa testien tihrustamisissa..

En oo viivanpaikkaa apteekin omassa koskaan nähnyt vaikka kuinka tihrustanut. Tosin ovat plussakierrossa heti ihan selkeän viivan näyttäneet. Uskallan jo varovasti onnitella... =) :heart:

Mulla ei ainakaan koskaan ole apteekin testiin tullut yhtään mitään muuta kuin silloin kun oikeasti olin raskaana. Mutta silloin se oli kyllä TODELLA selvä viiva. Juu, ap (mä en tosiaan osaa kirjoittaa sun nimimerkkiä.. :ashamed: ) mä lähetän tätin sinne, I don´t want it no more. :p

Kiitos, täti on tervetullut! :D

Ja kyllä mullakin on yleensä aina ollut joko täysin puhdas nega tai tosiaan selkeä viiva.

Mä tein vuosien testausuran aikana varmaan jätesäkillisen apteekin testejä. Yhessäkään ei kyllä ollu viivanpaikkaa.. kerran oon saanu pikkasen jotai näkymään apteekin testiin, ku oikeen keskittyneesti sitä kattoo tihrustin ja ei muuten ollu viivanpaikka! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Mä tein vuosien testausuran aikana varmaan jätesäkillisen apteekin testejä. Yhessäkään ei kyllä ollu viivanpaikkaa.. kerran oon saanu pikkasen jotai näkymään apteekin testiin, ku oikeen keskittyneesti sitä kattoo tihrustin ja ei muuten ollu viivanpaikka! :D
Oliko se sitten positiivinen tulos lopulta?
Itse saan huokaista helpotuksesta... Ensimmäistä kertaa näin päin, että se nega olikin helpotus. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:

Oliko se sitten positiivinen tulos lopulta?
Itse saan huokaista helpotuksesta... Ensimmäistä kertaa näin päin, että se nega olikin helpotus. =)

Jaa, sekö olikin sitten nega..?

Yhteistyössä