Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:OMG!!! Kuvaa kehiin!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:OMG!!! Kuvaa kehiin!![]()
Se on jo roskiksessa. Jos ei täti ala tulla kylään, niin pakko kai se on tehdä uus testi. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta![]()
Ei sitä tarvinnut paljoa tuijotella.Voihan olla, että jatkuva helle on sumentanut silmät.
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja BKM:OMG!!! Kuvaa kehiin!![]()
Se on jo roskiksessa. Jos ei täti ala tulla kylään, niin pakko kai se on tehdä uus testi. :kieh:
Mulle se täti tuli jo, mä voisin hyvin lähettää sen pois.Vai haluatko sä että se pysyykin poissa.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja -s-:Mutta eikö noissa apteekin omissa kuulukin olla viivan paikka... Ite oon aina noilla testannut ja kyllä niissä se viivanpaikka tulee näkyviin.
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja -s-:Mutta eikö noissa apteekin omissa kuulukin olla viivan paikka... Ite oon aina noilla testannut ja kyllä niissä se viivanpaikka tulee näkyviin.
Minä olen niin monta apteekin testiä purkanut ja tihrustanut, enkä ikinä ennen ole nähnyt moista.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:Mulla ei ainakaan koskaan ole apteekin testiin tullut yhtään mitään muuta kuin silloin kun oikeasti olin raskaana. Mutta silloin se oli kyllä TODELLA selvä viiva. Juu, ap (mä en tosiaan osaa kirjoittaa sun nimimerkkiä.. :ashamed: ) mä lähetän tätin sinne, I don´t want it no more.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta![]()
Ei sitä tarvinnut paljoa tuijotella.Voihan olla, että jatkuva helle on sumentanut silmät.
Oliko se sitten positiivinen tulos lopulta?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta![]()
Mä tein vuosien testausuran aikana varmaan jätesäkillisen apteekin testejä. Yhessäkään ei kyllä ollu viivanpaikkaa.. kerran oon saanu pikkasen jotai näkymään apteekin testiin, ku oikeen keskittyneesti sitä kattoo tihrustin ja ei muuten ollu viivanpaikka!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Oliko se sitten positiivinen tulos lopulta?Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja IhanPihallaSONE:Mie oon kans monasti löytäny nuo viivanpaikat, kun tarpeeks tuijottaa niin ne näyttää melkeen haamuilta![]()
Mä tein vuosien testausuran aikana varmaan jätesäkillisen apteekin testejä. Yhessäkään ei kyllä ollu viivanpaikkaa.. kerran oon saanu pikkasen jotai näkymään apteekin testiin, ku oikeen keskittyneesti sitä kattoo tihrustin ja ei muuten ollu viivanpaikka!![]()
Itse saan huokaista helpotuksesta... Ensimmäistä kertaa näin päin, että se nega olikin helpotus. =)
Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Jaa, sekö olikin sitten nega..?
Alkuperäinen kirjoittaja Die Schornsteinfeger:Alkuperäinen kirjoittaja VIIVILIINA-:Jaa, sekö olikin sitten nega..?
Hyvin suurella todennäköisyydellä oli väärä hälyytys.![]()