taitaa olla finaalissa tämä meidän avioliitto ;(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Riideltiin miehen kanssa toissailtana lasten kasvatukseen liittyvästä asiasta ja jossain vaiheessa riitaa mies sit heitti mulle, että oot ihan kun exäs, samanlainen kapea katsantokanta asioihin...no, minä sit siihen, että sun exäshän se oli hieno ihminen, ois varmaan kannattanu miettiä, kannattaako pettää ja erota, ettei ois kaduttanu. No, tuohon mies vastas, että niin tosiaan olis pitäny!
Ja vesin sit tuosta herneet ihan tosissaan...mies yritti sanoo, että suutuspäissään sitä tulee sanottua kaikenlaista, kun sanoin, että ihanko tosissaan tuon sanoi?!
Mut ei pyytäny anteeks tms. ja mä lopetin "puhumisen" tuon paikkaan.

Nyt sit mies yrittää olla ihan normaali ja jopa mukava...kehuu mun tekeviä ruokia ja sanoi ostavansa mulle lasketteluvälineet, kyselee koko ajan, miten minä haluun tehdä... v....u, että ärsyttää koko paska! En mä haluu olla mikään exän korvike, menköön sen luo, kun sitä niin ikävoi!

Ja sehän ei tietenkään ole mahdollista, että mies olisi ollut tosissaan sanoessaan, että riidellessä tulee sanottua kaikkea mitä ei tarkoita? Minä ainakin sanon, ja myönnän sen heti jälkeenpäin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän ei tietenkään ole mahdollista, että mies olisi ollut tosissaan sanoessaan, että riidellessä tulee sanottua kaikkea mitä ei tarkoita? Minä ainakin sanon, ja myönnän sen heti jälkeenpäin.

Tuo on totta. Yhtälailla siin kumpikin tuntui loukkaavan toisiaan.

Minä antaisin varmaan anteeksi, kun sinähän sen ensin sanoit, että ei olisi kannattanut pettää ja erota. Senhän voi ajatella että sinä kadut miehesi tekoa, koska se johti teidän liittoon. Vihoissaan sitä tulee sanottua takaisin.
Itsekin olisin varmasti suuttunut, mutta mielestäni tuo mainitsemani on lieventämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Muistelepa nyt mitä alttarilla lupasit... TAHDOT rakastaa, myötä ja vastamäissä... nyt on se vastamäki, tosin melkoisen pikkuinen mun mielestä :)

Niinpä, sehän se olis just tärkeää että TAHTOO rakastaa. Monet luulee että rakkaus on vaan jotakin mikä on itsestään eikä sen eteen tarvi tehdä mitään ja heti jos tulee vastoinkäyminen, se onkin maailmanloppu vaikka kaiken voi korjata pienellä tahtomisella.

Noi exät on meidän suhteessa se herkkä paikka, eikä mulle koskaan ikinä milloinkaan, vaikka oisin kuinka suuttunu tahansa, tulis mieleen sanoa, että kaduttaa, että erosin exästä....mut jos noin sanoo, niin ehkä myös jossain sisimmässään niin ajattelee?
No joo, tuskin toi n yt oikeesti mihinkään eroon johtaa, mut ärsyttää ihan satasella

On se hyvä kun meillä ei oo noita exiä mihin verrata - tahallaan tai tahtomattaan :| Tilanteena tuo ei omasta mielestäni pahimmasta päästä ole, onhan tuota tullut itsekin laskettua sammakoita suustaan, vaikkei juuri tuosta asiasta.

Yhteistyössä