V
vieras
Vieras
Riideltiin miehen kanssa toissailtana lasten kasvatukseen liittyvästä asiasta ja jossain vaiheessa riitaa mies sit heitti mulle, että oot ihan kun exäs, samanlainen kapea katsantokanta asioihin...no, minä sit siihen, että sun exäshän se oli hieno ihminen, ois varmaan kannattanu miettiä, kannattaako pettää ja erota, ettei ois kaduttanu. No, tuohon mies vastas, että niin tosiaan olis pitäny!
Ja vesin sit tuosta herneet ihan tosissaan...mies yritti sanoo, että suutuspäissään sitä tulee sanottua kaikenlaista, kun sanoin, että ihanko tosissaan tuon sanoi?!
Mut ei pyytäny anteeks tms. ja mä lopetin "puhumisen" tuon paikkaan.
Nyt sit mies yrittää olla ihan normaali ja jopa mukava...kehuu mun tekeviä ruokia ja sanoi ostavansa mulle lasketteluvälineet, kyselee koko ajan, miten minä haluun tehdä... v....u, että ärsyttää koko paska! En mä haluu olla mikään exän korvike, menköön sen luo, kun sitä niin ikävoi!
Ja vesin sit tuosta herneet ihan tosissaan...mies yritti sanoo, että suutuspäissään sitä tulee sanottua kaikenlaista, kun sanoin, että ihanko tosissaan tuon sanoi?!
Mut ei pyytäny anteeks tms. ja mä lopetin "puhumisen" tuon paikkaan.
Nyt sit mies yrittää olla ihan normaali ja jopa mukava...kehuu mun tekeviä ruokia ja sanoi ostavansa mulle lasketteluvälineet, kyselee koko ajan, miten minä haluun tehdä... v....u, että ärsyttää koko paska! En mä haluu olla mikään exän korvike, menköön sen luo, kun sitä niin ikävoi!