Taitaa se pikkuveli sieltä haudantakaa ilmoitella itsestään:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kerro nyt lisää, Chrissy, taustoja!

(Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?)

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:

(Mutta ap, minua jäi kiinnostaan, että minkä ikäisenä veljesi on kuollut ja miten? Ja kuinka kauan siitä on aikaa? Miksi talonne siunattiin, veljesi ilmeisesti kummitteli silloin jo? Eikö kummittelun pitäisi loppua siunaamisen jälkeen? Onko kukaan yrittänyt päästää häntä jatkamaan matkaansa? Kukahan sen voi tehdä ja miten se tapahtuu?)

no esim. mä oon ateisti ja uskon yliluonnolliseen.. että ei se pakosti uskoon liity..

Alkuperäinen kirjoittaja Miili:
Musta ois hirveetä jos joku mun sukulainen kumittelis jossain talossa missä omaiset ei enää asu. Mä ajattelisin että se ei tiedä missä oma suku on eikä osaa etsiä. Haluis tietenkin omiensa pariin.
Systerin kanssa hiljattain juteltiin, että mitäs sitten tehdään, kun nuo kuopukset ovat muuttaneet omilleen. Näissä asunnoissa on vähän liikaa tilaa yhdelle, mutta.... Systeri kertoi viime kesänä tehneen päätöksensä jäädä asumaan nykyiseen asuntoonsa. Ja syyksi sanoi, ettei voi olla varma, seuraisiko hänen miesvainajansa henki mukana uuteen asuntoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Musta ois hirveetä jos joku mun sukulainen kumittelis jossain talossa missä omaiset ei enää asu. Mä ajattelisin että se ei tiedä missä oma suku on eikä osaa etsiä. Haluis tietenkin omiensa pariin.
Systerin kanssa hiljattain juteltiin, että mitäs sitten tehdään, kun nuo kuopukset ovat muuttaneet omilleen. Näissä asunnoissa on vähän liikaa tilaa yhdelle, mutta.... Systeri kertoi viime kesänä tehneen päätöksensä jäädä asumaan nykyiseen asuntoonsa. Ja syyksi sanoi, ettei voi olla varma, seuraisiko hänen miesvainajansa henki mukana uuteen asuntoon.

Voi! :( Siskosi ilmeisesti haluaa pitää miehensä? Tai tarkoitan siis onko yrittänyt saattaa häntä matkaan?

veikkaseni kuoli 9v ikäisenä jäätyään linja-auton alle koulun pihassa kaikkien kavereiden edessä.

tää tapahtui 11.12.1996. Olemme ortodokseja ja yleensä on tapana et koti siunataan. siunaus tapahtui noin puoli vuotta ennen kuolemaa kun olin suorittanu kriparin.

Täs on niin paljon muutenkin kummallisia juttuja et esim. viikkoa ennen kuolemaa isä oli tän saapurin kanssa juttusilla ja kaitsulla oli jotain asiaa ja meni sit sinne väliin keskeyttämään. ei malttanut odottaa ja isä sit vähän hermostui ja sano et " odota hetki"

Sen jälkeen jossain vaiheessa kaitsu oli menny meidän vajaan ja kirjoittanu punaisella tussilla seinään 4.12.96 Risto on hyvä paras isä.

tää löydettiin kuoleman jälkeen ja se kehystettiin ja on nyt kotona.

Myöskin Kaistu vaatimalla vaati et me laitetaan postiin paketti sen kaverille espooseen vaikka oltiin sovittu aluks et se menee joulun jälkeen sinne ja antaa sen sitten.

Kaitsu oli erittäin aamu-uninen ihminen mut jostain kumman syystä lähti sinä aamuna tuntia liian aikaisin kouluun ja sille tielle jäi. Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika. Kello on mummolassa kirjahyllyssä.

Mä uskon siihen et henki pystyy siirtymään paikasta toiseen, ettei jää jumiutumaan.

Meillä porukoilla myöskin kissan lelut lentelee välillä pitkin seiniä..

Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:

Mä uskon siihen et henki pystyy siirtymään paikasta toiseen, ettei jää jumiutumaan.

Hyvä juttu etä on löytänyt teidät. Kaitsu ei vaa taida tykätä entisen kotinne nykyisistä asukkaista.

Hyvä juttu etä on läytänyt teidät. Kaitsu ei vaa taida tykätä entisen kotinne nykyisistä asukkaista.

me luullaan äitin kans vähä samaa.. ettei oikein pidä heistä. en tiedä kyl miksei. Äiti sano et sen tekis mieli soittaa tälle miehelle ja kysellä vähä enemmän.

Voi poika-parkaa. Ja otan osaa veljesi kuoleman johdosta, on varmasti ollut kamala, kamala kokemus. :(

Onko Kaitsua yritetty auttaa pääsemään eteenpäin?

mä uskon ja mun vanhemmat uskoo siihen et kaitsu ei ole jumissa täälä vaan sillä on hyvä olla. kaitsu vaan käy "moikkaamassa" meitä ajoittain.

Eräässä unessa minkä isäni oli nähnyt oli et he olivat kävelemässä kolmestaan ja yhtäkkiä kaitsu lähti juoksemaan kohti valkeaa valoa ja käänty ja huus porukoille et " Mun tarttee nyt mennä"

Sen jälkeen ei oo isä unta nähny mut äiti näki viime viikolla taas vuosien jälkeen.

Tää taloepisodi oli ihan mykistävä et käy noin paljon riekkumassa. Kyllähän meidän aikana jotkut lelut möykkäs omiaan ja kuulu kolinoita mut ei me noteerattu niit kummoisesti.. moikkailtiin takas :whistle:

täs on nyt kk sisällä ollu kuolinpvä, hautauspvä ja itseasiassa kas kummaa viime viikon pe oli kaitsun synttäripvä. Olis täyttäny 23v

lisäks meidän äidille tehtiin muutamaa vuotta ennen veikan kuolemaa sterilisaatio klipseillä ja kas kummaan mun nyt 14v pikkuveli tuli eniveis:D

ja lintu lens aamulla meidän ikkunaan ja kuoli.

veikkaseni kuoli 9v ikäisenä jäätyään linja-auton alle koulun pihassa kaikkien kavereiden edessä.

tää tapahtui 11.12.1996. Olemme ortodokseja ja yleensä on tapana et koti siunataan. siunaus tapahtui noin puoli vuotta ennen kuolemaa kun olin suorittanu kriparin.

Täs on niin paljon muutenkin kummallisia juttuja et esim. viikkoa ennen kuolemaa isä oli tän saapurin kanssa juttusilla ja kaitsulla oli jotain asiaa ja meni sit sinne väliin keskeyttämään. ei malttanut odottaa ja isä sit vähän hermostui ja sano et " odota hetki"

Sen jälkeen jossain vaiheessa kaitsu oli menny meidän vajaan ja kirjoittanu punaisella tussilla seinään 4.12.96 Risto on hyvä paras isä.

tää löydettiin kuoleman jälkeen ja se kehystettiin ja on nyt kotona.

Myöskin Kaistu vaatimalla vaati et me laitetaan postiin paketti sen kaverille espooseen vaikka oltiin sovittu aluks et se menee joulun jälkeen sinne ja antaa sen sitten.

Kaitsu oli erittäin aamu-uninen ihminen mut jostain kumman syystä lähti sinä aamuna tuntia liian aikaisin kouluun ja sille tielle jäi. Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika. Kello on mummolassa kirjahyllyssä.

Ja jos pikkuveljesi ei olisi kuollut, kukaan ei olisi kiinnittänyt sen kummempaa huomiota kirjoitukseen seinässä tai siihen, että hän halusi laittaa paketit aiemmin postiin. Ihmiset, ei millään pahalla, mutta kuoleman jälkeen te haluatte nähdä merkityksiä asioissa, joissa niitä ei ole.

lisäks meidän äidille tehtiin muutamaa vuotta ennen veikan kuolemaa sterilisaatio klipseillä ja kas kummaan mun nyt 14v pikkuveli tuli eniveis:D

ja lintu lens aamulla meidän ikkunaan ja kuoli.

On minunkin ikkunaani lentänyt lintuja ja kuollut.

Voi! :( Siskosi ilmeisesti haluaa pitää miehensä? Tai tarkoitan siis onko yrittänyt saattaa häntä matkaan?
Ei ole yrittänyt. Systeri on kertonut, ettei tilanne ole mitenkään ahdistava vaan päinvastoin lohdullinen. Ennen kuolemaansa systerin mies oli systerille sanonut "minä odotan sinua". Ehkä ei ole tarvetakaan vielä saattaa? En tiedä.

" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."

tässäkään ei ole mitään yliluonnollista... hän jäi linja-auton alle ja kuoli ja kello hajosi samalla törmäyksessä, joten tietenkin se pysähtyi.

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:
mie olen sekoamassa tai sokea. mutta olin lukevinani, että ap:n veljen nimi on kaitsu mutten löydä sitä kohtaa enää... äh, mie tarvitsen vahvemmat lasit ja unta :D !

Kaitsustahan tuossa ap:n jutussa kerrottiin..

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
" Lisäksi rannekello joka oli kädessä on pysähtynyt sekunnilleen 14.45 joka on kuolinaika."

tässäkään ei ole mitään yliluonnollista... hän jäi linja-auton alle ja kuoli ja kello hajosi samalla törmäyksessä, joten tietenkin se pysähtyi.

joo ilmeisesti jotenki sit sisältä hajos koska muuten täysin ehjä ulkoapäin lasi mukaanlukien.

joo ilmeisesti jotenki sit sisältä hajos koska muuten täysin ehjä ulkoapäin lasi mukaanlukien.

Kova törmäys sai varmastikin sisältä jonkin rikki tai liikahtamaan väärään paikkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Näinpä:
Ihmiset, ei millään pahalla, mutta kuoleman jälkeen te haluatte nähdä merkityksiä asioissa, joissa niitä ei ole.
Sanoisin, että paljon mahdollista. Halu nähdä merkityksiä erilaisille asioille liittyy usein myös uskontoihin. Ennusmerkkejä, ihmeparantumisia jne. Ja kuten sanoit: ei millään pahalla. Musta on vain hyvä, jos ihminen saa lohtua elämäänsä, vaikka lohdun aiheuttaja olisi pelkkä sattuma.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Kova törmäys sai varmastikin sisältä jonkin rikki tai liikahtamaan väärään paikkaan.

mä en tiedä kuinka kova törmäys on ollu kun bussi ajo koulun pihaan ja oli liikkeessä hiljaisella vauhdilla vaikka lapsia juoksi bussin edessä. Sit yks liukastui. Itse istuin toisessa bussissa tien toisella puolella mut en tiedä mikä kumma mun oli kun en saanut itteeni nostettua ylös penkistä.. tosin mulle eka sanottiin et käsi jäi alle.. mut totuus oli et käsi oli vaan näkyny..

katunu oon tota hetkeä viimeiset 13v

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

mä en tiedä kuinka kova törmäys on ollu kun bussi ajo koulun pihaan ja oli liikkeessä hiljaisella vauhdilla vaikka lapsia juoksi bussin edessä. Sit yks liukastui. Itse istuin toisessa bussissa tien toisella puolella mut en tiedä mikä kumma mun oli kun en saanut itteeni nostettua ylös penkistä.. tosin mulle eka sanottiin et käsi jäi alle.. mut totuus oli et käsi oli vaan näkyny..

katunu oon tota hetkeä viimeiset 13v

Varmasti hirveimpiä tilanteita, joita ihmisen elämään voi mahtua

Mun on pakko kertoa tuohon kello juttuun yksi omakohtainen kokemus kun mun paappa kuoli vuonna 1986.Paappa oli saanut joiltakin sodassa tapaamiltaan ystäviltä kellon lahjaksi kun oli täyttänyt vuosia,siis ison seinäkellon joka on mun kotona edelleen,no kuinka ollakkaan kun paappa kuoli kotonaan saatuaan sydärin tää sota ajan kavereiden ostama kello pysähty melkein samaan aikaan kun paappa kuoli,mummo kertoi että noin minuutti paapan kuoleman jälkeen kello oli hiljaa kumahtanut kerran ja sitten lakannut kävelemästä..Mua jotenkin edelleen hirvittää se kello.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Ehkäpä. Se selitys voisi minuunkin päteä. Pieni tippa tummaa verta riittää.
Mulla ei tietääkseni ole romaniverta, vaikka serkkuni puoliksi romaneja ovatkin. Mutta mulla on tippa noituudesta tuomitun verta.

Mistä sä sen noituudesta tuomitun verta sait? Nykyäänhän ei ihmisiä tuomita noituudesta..