Taitaa se vakikauppa vaihtua kokonaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihamieli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ihamieli

Aktiivinen jäsen
11.11.2006
5 505
1
36
olen jo paljolti siirtynyt meidän cittariin, mutta silloin tällöin tulee käytyä Prismassa. Ennen Prisma oli se vakikauppa, kun tuntui selvästi edullisemmalta. No enpä enää ole huomannut suurta eroa hinnoissa, mutta suurin syy on se, että Prisman HeVi-osasto on niin tympeä. Mätää hedelmää, raakaa tomaattia ja kälystä kurkkua tähän aikaan vuodesta :o Jep, minä taidan siirtyä kokonaan cittarin asiakkaaksi :wave:

Täällä vähän samanlaiset ajatukset, mutta ongelma ei ole HEVI osasto vaan se että lihatiskissä ei Prismassa yleensä ole mitään!!!

Esim maustamatonta kanaa jos haluaisi niin myydään ei oota. Yhtään parempaa lihaa esim sisäfilee tai entrecote yleensä ei oota.

Mitä ihmiset prismasta ostaa? Tarjousjauhelihaa ja marinoitua kanaa, makkaraa?

Mä tässä taannoin vertasin kaverin s-bonuskertymiä omiin plussapisteisiin, kun se niin kovasti toitotti miten paljon halvempi prisma on. Etu oli lähestulkoon sama kun laskee mukaan k-kauppojen heti edut ja alennukset pistelippujen lisäksi... Ei saanu siis kaveri minusta prisman vakiasiakasta :D

Noissa hevi tarjonnoissa en oo huomannu mitään eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen prisman vakiasiakas:
Täällä vähän samanlaiset ajatukset, mutta ongelma ei ole HEVI osasto vaan se että lihatiskissä ei Prismassa yleensä ole mitään!!!

Esim maustamatonta kanaa jos haluaisi niin myydään ei oota. Yhtään parempaa lihaa esim sisäfilee tai entrecote yleensä ei oota.

Mitä ihmiset prismasta ostaa? Tarjousjauhelihaa ja marinoitua kanaa, makkaraa?

Joo, lihat ja kalat olen ostanut jo pitkään Cittarista, siis sen mitä en osta maatilatorilta.

Prisman bonussysteemi on kyllä parempi kuin k-ryhmän, mutta ongelma on se jos kaupassa ei myydä niitä tuotteita mitä haluaisin ostaa. En osta marinoitua lihaa taikka kanaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Mä tässä taannoin vertasin kaverin s-bonuskertymiä omiin plussapisteisiin, kun se niin kovasti toitotti miten paljon halvempi prisma on. Etu oli lähestulkoon sama kun laskee mukaan k-kauppojen heti edut ja alennukset pistelippujen lisäksi... Ei saanu siis kaveri minusta prisman vakiasiakasta :D

Noissa hevi tarjonnoissa en oo huomannu mitään eroa.

Tiedän että se on kovasti kiinni kauppiaasta, Espoossa vaan tuntuu olevan iso ero noiden välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Samoin me ollaan tehty, juuri kalatiskin vuoksi.

On kyllä iso ero kalatiskeissä. Ja vielä yksi asia Prismassa on ärsyttänyt: sesonkiruuat ovat aina loppuneet reilua viikkoa ennen kuin on tietty sesonki :/

Tuota en ole huomannut, kun asioin niin vähän siellä. Nyt vähän enemmän, kun lähellä olleen Euromarketin tilalle tuli Prisma. Mutta onneksi naapuritontille on jo rakenteilla Citymarket :)

Mä olen aina tykännyt käydä cittarissa. Just tuo hevi-osastoja ja muutenkin ihan yleisesti esillepano ja valikoima on niin paljon parempi cittarissa. Ja tunnustaudun pirkka-faniksi :D Tänäänkin oli pakko käydä hakemassa pirkan reilunkaupan luomusuklaata, kun se vaan on niin hyvää :p

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mä olen aina tykännyt käydä cittarissa. Just tuo hevi-osastoja ja muutenkin ihan yleisesti esillepano ja valikoima on niin paljon parempi cittarissa. Ja tunnustaudun pirkka-faniksi :D Tänäänkin oli pakko käydä hakemassa pirkan reilunkaupan luomusuklaata, kun se vaan on niin hyvää :p

Minä olen nyt ihan hullaantunut Pirkka-halloumiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:

Minä olen nyt ihan hullaantunut Pirkka-halloumiin :D

Se onkin hyvää. Ja korvike kotijuustolle, kun sitä niin harvoin saa.

Itse kävin myös cittarissa ja ostin suurperheelle ruoat sieltä. Sain vain viiden euron lirpakkeen kuukausittain ??? Nyt olen kaynyt prismassa ja s-tilille napsahtaa 30-40 euroa kuukausittain joten cittaria en käytä muuten kuin haen huipputarjoukset ja pääsääntöisesti Prismassa asioin ja kauppa on edullisempi kuin cittari ainakin täällä itä-helsingissä.

K-kaupat on kauppiaiden vastuuulla niin yleensä siellä vain on paremmat valikoimat helpompi käydä ja ystävällisempi henkilökunta kuin prismoissa. Ainakin liha ja kalapuolella. Itekkin käyn joko cittarissa tai k-marketeissa just sen takia.

Alkuperäinen kirjoittaja truliniis:
Itse kävin myös cittarissa ja ostin suurperheelle ruoat sieltä. Sain vain viiden euron lirpakkeen kuukausittain ??? Nyt olen kaynyt prismassa ja s-tilille napsahtaa 30-40 euroa kuukausittain joten cittaria en käytä muuten kuin haen huipputarjoukset ja pääsääntöisesti Prismassa asioin ja kauppa on edullisempi kuin cittari ainakin täällä itä-helsingissä.

Meillä menee samoin. En tosin suurperheelle ole ostanut mutta kuitenkin... Pari viikkoa sitten huomasin kun ostettiin mökille ruoat moneksi päiväksi Citymarketista koska oli matkan varrella ja jessus niitä hintoja! Valikoima muutenkin oli etenkin vihanneksien osalta todella heikko. S-market ja Prisma parempi vaihtoehto täälläpäin.

Yhteistyössä