Taivaallisen hyvä hyydyke-/juustokakku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja leipuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

leipuri

Vieras
Kertokaa mikä on hyvä hyydyke- tai juustokakku. Voi linkittää ja mielellään jos löytis vielä kuva niin osaa sitten arvioida minkä näköinen siitä pitäisi tulla. :)

Kiitoksia jo etukäteen!

Ei juurikaan maistu puolukalta( En itsekään tykkää puolukasta)
Laitoin myös ohjeessa mainitun puolukkasurvoksen(mitä lie) sijasta puolukka hilloa. Sellaista missä ei ole niitä kokonaisia puolukoita. Sokeria laitoin vain pari tl enkä pari dl niinkuin ohjeessa kehotettiin. Tosin luulen, että sokeria ei tarvittu, koska hillo itsessään oli tarpeeksi makeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25385309:
Ei juurikaan maistu puolukalta( En itsekään tykkää puolukasta)
Laitoin myös ohjeessa mainitun puolukkasurvoksen(mitä lie) sijasta puolukka hilloa. Sellaista missä ei ole niitä kokonaisia puolukoita. Sokeria laitoin vain pari tl enkä pari dl niinkuin ohjeessa kehotettiin. Tosin luulen, että sokeria ei tarvittu, koska hillo itsessään oli tarpeeksi makeaa.

Okei, kiva juttu. Ja kiitos vinkistä, kun mieti itsekkin tuota puolukkasurvosta että pitäiskö olla puolikoita jotka sitten itse survasee :) Tosi herkullisen näköinen kyllä on, otan ohjeen kyllä talteen

Lisääkin voi vielä laittaa, en ole vielä täysin rakastunut tiettyyn ohjeeseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25385310:
Valkosuklaajuustokakku, katso kotikokki-sivulta. Itse hyydytän tyrni-omenesosetta (piltti) siihen päälle,

Kuinka voimakkaasti valkosuklaa maistuu? Tämä on kyllä myös hyvä kakku, koska mieheni rakastaa valkosuklaata ylikaiken :)

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25385310:
Valkosuklaajuustokakku, katso kotikokki-sivulta. Itse hyydytän tyrni-omenesosetta (piltti) siihen päälle,

Kuinka voimakkaasti valkosuklaa maistuu? Tämä on kyllä myös hyvä kakku, koska mieheni rakastaa valkosuklaata ylikaiken, mutta turhan laimean näköinen makuuni. :) Voihan sitä tietysti koristella juurikin noilla hyydykkeillä jotka sitten laittaa vielä päälle.

Tein tuota kerran ja ei jostain syystä maistunut minun suuhun.. muihin suihin kyllä meni hyvinkin mutta itse en tykännyt :)

Tuosta olen tykännyt myös mustikoiden kera.
Mutta toinen klassikko on Baileys-juustokakku, tuolla ohjeella siitä tuli mukavan "kevyttä". Yleensä mulle on uponnut vain minipalanen kun on niin makeaa, mutta tuon kanssa olotilakin pysyi hyvänä :D

Yhteistyössä