Tajusin että mies on pettänyt 10 v sitten,otanko puheeksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mkku

Vieras
Taustaa sen verran,että vihaan pettämistä. Vihaan vihaan vihaan!
Nautin siitä että voin luottaa mieheeni, molemmat viihdytään kotona,emme käytä alkoholia jne.
Olemme olleet yhdessä yli 10 vuotta,lapsia on 3.

Luin erästä toista palstaa jossa oli puhetta pettämisestä ja siitä kiinni jäämisestä. Merkkejä pettämisestä, käytöksestä jne.Tajusin että mies on todennäköisesti pettänyt seurustelumme alkuaikoina.Ja exänsä kanssa tietysti.
Olin silloin ala-ikäinen vielä.Ja tyhmä.

Vähän asia painaa,mutta onko tätä mitään järkeä enää puida?

Meidän riitamme ovat ihan kauheita; mies alkaa syyllistää aina minua,ja riidat paisuvat aivan yli.. Ihan mitä tahansa en siis halua päästää suustani.

Hmm, no ensinnäkään et voi olla varma. Saatat kuvitella tai liioitella. Varsinkin, kun tapahtuneesta on 10 vuotta aikaa. Joskus kun on rauhallinen ja hyvä hetki, niin voithan maltillisesti ja varovaisesti kysyä asiasta...
jos se on oikeasti totta, niin ei kai nytkään olisi sitä liian myöhäistä selvittää. Luulis silloin miestäkin kalvaneen valheessa eläminen.

No odota nyt vielä 20 vuotta ja ala sitten vängätä että kyllä sinä olet pettänyt silloin 30 vuotta sitten!!

Voi hyvää päivää!! Mitä väliä sillä on nyt enää? Jos jotain niin ole tyytyväinen että valitsi sinut eikä sitä exää. Mieluummin sanot sille exälle että kyllä mä tiedän mitä tapahtu silloin meidän seurustelun alkuaikoina, ja retostelet sillä sitten miten hyvin teillä vieläkin menee.

Jos sun mies joskus jotain kysyy niin ylimalkaisesti sanot vaan että kyllä sä tiedät, ikivanha asia.

Jotenkin tuntuu että sillä olisi paljonkin väliä.
Meidän suhde perustuu luottamukseen.

Merkit olivat aivan selvät, ja olen 80% varma että petti. Mies avoimesti silloin kertoi että haluaisi edelleen olla tämän exän kanssa, mutta exällä oli uusi.
Eli miehen käytös kun tuli illanvietosta. Kaikki selvät merkit.

Mutta en aio ottaa puheeksi.Paha mieli on hiukan mutta unohtuuhan se.Vähän sellainen ´narri´olo.

Ehkä yrittäisin antaa anteeksi... tai tuollei tuore suhde takana, nii monestikin siinä vielä pitää joku lopetus saada tehdä..
Mies on tuolloin varmaan ajatellut, ettette ole niin tosissanne vielä suhteessanne, kerta kertonutkin että haluaisi exän takas.
Todennäköisesti tajunnut tuon jälkee, että exä todella on exä ja syystä, nyt hänellä on jotain parempaa.

Itse kyllä ottaisin asian esille...mutta en osaisi olla hirveen vihainen asiasta...

Jotenkin tuntuu että sillä olisi paljonkin väliä.
Meidän suhde perustuu luottamukseen.

Merkit olivat aivan selvät, ja olen 80% varma että petti. Mies avoimesti silloin kertoi että haluaisi edelleen olla tämän exän kanssa, mutta exällä oli uusi.
Eli miehen käytös kun tuli illanvietosta. Kaikki selvät merkit.

Mutta en aio ottaa puheeksi.Paha mieli on hiukan mutta unohtuuhan se.Vähän sellainen ´narri´olo.

Tuskin kukaan sinua ajattelee narrina, paetsi sinä itse.

Suosittelen asettumaan asian yläpuolelle. Vika kun ei ole sinussa etkä sinä ole huonosti käyttäytynyt.

Ei tuonut kukkia :D
Mutta kaiken muun teki ´väärin´. Kärsi helvetin huonosta omastatunnosta ja ihmettelin käytösä silloinkin,mutta nyt se vasta täysin kirkastui. Mies on todella huono valehtelija!

No ei ois mun pihalle kyllä tulemista. Vois ihmiset ajatella, että on olemassa ihmisiä joita ei kiinnosta paimentaa muiden lapsia tai lässyttää naapureiden kanssa päivästä toisee.