Tajusin juuri nyt, että mulla on tubulaariset rinnat :o

vakava sosiaalitapaus

Aktiivinen jäsen
25.07.2009
8 060
0
36
Toinen rinta on korjausleikattu noin 21 vuotta sitten ja silloin oli puhetta, että toinen leikataan myöhemmin. En kuitenkaan halunnut toista leikkausta silloin ja se jäi.

Tänään tajusin googlettaessani tubulaarisia rintoja, että mullahan on sellaiset :O Toinen on pieni ja tuo korjattu iso, sellaisen varren päässä pyöreä pallo. Ja nyt vasta ymmärrän miksei mulla noussut maitoa kuin tippoja jatkuvasta pumppaamisesta huolimatta. Ohhoh :confused:

Ei ole totta! Kuulin tubulaarisista rinnoista ensimmäisen kerran nyt, ja totean omienikin olevan sellaiset. Mulla oli myös suuria ongelmia imetyksen kanssa. Kaikkeni koitin, mutta maito ei noussut kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Oon kai jotenkin outo, kun olen lähes 27 vuotta vanha, enkä ole rintojen olkomuotoa vielä kokenut ongelmana. Olen aina vain ajatellut, että ne ovat tuollaiset pienet "kärpäslätkät" ja kyllä ne imetykseen kelpaavat. En kyllä vieläkään aio niitä mitenkään ulkonäöllisesti "parannella". Jos olisi mahdollisuus korjata maidon nousuun vaikuttavat ongelmat, niin voisin harkita (tosin en usko tämän olevan mahdollista).

Mä uskon, että mulla on hieman tubulaariset rinnat. En ole koskaan niiden muodosta pitänyt. Rinnat on liian etäällä toisistaan, riippuvat, liian isot nännit ja rinnat eivät ole pyöreät. Sellaiset ketunnokat jotka sojottavat itään ja länteen. En aio korjauttaa kun ei ole rahaakaan tarpeeksi ja muutenkin kaikki leikkaukset pelottavat. Mutta en minä näitä rintojani tule kellekään näyttelemäänkään.

Ei pidä unohtaa, että rinnoista voi tulla myös muistakin syystä tubulaaristen rintojen malliset. Kun googlettaa esim. termillä natural breasts niin vastaan tulee isompia versioita ns. tubulaarisista.

Sekä että. Tekstissäkin lukee (Please refer to Breast Reconstruction category and Tubular Breast category)

Mut itse tekstissä puhutaan vain symmetriasta. Saman firman sivulla on oma osio tubulaareille
results.cfm

[QUOTE="vieras";22562831]Ei pidä unohtaa, että rinnoista voi tulla myös muistakin syystä tubulaaristen rintojen malliset. Kun googlettaa esim. termillä natural breasts niin vastaan tulee isompia versioita ns. tubulaarisista.[/QUOTE]

Niin, ei se mainitsemani rintarauhasen koko ole ainoa asia. Kyseessä on kokonaisuudessaan epänormaali rinta.

[QUOTE="vieras";22562848]Esim. noi sun linkittämät rinnat menis ihan ensisilmäyksellä normaalien rintojen piikkiin kun niis ei näy tyypillistä tubulaarimuotoa. Noi näyttää enemmän roikkuvilta ja eri parisilta.[/QUOTE]

Totta, niissä tuo kokoero vaan oli enemmän samaa luokkaa kuin mullakin oli. Mutta mun rinnat on rakenteeltaan ja etäisyyksiltään (kaukana toisistaan ja katselevat eri suuntiin) enemmän samanlaiset kuin jälkimmäisessä kuvassa.

mulla on :( imetys ei onnistunu, maitoa ei noussu. rinant eivät muuttuneet raskausaikana mitenkään, ei maijon nousua yms. ja ohan nämä ihan helvetillisen rumat :ashamed: yksityiselle varmaan pitäs mennä että pääsis korjausleikkaukseen!

Yhteistyössä