tajuton flunssa ja lapsen kanssa kahdestaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
tyttö 1v2kk ja touhuta pitäs jaksaa koko ajan mutta kun mä en jaksa :( ei oo kuumetta mut todella todella flunssainen olo..

mitä te olette tehneet jos olette kaksin lapsen kanssa ja itse kipee..

oletteko ulkona vaikka et millään jaksais? koska pitäähän lapsen kanssa kuitenkin olla..

Alkuperäinen kirjoittaja m:
tyttö 1v2kk ja touhuta pitäs jaksaa koko ajan mutta kun mä en jaksa :( ei oo kuumetta mut todella todella flunssainen olo..

mitä te olette tehneet jos olette kaksin lapsen kanssa ja itse kipee..

oletteko ulkona vaikka et millään jaksais? koska pitäähän lapsen kanssa kuitenkin olla..

Jos mies ei ole ollut lapsen kanssa, niin anoppi hoitanut.:)
Saa levätä ja parannella rauhassa.

no en oo ulkoillu.
valmisruokaa vaan ja jotain leluja ja viihdykettä olkkariin ( esim video ? ) ja sitte sohvalle makoilee ite jos on veto ihan pois. ja piiiitkät päiväunet lapsen kans.
jotain tollasta.

Kyllä sun vaan pitää jaksaa. Sinä olet itse tehnyt valintasi jäädessäsi hoitamaan lastasi kotiin. Tai sitten voit yrittää kysyä sukulaisia tai kavereita avuksi tai maksaa jollekin ammattilaiselle lapsesi hoidosta.

Tuntuvassa flunssassa oon levännyt niin paljon kuin suinkin mahdollista. Lapset ovat leikkineet ja mä olen rötköttänyt patjalla keskellä olohuonetta. Jos ruokaa ei ole ollut valmiina, ollaan syöty joku mahdollisimman nopeasti valmistuva purkkihernari tms. Ulkoilut on jätetty iltaan kun lasten isä tulee kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no en oo ulkoillu.
valmisruokaa vaan ja jotain leluja ja viihdykettä olkkariin ( esim video ? ) ja sitte sohvalle makoilee ite jos on veto ihan pois. ja piiiitkät päiväunet lapsen kans.
jotain tollasta.

tälleen miekin teen tarvittaessa.

Mä laitoin patjan olkkarin lattialle kipeenä. Se oli lapsesta hienoa ja erilaista, kun sai köllötellä äidin kanssa patjalla ja katsella filmiä(siis filmi oli päällä, mutta lapsi ei sitä juuri katsellut).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ookoo kiitos vinkeistä.

tuntuu vaan et pakko on jaksaa touhuta vaikka olo olis mikä :D itse olen lapsen halunnut :D :D

Eikä oo =) Ei se äitiys ole sellanen sopimus jossa luvataan unohtaa ittensä ja vointinsa tilanteesta riippumatta. Lapsi ei hajoa jos äiskä välillä ottaa lunkisti ja laittaa vaikka töllön päälle.

kun ei pystyssä pysy, niin täytyy maata. hirveintä on, jos on niin paljon kuumetta, että vois vaan nukkua. videot pyörimään ja itse sohvalle, lattialle. meillä onneksi aidattu takapiha,joten voin päästää lapsen hetkeksi yksikseenkin sinne. (tosin ei kyllä viihdy yksin). ja viimeisenä keinona soittelen tutut kotiäidit läpi ja aina joku voi tunniksi tai kahdeksi ottaa lapsen.

mie oon pötkötelly lattialla ja leikkiny siinä. ollaan ulkoiltukin jos lapsi ei oo ollu ite sairaana.
karmeimmissa muistoissa on 40 asteen kuume ja mahatauti, kaverina kaks ei kuumeista mutta sitäkin mahatautisempaa lasta, ja aivan oman onnen nojassa heidän kanssa sen 4vrk minkä tauti kesti todella pahana :x

Yhteistyössä