Tajuton ikävä miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa

Vieras
Pitäs mennä nukkumaan, huomenna on tosi aikanen herätys.. mutta tiedän taas että alkuyö menee peiton alla asentoa vaihdellessa..
Mulla on niin pirun ikävä mun miestä eikä se tule ennen sunnuntaita reissusta kotiin..
Miksei erossa olemiseen totu koskaan.. =(
Me ollaan niin tiiviisti yhdessä että viikon ero tuntuu tukahduttavalta kun on tottunut siihen että toinen on aina läsnä..
En osaa nukkua yksin.. tai ilman häntä.. onhan mulla toi poika täällä, mut vaikka sen ottais viereen niin ei se ole sama asia..

höh, ja musta olis ihanaa saada olla viikko yksin.... mielellään vielä ilman lapsiakin...

sais olla ja mennä ihan oman mielen mukaan ja nukkua mitenpäin vaan yms

Mulla on vähän sama tilanne.
Mies vaihtaa juur työpaikkaa, ja nyt on ajamassa edellisen kuskin (mun pikkuveljen) kanssa ekaa ruotsinkeikkaa..Lähtivät tänään aamulaivalla ja tulevat perjantaina aamulaivalla kotiin kun ovat eteläruotsissa käyneet purkamassa. Rekkakuski siis miun mies.
Ollaanhan me jo vanha pari ja ennenkin ollu työssä jossa joskus öitä pois.
Mutta nyt tässä mun elämäntilanteessa tää "yksin" (lasten kanssa toki) oleminen on aika kurjaa..
Vaikka tavallaan on ihana saada tällasia "vapaailtojakin", kun lapsetkin jo siis isoja,(6½ ja 10½ v).
Mutta just tässä tilanteessa..Ei kiva.