takaapäin ei tunnu miltään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs

Vieras
Olenko ainoa. Takaapäin ei tunnu miltään. Siis en tunne mitään.

Olen normikokoinen, mutta sillä tavalla, että makaan mahallani ja mies tulee takaapäin , minä en tunne mitään.
Tiedän että hän on sisällä mutta ..
nelinkontin en tiedä, en ole sillä tavalla tainnut olla koskaan. En ainakaan muista.

Kun teen itse, joudun nostamaan takamusta enemmän ja silloin kyllä tunnen sormeni mutta miehen vehjettä en takaapäin naituna tunne sisälläni ollenkaan.

Muuten kyllä, sivulta ja päältä tuntuu.

Muita?

Alkuperäinen kirjoittaja eräs;11526003:

Olen normikokoinen, mutta sillä tavalla, että makaan mahallani ja mies tulee takaapäin , minä en tunne mitään.
nelinkontin en tiedä, en ole sillä tavalla tainnut olla koskaan. En ainakaan muista.

Kun teen itse, joudun nostamaan takamusta enemmän ja silloin kyllä tunnen sormeni mutta miehen vehjettä en takaapäin naituna tunne sisälläni ollenkaan.

Muita?

kokeile nelinkontin, jotta muistat sen. Laita tyyny alle, niin peppu nousee tuohon makuu-asentoon. Nainen on parhaimmillaan peppu -pystyssä. Siis miehen näkö-vinkkelistä.

Samaa asiaa ehdotan, kuin edellinenkin. Ole konttausasennossa, niin se on miehellekin kiihottavampaa. Kun olet vatsallasi, niin oletko varma, onko se kalu sisälläsi ollenkaan? Sehän voi olla jossain patjojen tai peittojen välissä, eikä toinen innoissaan edes huomaa :)

Alkuperäinen kirjoittaja eräs;11526003:

Muita?

Minullakaan ei tunnu miltään nelinkontin. Toki miehen takian tätäkin asentoa harrastetaan, mutta minut täytyy silloin hoidella muuten.