Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:
Keijo kuule, kahdella nikillä esiintymisestä saa bannia.
En minä ole Keijo.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:
Keijo kuule, kahdella nikillä esiintymisestä saa bannia.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyvä tietää, että naiset pitää nostaa täysin jalustalle ja antaa tehdä likaisia työhommia, että uskotaan olevan oikea henkilö. Pitää pitää mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja minua ei ole olemassakaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyvä tietää, että naiset pitää nostaa täysin jalustalle ja antaa tehdä likaisia työhommia, että uskotaan olevan oikea henkilö. Pitää pitää mielessä.
....ja mää putosin nyt ihan kärryiltä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja minua ei ole olemassakaan B)
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyvä tietää, että naiset pitää nostaa täysin jalustalle ja antaa tehdä likaisia työhommia, että uskotaan olevan oikea henkilö. Pitää pitää mielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyvä tietää, että naiset pitää nostaa täysin jalustalle ja antaa tehdä likaisia työhommia, että uskotaan olevan oikea henkilö. Pitää pitää mielessä.
....ja mää putosin nyt ihan kärryiltä![]()
Se on sovinisti. Eilen kaikki itsenäiset naiset oli kuulemma rekkalesboja.
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja minua ei ole olemassakaan B)
...no eihän sua oo KOSKAAN ollutkaan olemassa.......![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karloss:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:Hyvä tietää, että naiset pitää nostaa täysin jalustalle ja antaa tehdä likaisia työhommia, että uskotaan olevan oikea henkilö. Pitää pitää mielessä.
mitä tää tarkottaa suomeks. Jotenkin vaan tuntuu, että sä et ihan oikee henkilö ole =) . Vähän samanlainen fantasiasankari kun se loktus of borgus, vai mikä se nyt oli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kissa vienyt Veijolta kielen?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:ja minua ei ole olemassakaan B)
...no eihän sua oo KOSKAAN ollutkaan olemassa.......![]()
se olemassaoleminen ei aina ole niin helppoo...
Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kissa vienyt Veijolta kielen?
Kyllä , kyllä minulla kieli on.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Veijo 40:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kissa vienyt Veijolta kielen?
Kyllä , kyllä minulla kieli on.![]()
Ja ruskea sellainen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:http://www.hudin.com/img/box/971.jpg ei ole omani kylläkään mutta mitä mieltä olette?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:http://www.hudin.com/img/box/971.jpg ei ole omani kylläkään mutta mitä mieltä olette?
![]()