takapuolen koskettelu naiselta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja not your brother
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

not your brother

Vieras
Onko sinusta oikein, että vieras nainen koskettelee kapakassa miehen takapuolta? Itse olen joutunut sen kohteeksi viime aikoina. Vaikka nainen olisi puolituttukin, ei se minusta ole oikein. Onko naisten "tasa-arvo" kohonnut tälle tasolle? Törkeää!

Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Alkuperäinen kirjoittaja Eres vähä:
Etupuolta....jos vaikka etusilleen alakas ottamahan...

ja antaas. Mutta olokoho, saat tiinan numeron...jos oot kahavin perrään.
Erehdyin kerran menemään päiväkahveille ja petyin pahasti. Ei siellä ollut muuta kuin laihaa pussiteetä ja sen lisäksi pakotettiin astumaan sänkykamariin...

Alkuperäinen kirjoittaja Jaakko 1:
Alkuperäinen kirjoittaja ilimi:
Alkuperäinen kirjoittaja Eres vähä:
Etupuolta....jos vaikka etusilleen alakas ottamahan...

ja antaas. Mutta olokoho, saat tiinan numeron...jos oot kahavin perrään.
Erehdyin kerran menemään päiväkahveille ja petyin pahasti. Ei siellä ollut muuta kuin laihaa pussiteetä ja sen lisäksi pakotettiin astumaan sänkykamariin...

No ilimankoos....

Olen muuten kuullut, että jotkut naiset, jotka haluavat isoa munaa, kopeloivat baareissa miesten peppuja ja sen jälkeen etumuksia, jotta voivat arvioida, että minkä kokoluokan patukkaa olisi pöksyssä tarjolla. Ehkä jotkut miehet tykkäävät, kun olevat puristeltavana, mutta itse ainakin kokisin sellaisen loukkaavana.

Alkuperäinen kirjoittaja ...halusi esitellä mirriään sinulle?:
Olen muuten kuullut, että jotkut naiset, jotka haluavat isoa munaa, kopeloivat baareissa miesten peppuja ja sen jälkeen etumuksia, jotta voivat arvioida, että minkä kokoluokan patukkaa olisi pöksyssä tarjolla. Ehkä jotkut miehet tykkäävät, kun olevat puristeltavana, mutta itse ainakin kokisin sellaisen loukkaavana.

Hyvä, että täällä on edes yksi toinen täyspäinen. Joku/jotkut pohojalaaset yrittävät sekoilla tämänkin vakavan asian. En kyllä yhtään ihmettele, että Pohjanmaalla ei viihdy kuin vain siellä syntyneet. Heitä on taidettu pyöritellä lapsena vähän liikaakin...

Alkuperäinen kirjoittaja noin:

Hyvä, että täällä on edes yksi toinen täyspäinen. Joku/jotkut pohojalaaset yrittävät sekoilla tämänkin vakavan asian. En kyllä yhtään ihmettele, että Pohjanmaalla ei viihdy kuin vain siellä syntyneet. Heitä on taidettu pyöritellä lapsena vähän liikaakin...

Justihi joo...nii onki pyöritelty mettei kulliin ja pilluun ympäril, oli muutaki akvititeettiä..niinku tiijätki....;)

Miltähän naisista tuntuisi, jos ukko kopeloisi vittua keskellä baarivilinän? Tulisiko huutoa???

Alkuperäinen kirjoittaja stere:

Miltähän naisista tuntuisi, jos ukko kopeloisi vittua keskellä baarivilinän? Tulisiko huutoa???

Hah! Minä olen pannutkin muutamaa baarihavukkaa baarin inva-vessassa.

Alkuperäinen kirjoittaja panija:
Alkuperäinen kirjoittaja stere:

Hah! Minä olen pannutkin muutamaa baarihavukkaa baarin inva-vessassa.

Tekikö gutaa??? :)

Olen siis 18-vuotias poikamies, joka on saanut tytöiltä koskettelua takapuolelle. He ovat selvästi pyrkineet pääsemään takapuoleeni 'käsiksi', mutta ovat selvästi tehneet koskettelut semmosiksi, että ne olisivat tulleet vain ohi mennen. Olen siis tykännyt, kun nätit tytöt ovat kosketelleet takapuoltani. Se jotenkin on vain tuottanut semmosta mielihyvää. Toisaalta olen ruvennut viime aikoina miettimään, miksi he tykkäävät takapuoleni koskettelusta, ja viimeisestä koskettelutilanteesta on kyllä aikaa. En tiedä, kuinka normaalia on miettiä tommosta asiaa, jos kerran olen pitänyt kyseisistä kosketteluista. Nyt olen ammattikoululainen, ja koulussani suurin osa on poikia, joten pitkä aika viimeisestä koskettelutilanteesta johtunee kenties siitä. Jalkoväliäni ei ole kukaan koskenut edestä päin, joka tosin ei ole minua haitannut. Uskoisin saavani mainitsemaani mielihyvää huomattavasti paremmin takapuolen koskettelusta kuin sukuelinteni koskettelusta.

Että semmonen tarina tällä kertaa... Kaikkia jätkiä ei siis haittaa vastakkaisen sukupuolen koskettelu takapuolelle... :) Toivottavasti kukaan ei tuomitse kirjoitustani, koska tämähän on vain mun kantani tästä asiasta, enkä halua vaatia ketään olemaan samaa mieltä kanssani, jos ei todella ole kanssani samaa mieltä tästä asiasta. :)

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen koskettelu;10746128:
Olen siis tykännyt, kun nätit tytöt ovat kosketelleet takapuoltani. Se jotenkin on vain tuottanut semmosta mielihyvää.

Sinulle siis se on OK, kunhan kyseessä on nätti nuori nainen? Eli sinun mielestäsi jos on tarpeeksi kaunis voi tehdä tällaista, mutta jos kyseessä olisikin vaikkapa 50-vuotias lihava nainen, niin sitten se olisi ällöttävää?

Sinulle siis se on OK, kunhan kyseessä on nätti nuori nainen? Eli sinun mielestäsi jos on tarpeeksi kaunis voi tehdä tällaista, mutta jos kyseessä olisikin vaikkapa 50-vuotias lihava nainen, niin sitten se olisi ällöttävää?

Olen kohta viiskymppinen eronnut sinkkumies. Joskus baarissa minua on puristettu pepusta, ja kun olen kääntynyt kohti hiplaajaa, jos kyseessä on ollut nätti nuori nainen, olen heti kysynyt: "Meille vai teille?" Jompaan kumpaan on yleensä menty!

Viiskymppisille lihaville naisille olen sanonut: "Mennään teille - mutta eri teille!"

Viimeksi muokattu:
Enkä halunnut tarkoittaa, että se olisi väärin, jos vahingossa joku mainitsemasi 50-vuotias tukevamman oloinen naikkonen kosketta takapuoltani... Tarkoitin vaan, että olen ollut mielissäni, kun suurin piirtein mun ikänen tyttönen/naikkonen koskettaa takapuoltani. Aikaisempi selitykseni oli toki semmonen, että se antaisi väärän kuvan tarkoituksestani - kuten näköjään tekikin. Koska en siis sanonut että se olisi ÄLLÖTTÄVÄÄ se viiskymppisen naikkosen kosketus takapuolelle. En halua olla mitenkään syrjivä ihminen. Mulla oli (ainakin yhtenä) taka-ajatuksena tuoda esille, ettei se KAIKKIA miespuolisia henkilöitä haittaa, jos nainen koskettaa miehen takapuolta. Jossain kapakassa voi tosin tulla epämiellyttävä olo, jos joku tulee takapuoleen kiinni - varsinkin tahallaan. Sen voin toki myöntää. Täällä vaan jotkut kirjoittajat antoivat semmosen kuvan, että naisen olisi synti koskettaa miehen takapuolta, kun taas miehen koskettelu naisen takapuolelle ei olisi. Halusin vaan kertoa, että ainakin mun puolesta tässäkin asiassa pitäisi olla tasa-arvo. Mikäli mies saa halutessaan koskettaa naisen takapuolta, mun mielestä naisella kuuluisi olla oikeus koskettaa halutessaan miehen takapuolta. Ja voin toki mainita, että olen enemmän silti noin itseni ikäisten naisten/tyttöjen perään kuin niiden perään, jotka ovat jokusen vuosikymmenen mua vanhempia. Toivottavasti tuo äskeinen virke ei nyt antanut taas mitenkään ristiriitaista taikka syrjivää kuvaa luonteestani... En halua olla mitenkään pahaa tarkoittava ihminen...

Yhteistyössä