Takapuoli suihkusi äkkiarvaamatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
äsken. Ensin oli ihan hyvä olo ja join rauhassa aamukahvia tässä, sitten tuli jumalaton vatsanväänne ja onneksi ehdin vessaan...
Ripuli iski. Onko tämä nyt sitten vatsatautia jota on liikkeellä? Ei ainakaan yrjötä vielä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
äsken. Ensin oli ihan hyvä olo ja join rauhassa aamukahvia tässä, sitten tuli jumalaton vatsanväänne ja onneksi ehdin vessaan...
Ripuli iski. Onko tämä nyt sitten vatsatautia jota on liikkeellä? Ei ainakaan yrjötä vielä. :|

norovirus?

Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
No ei tuo ainakaan normaalia ole. Täytyyhän se joku tauti olla. Jos useammin tapahtuu ni ois vissiin ruokavalion tarkistuksen aika.

Vatsatautia ripulineen on liikkeellä. Toivotaan että jäi tähän mulla..

Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Mulla on usein ,jos on jonnekin lähtö niin varpusparvet lentää,ei vessan saranat ehdi ruostua. :o

Kyllä mullakin jännittäessä pazga lentää ja banjot soi.. mutta toi oli jo jotain muuta.. enkä nyt oo minnekään edes menossa. :xmas:

Mä joudun käymään aamuisin moooonta kertaa pascalla eikä todellakaan tarvitse pinnistellä. Kouluun lähtökin ajoitettava niin, että vessasta autoon ja joskus saa matkan varrella toivoa, että ehtii koulun vessaan ennen seuraavaa satsia.

Yhteistyössä