Takkua parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähdenlento**
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tähdenlento**

Vieras
tuntuu että tunteet miestä kohtaan on jotenkin kadoksissa. Viimeiset 4v on ollu kokoajan jonkinlaista takkua. välillä jopa mietin rakastanko koko miestä enää, onko tämä edes se mies johon mä 9-vuotta sitten rakastuin... olen alkanut välttelemään miestä ei sillä että me muutenkaan paljoa nykyään ollaan samoihin aikoihin kotosalla. ollaan puhuttu mutta mun mielestä puhuminen on jotenkin yliarvostettua sillä en huomaa että se auttais oikeen mihinkään. olin lasten kanssa pari viikkoa poissa ja kyllä mä tavallaan ikävöin miestä sinä aikana mutta sitten kotiin palatessa yleensä kohtaa pettymys. En ajattele muita miehiä eikä kellään oo ollu mitään muita. Mutta joku juttu tässä nyt on mistä mä en pääse yli enkä ympäri jotta voisin nähdä miehen positiivisemmassa valossa... ja kaiken tämän päälle mies haluais vielä yhden lapsen lisää.. :/

Kokeile asumuseroa muutama kk. Et varmaan muutoin saa tietää että onko sinun parempi ilman miestäsi vai miehen kanssa. Nämä ovat vaikeita asioita...

Asumus eroa on aikalailla mahdotonta suorittaa kun on lapsia ei niitä oikein voi siirtää paikasta toiseen, elämä menis tosi hankalaksi ja eikä välttämättä saa edes asuntoakaan mistään. Kesällä olin lasten kanssa vanhempieni luona 4viikkoa putkeen.
Vaikea juttu. Ei oo hyvä sen kanssa eikä ilmankaan.

Yhteistyössä