Takokaa mulle järkeä päähän.. ei enää vauvoja!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ex(kö) vauvakuume
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ex(kö) vauvakuume

Vieras
Olen jotenkin kieltänyt itseltäni sen että olen vauvakuumeinen, enkä antanut sille valtaa. Koska ajatus tuntuu jotenkin "hassulta" ja en oikein osaa selittää. Meillä on kaksi lasta tyttö ja poika 2-4v. Ollaan nuoria 25/26v. Eikö tässä olisi ihan hyvä paketti? Entäs jos elämämme muuttuu täysin kolmanen lapsen myötä, ehkä hieman pelottaa.. Onko siinä nyt mitään järkeä enempää tehdä kun kaksi tervettä jo, näin ajattelen mutta tiedän että kiellän itseltäni vauvakuumeen.. Auttakaa pohtimaan. Kiitos.

sun pitää tehä niinku itestä tuntuu ja silleen ettei kiikkutuolissa kaduta. koska olet nuori, mikään ei estä sinua pitämästä nyt taukoa ja saamasta lisää lapsia vähän myöhemmin. ite oon 35, lapset 13, 11 ja 1, neljäs mahassa.

Meillä lapset 10 v, 7 v (täyttää 8) ja 1 v. Mulle on hiipinyt haave "kaverista" tälle kuopuksellekin vielä, mutta mies ei enää halua :'(
Meillä oli noiden kahden isomman jälkeen myös lapset tehty, oli kiva paketti kasassa kuten sanoit ;)
Mutta tämä kuopus muutti kaiken meidän perheessä ja pelkästään positiivisesti. Nyt ollaan miehen kanssa tuon 10 v vanhempia kuin esikoisen saadessamme ja itsellä ihan eri tapa suhtautua asioihin. Hoitoapua saan isommilta tosi paljon, varsinkin isosiskolta joka tuon 10 v. Suoraan sanoen, tästä kolmosesta osasin vasta vähän kypsempänä nauttia!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ihana vastaus, kiitos. Miltä tuntui alottaa rumba uudestaan kun kaksi jo noin isoja?

ekanakin, en koe, että tämä olisi mikään rumba vaan elämää!
mahtavan rentoa on vauvanhoito ja nyt siitä NAUTTII!!!
tokana; isot on niin isoja, että niissä ei ole enää vuosiin ollut mitään käsityötä, äitiys on suusanallista ja erilaista. ihanaa on, kun on pieniä taas sylissä, isot kun ei enää tuu syliin.

en usko että sinä siihen vastausta saat muilta ku iteltä. itse haluan ottaa kaikki lapset vastaan mitä tulee, murehdin sitten vasta kun on murehdittavaa! ei sitä koskaan tiedä mitä elämässä yhtäkkiä eten tulee joten mitä sitä etukäteen murehtimaan.. kukaan tuskin on kuollut siihen että lapsia on ja joskus elämä vähän vaikeaa, ihminen kyllä selviää vaikka kuinka vetäis välillä tiukille!! :) halauksia ja onnea.. kyllä ne vauvat on ihania. itse odotan kolmatta, nuorimmat on 1v ja 2v!! <3<3 ja kolmatta odotan innolla! :)

No sen voin sanoa ettei se vauvakuume tunnu vauvoilla paranevan. Itselläni jo kolme lasta, joka on ollut suunniteltu määrä. Ja niin vahva on kuume, että jos mies ehdottaisi lisää, olisin siihen taas valmis(kuopus 1,5 v, lisäksi 4 ja 6v)

Yhteistyössä