Takokaa mun päähäni järkeä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras

Kunnalta taas ehdotettiin, että voisin soitella sinne mikä-sen-nimi-nyt-onkaan, joka järjestää koteihin perhetyöntekijöitä ja kodinhoitajia, vai miksi niitä nyt kutsutaan. Että sen mukaan miten haluan, niin meille tulisi perhetyöntekijä tai kodinhoitaja käymään pari kertaa viikossa, tai miten nyt halutaankin.

Perhetyöntekijälle en keksi oikein mitään funktiota, voin urputtaa muuallekin enkä mä nyt oikein kaipaa sen tyyppistä apua. Ja musta jotenkin tuntuu siltä, että en vaan keksi, että mitä meillä voisi tehdä sen enempää perhetyöntekijä kuin kodinhoitaja.

Tuntuu niin tyhmältä soittaa sinne, kun en edes tiedä mitä meillä pitäis tehdä :ashamed: Siis aivan raivopäisen rättiväsynythän minä olen, mutta ei silti muka tule mitään mieleen että miten minua kotipalvelu voisi auttaa :|

a080.gif

Noin tuleekos sinne sitä järkeä???Häh??

Kotipalvelu toisten lasten kanssa, esim. kun olet erityisen kanssa polilla/jaksolla. Näin meillä.. Perhetyöntekijät ei tiskaa eikä hoida lapsia.. Ne on ylimääräsiä lapsia... :headwall: :D

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Kotipalvelu toisten lasten kanssa, esim. kun olet erityisen kanssa polilla/jaksolla. Näin meillä.. Perhetyöntekijät ei tiskaa eikä hoida lapsia.. Ne on ylimääräsiä lapsia... :headwall: :D

Mutta kun me ollaan siellä polilla ja osastolla aina toisella paikkakunnalla, ja yövytään siellä niin on helpompaa että toinen lapsi on mukana, tai sitten mummolassa.

En mä oikein noista perhetyöntekijöistä tiedä, en tajua että miten mun jaksamista oikein tukee se, että joku tulee meille hengailemaan :D

Ehkä toi kaappiin viikattavien vaatteiden kasa saattaisi tosin pienentyä, jos tänne tulis kotipalvelusta joku.

mä en kans oikeen siitä perhetyöntekijästä perustanut.Käytiin läpi vanhemmuuden roolikarttaa.Sillä hetkellä se oikea kodinhoitoapu olis ollut paikallaan,kun sai tehdä sen eteen kovasti töitä,jotta sai ruoan aikaiseksi joku päivä.Eihän me sitä mukamas tarvittu ja sithän mä väsähdinkin,nyt kyllä onneksi ilman apuja vähän piristynyt(tai var,maan paljonkin).

Ota vaan metsänpeitto se kodinhoitaja vaatteita viikkaamaan ja vaikka lasten kanssa ulos...otat itte sillä välin unet tai teet jotain omaa juttua. =)

tampereella ainakin kodinhoitajaksi ennen kutsutut on nyt perhetyöntekijöitä. meillä kävi eilen, mä en kans tienny mitä ne vois tehä, mut sanoin et mä meen nukkuu, lähtekää vaikka ulos lasten kaa (meillä oli ensin 2 työntekijää) ja nukuin kuopuksen kanssa kun muut ulkoili, olis sit ruoankin tehny, mut mä halusin tehä ite, pperhetyöntekijä hengaili lasten kaa. Sain esitteen siinä lukee mm. keskustelee perheen kanssa sen hetkisestä avuntarpeesta, tarvittaessa auttaa esim. lastenhoidossa, ruuanlaitossa ja muissa kodin päivittäisissä tehtävissä. jos oot väsyny mee nukkuu tai edes lepäämään ja perhetyöntekijä hoitaa sillävälin lapsia.

Yhteistyössä