Takokaa nyt järkeä tähän mun sievään nuppiini...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Voi autokaupat taas, sanon mä.

Mulla on sellanen paha paha taipumus ihastua juuri niihin autoihin, jotka on vähän isoja, vähän erilaisia, vähän jotain muuta mitä valtaväestöllä näkee.
Ja nyt mä olen taas löytänyt yhden sellaisen. Vaan kun yleensä se meneepi niin, että niissä on sitten sitä kulutustakin eritavalla, kuin pienissä ja kivoissa, millainen nyt oli tarkoitus hankkia. Ja kaupunkiajossahan ne on ihan auttamattomasti järjettömiä, ei pelkästään kulutuksensa, vaan myös kokonsa puolesta. AAaaaaaaarrrrghhh!! :headwall:

Mutta kun se on the auto. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
No voin. Chrysler Stratus. :ashamed:

Hyvä merkki. B) Ei sen ylläpito halpaa ole mutta kyllä auton pitää olla mieleinen. Lähetän sulle tekstarin kohta. :wave:

Näin on... tosin, oishan se halvempaa silti, kun ton volvon. Siis siihen nähden, paljonko nyt menee veroihin...

Mutta halvemmallakin pääsisi. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
Mun mielestä autoilu kaupungissa on itsekästä, lienee sanomattakin selvää mitä oon mieltä jostain extrapaljonkuluttavasta omistajansa egon pönkittäjästä..

Mun mielestä autoilu kaupungissa on suotavaa silloin, jos vaihtoehto on töistä kotiin käveleminen keskellä yötä... tai toisinpäin, yöllä käveleminen kotoa töihin.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Sä tarviisit järkeä monessa muussakin asiassa kuin vain auton ostoon liittyen. Koeta kestää.

Saattaa olla totta...

Mutta ei riemulla rajaa, kun on päästään vajaa. :xmas: :D

Ja niin helkkarin naiivi....

Ihanaa, musta ei tule koskaan tylsä ja tavallinen. :hug: :heart: :laugh:

Mun mielestä autoilu kaupungissa on itsekästä, lienee sanomattakin selvää mitä oon mieltä jostain extrapaljonkuluttavasta omistajansa egon pönkittäjästä..

Mun mielestä autoilu kaupungissa on suotavaa silloin, jos vaihtoehto on töistä kotiin käveleminen keskellä yötä... tai toisinpäin, yöllä käveleminen kotoa töihin.

Riippuu matkan pituudesta. Itse en ole koko 23 vuotisen elämäni aikana tarvinnut autoa, mulla ei ole edes korttia. Enkä tunne näille mitään tarvetta vieläkään.

Riippuu matkan pituudesta. Itse en ole koko 23 vuotisen elämäni aikana tarvinnut autoa, mulla ei ole edes korttia. Enkä tunne näille mitään tarvetta vieläkään.

Joo, no en tiedä mitä töitä sä olet elämäsi tehnyt, mutta me tehdään molemmat sellasta työtä, että auto on enemmän kuin suotava olla olemassa. Muuten ei hankittaisi ollenkaan, mutta mä koen, että se on välillä ihan auttava tekijä jos mies pääsee vaikka illalla klo 21, mä menen 22, pääsen 04... Eli siis vuoronvaihtoon tarvittaisiin muuten aina mummi tuuraamaan sitä väliä kun mä lähden ennenkö mies tulee, ja mä en tosiaankaan kävele tohon aikaan yöllä kotiin 8 kilsaa... En todella.

Ihanaa että on muitakin hulluja :xmas:
Jos mulla olis rahaa ja saisin itse päättää niin tahtoisin Hummerin. Sillä olis kiva hurauttaa kauppaan eikä tarvis pelätä hirviä.
Mies meillä vinkuu koko ajan pienempään siirtymistä mut mä en suostu. Mä tarvin autossa tilaa koirille ja lapsille ja matkatavaroille ja eväille ja.. ja...
( Me matkustetaan tosi vähän ja koirat käy vain lääkäris :ashamed: :whistle: )

Mut mä en voi vaan kestää mitään pikkugolffeja tai puntoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Mie taas tällä hetkellä mielisin kovasti hummerin H2:sta :snotty:

Minä voisin ottaa Hummerista tehdy limousinen... ei mahtuisi leveyssuunnassa tälle tielle ja pituus olisi ongelma notkon pohjalla, mutta hieno olisi! :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Ihanaa että on muitakin hulluja :xmas:
Jos mulla olis rahaa ja saisin itse päättää niin tahtoisin Hummerin. Sillä olis kiva hurauttaa kauppaan eikä tarvis pelätä hirviä.
Mies meillä vinkuu koko ajan pienempään siirtymistä mut mä en suostu. Mä tarvin autossa tilaa koirille ja lapsille ja matkatavaroille ja eväille ja.. ja...
( Me matkustetaan tosi vähän ja koirat käy vain lääkäris :ashamed: :whistle: )

Mut mä en voi vaan kestää mitään pikkugolffeja tai puntoja.

No mun täytyy sanoa, ett mä en kanssa... En osaa käyttäytyä niiden kanssa. :D Periaatteessa tarvittas edelleen farkku, mutt niistäkin suuri osa on niin kapeita nykyään. Ne muutama iso malli on sitt hintavia, tai paljon ajettuja. Heti kun tippuu takaboksi pois, laskee hintakin... :/

Mutt toi stratus. :heart: :D

Me vaihdoimme juuri minun autoni vähemmän kuluttavaan ja olen onnellinen, vaikka auton tasokin laski jonkin verran (on vanhempi kuin entinen ja vähemmän mukavuuksia). Kyllä se bensaan laitettu raha menee niin hukkaan kuin olla voi, ellei sitten todella ole ylimääräistä rahaa laittaa palamaan.

Niin ja eikö Chryslerit ole aika kärkipäässä vikatilastoissa?

Yhteistyössä