Tällä palstalla ei kyllä koskaan kukaan pyydä ANTEEKSI.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
Päätä auotaan joskus TODELLA törkeesti ja suoraan haukutaan tai vinosti vittuillaan.
Ja vaikka huomattais että ollaan väärässä kaikinpuolin ,niin sitä A-sanaa ei vain tule. Koskee myös sitä, että joku myöntäisi että on väärässä.
Sitä siirrytään vaan seuraavaan ketjuun aukomaan.
Ja täällä on jotkut TODELLA ilkeitä.

Siis joo, tää on vain nettipalsta,ei pitäs varmaan haitata, mutta tuli vain mieleen.

Ok, ehkä jotkut pyytääkin - enhän mä voi kaikkia yleistää,mutta harvemmin sellaiset jotka kirjoittaa vaikka että "vitun idiootti ämmä, kuole pois".
sellastakin näkee.

Jos kaikki alkasi rumia sanojaan pyytelemään anteeksi niin eihän täällä enään muuta olisikaan. itse ainakin ymmärrän, että joskus kiivastuu asiasta niin paljon että ajattelemattaan heittää jotain ilkeää. Moni varmaankin katuu sanojaan, niin luulisin, mutta ei kuitenkaan anteeksi pyydä. Olen monasti kyllä nähny anteeksi pyydettävänkin.
Ennemmin pitäisi pyytää anteeksi sitä,että lukee aloituksen väärin tai ymmärtää sen väärin ja siihen sit vittuilee ennen kuin aloittaja on kertonut tarkemmin mitä on tarkoittanut.

No ANTEEKSI nyt siitäkin sitte. On se nyt kumma, mitään edes tarkottanut sitten sillä. Vois miettiä, että mitä vaatii. Turhaa mankumista, jos ei mistään mitään tiedä. IHMETTELEN!!!

No mä oon ainakin pyytänyt. Mutta ei sitä kukaan huomioi, olen sama kusipää vaan kaikkien mielissä vuodesta toiseen. Oikeestaan ihan sama. Anteeksipyytäminen on siksi ihan turhaa.

No mä oon ainakin pyytänyt. Mutta ei sitä kukaan huomioi, olen sama kusipää vaan kaikkien mielissä vuodesta toiseen. Oikeestaan ihan sama. Anteeksipyytäminen on siksi ihan turhaa.

Mä muistan, että sä olet pyytänyt joskus multa anteeksi, kun ymmärsit kirjoitukseni väärin ja suutuit mulle. En kyllä muista, että millä nimimerkillä silloin kirjoitin, kun olen harmaana eikä mulla ole vakionikkiä siinäkään.

En usko että se on turhaa, vaikkei toki kaikkien mieleen jääkään. Itse olen joskus pyytänyt anteeksi omia typeryyksiäni ja minultakin on joku kerta pyydetty jotain anteeksi, ainakin tuollaisena ovat jääneet mieleen. Mutta juu, liian harvinaista se ikäväkyllä tässä palstakulttuurissa on.

muoks. ja toisissaan musitan kanssa muutaman kerran nähneeni sinun pyytävän anteeksi jotain kirjoituksiasi ja se on yksi syy miksi sinusta on jäänyt niin positiivinen kuva. =)

Viimeksi muokattu:
Anna-Leena Härkönen kirjoitti osuvan kolumnin anteeksipyynnöstä uusimassa Apu-lehdessä.
En kaipaa anteeksipyyntöjä tämän palstan kirjoittajilta.
Oma vika, kun olen ryhtynyt kirjoittamaan tällä palstalla.
Minua viisaammat osaavat pysyä erossa tältä ikävältä palstalta.

Anna-Leena Härkönen kirjoitti osuvan kolumnin anteeksipyynnöstä uusimassa Apu-lehdessä.
En kaipaa anteeksipyyntöjä tämän palstan kirjoittajilta.
Oma vika, kun olen ryhtynyt kirjoittamaan tällä palstalla.
Minua viisaammat osaavat pysyä erossa tältä ikävältä palstalta.

Yhteistyössä