Tällaisen kirjeen laitoin entiselle kaverille.. todellakin entiselle. Saas nähdä mitä tekee kun tulee kadulla vastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Herää kysymys, miksi tämä kirje piti kirjoittaa? Miksi tälle ihmiselle pitää sanoa nuo kaikki asiat? Miksei sitä ihmistä voi vaan jättää omaan arvoonsa ja jatkaa omaa elämäänsä? Sanoit jo, että kaverisi on todellakin ex-kaveri. No anna sen olla sellainen ja jatka omaa elämääsi. Jos tulee vastaan jotain juttuja susta, mitkä ei pidä paikkaansa, voit korjata ne asiat sille ihmiselle suoraan, jolta ne kuulit.

joo todella naurettavaa kirjoittaa tollainen kirje ja vielä julkaista se täällä :o luulisi aikuisten ihmisten voivan jutella tunteistaan ihan kahden kesken naamatusten jos joku asia painaa?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse asiassa, mua ei kiinnosta, mitä kyseinen henkilö tekee tai tuntee. naapurinsakin suunnittelee ostavansa tälle yökiikareita että on sitten parempi kyylätä muita.

Jos ei kiinnosta, miksi sitten väsäsit tuollaisen naurettavan haukkumakirjeen?

Toi "Piia"-kohta oli kyllä huippu. Voisin lainata kirjeesi alkua, en tunne sinua kovin hyvin mutta se mitä annat itsestäsi ymmärtää kertoo ettet taida olla kovin helppo ihminen.

Mitä sä kuvittelet tuolla kirjeellä hyötyväsi? Kun se on kirjoitettu noin negatiiviseen ja hyökkäävään sävyyn, ei kaverisi osaa siitä ottaa opikseen vaikka väitteistäsi totuuspohjaa löytyisikin. Suuttuu vaan sulle. Kannattaisi opetella antamaan rakentavaa kritiikkiä tai sitten pitämään mölyt mahassaan.

Tuossa kirjeessä ei ollut mitään asiallista ym. Kannattaa puhua asiat selviksi.
Lisäksi tietynlainen kateus loistaa siitä. Kun riittävästi toistaa, ettei ole kateellinen, voi olla varma, että toinen saa kuvan, että juuri sitähän sinä olet. Oletko?
Fiksua ei kuitenkaan ollut kopioida sitä tänne. Ei vaikka kaverisikaan ei fiksu olisi.
Kirjoititko tämän tosissasi vai oliko ihan provo omasta päästäsi?

pata kattilaa soimaa. Miten ihmisten on niin vaikea huomata samoja ominaisuuksia itsessään, mistä toisia moittii. Tässä kyllä kirjeen kirjoittaja, joka luulee olevansa se fiksumpi osapuoli, on itseasiassa se tyhmempi.

Alkuperäinen kirjoittaja df:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oisit antanut vain olla tai sanonut naamatusten, sulla ei tainnut olla pokkaa? NYT ex-kaverisi näyttelee kaikille tuota kirjettäsi..

Ei tartte, se on jo julkaistu.

Silloin ton kirjeen julkaiseminen täällä on kirjesalaisuuden rikkomista. Jos sä lähetät jollekin yksityisen kirjeen, niin sen sisältö muuttuu vastaanottajan omaisuudeksi. Haukkukirjeet pitää julkaista täällä ennen lähettämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
itse asiassa, mua ei kiinnosta, mitä kyseinen henkilö tekee tai tuntee. naapurinsakin suunnittelee ostavansa tälle yökiikareita että on sitten parempi kyylätä muita.

Juoruilette ja puhutte paskaa toisen selän takana. Mikä siis teistä tekee paremman kuin tämä ex-kaverinne on? Tää nyt ei ihan auennu mulle...

Voi pojat, tuollaisesta kirjeestä revittäisiin NIIN paljon huumoria kaveriporukassa :laugh:

Todella typerä, katkera ja lapsellinen kirje. Ei puhettakaan ns. kasvojen säilyttämisestä...Hyvin, hyvin noloa.

Yhteistyössä