tälläiset aion leipoa tänään

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
http://www.maku.fi/reseptit/resepti/Tiinan%20suklainen%20juustokakku/2056.html

ja

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/k/k_juustokakku.jpg&imgrefurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/vadelmainen_juustokakku.htm&usg=__fdOAkkwa9bV2rC-GE30Y9JlVgdA=&h=140&w=160&sz=6&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=LYpr2gFbIR1nFM:&tbnh=86&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Djuustokakku%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:fi:official%26sa%3DN%26um%3D1

Onko ton liivatteen käyttö helppoa? en ole ennen tehnyt sillä mitään
 

Yhteistyössä