http://www.maku.fi/reseptit/resepti/Tiinan%20suklainen%20juustokakku/2056.html
ja
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/k/k_juustokakku.jpg&imgrefurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/vadelmainen_juustokakku.htm&usg=__fdOAkkwa9bV2rC-GE30Y9JlVgdA=&h=140&w=160&sz=6&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=LYpr2gFbIR1nFM:&tbnh=86&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Djuustokakku%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:fi
fficial%26sa%3DN%26um%3D1
Onko ton liivatteen käyttö helppoa? en ole ennen tehnyt sillä mitään
ja
http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/k/k_juustokakku.jpg&imgrefurl=http://www.perhekerho.net/leivonta/vadelmainen_juustokakku.htm&usg=__fdOAkkwa9bV2rC-GE30Y9JlVgdA=&h=140&w=160&sz=6&hl=fi&start=7&um=1&tbnid=LYpr2gFbIR1nFM:&tbnh=86&tbnw=98&prev=/images%3Fq%3Djuustokakku%26hl%3Dfi%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:fi
Onko ton liivatteen käyttö helppoa? en ole ennen tehnyt sillä mitään