?
-
Vieras
minä olen niin järkyttynyt.....
mua oksettaa.... on niin likainen olo....
kertoi eilen,et se kondylooma tartunta oli tullut häneltä......siis mieheni petti minua hänen kanssaan.....
kumpikin salasivat tapauksen,mä ilmeisesti sairastin oireettomana useita kuukausia...luulin saaneeni sen ex suhteestani...
siis tästä pettämisestä on jo vuosia,mut nyt vaan kännipäissään kertoi....
eikös se kondylooma voi aiheuttaa lapsettomuutta.... mä en ole tullut raskaaksi vaik vuosi lasta yritetty ja tauti silloin aikanaan hoidettiin lääkkeillä ja laaserilla.....
miten helvetissä ne ei kertoneet mulle aikaisemmin,mun terveys kuitenkin kyseessä....no empä mä taida heille paljoa merkitä
mä voi tollaista anteeksi antaa, en ikinä kummallekkaan
on ni paha olla....
jos mä en koskaan saakkaan lapsia ja ehkä heidän salailun takia
...mä haluan kuolla..
mua oksettaa.... on niin likainen olo....
kertoi eilen,et se kondylooma tartunta oli tullut häneltä......siis mieheni petti minua hänen kanssaan.....
kumpikin salasivat tapauksen,mä ilmeisesti sairastin oireettomana useita kuukausia...luulin saaneeni sen ex suhteestani...
siis tästä pettämisestä on jo vuosia,mut nyt vaan kännipäissään kertoi....
eikös se kondylooma voi aiheuttaa lapsettomuutta.... mä en ole tullut raskaaksi vaik vuosi lasta yritetty ja tauti silloin aikanaan hoidettiin lääkkeillä ja laaserilla.....
miten helvetissä ne ei kertoneet mulle aikaisemmin,mun terveys kuitenkin kyseessä....no empä mä taida heille paljoa merkitä
mä voi tollaista anteeksi antaa, en ikinä kummallekkaan
on ni paha olla....
jos mä en koskaan saakkaan lapsia ja ehkä heidän salailun takia
...mä haluan kuolla..